Appartement Labranda El Dorado

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

9.7Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda El Dorado voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

61 reviews over Appartement Labranda El Dorado

• 8M.J. Broekema10-03-2008

prima complex. iets dat ik wel zou aanraden is hekjes plaatsen op de terrassen van de appartementen. Wij zaten op de begane grond maar er was wel een klein afstapje zodat we er een tafeltje neer hebben gezet zodat ons zoontje van 1.5 er niet af kon vallen.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8M. Brocken04-03-2008

Wel enigzins gedateerd meubilair. Schoonmaken kan beter, er lad veel stof en haren op de vloeren.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9Taco31-12-2007

Net terug (28-12-07)en een heerlijke week gehad.Fantastisch gelegen complex. Het gehele complex ziet er zeer verzorgt uit. Kamers zijn ruim, schoon en voorzien van een zeer ruim balkon op de zee- en zonzijde. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Twee zwembaden waarvan 1 verwarmd. Goede ligbedden met matras. Met 5 minuten lopen zit je bij de oude haven, waar veel goede en betaalbare restaurantjes zitten. De sfeer aan de oude haven is gezelliger en gemoedelijker dan aan de drukke boulevard.

Gereisd met partner in december 2007

• 8A.G.M. Rottger09-12-2007

Prima appartement en centraal in de badplaats gelegen. Zeer schoon en verzorgd. Heeft een prachtige tropische tuin.

Zakelijk gereisd in november 2007

• 8Piet15-11-2007

Pas terug 10-11-2007,heerlijk weer gehad,appartementen zijn niet schoon,maar wel heerlijk ruim,bij het restaurant kun je heerlijk eten. De ligbedden bij het zwembad zijn wat minder,en ook geen matten er op jammer. Toch komen we hier nog wel eens terug. Piet.

Gereisd met partner in november 2007

• 9Annemie Bertrand25-09-2007

Eldorado appartementen zijn ruim en mooi,alleen als je op de derde etage ligt heb je last van verkeer op de achterliggende hoofdweg. Wij lagen op tweede etage en dan heb je er totaal geen last van. Ook kregen we 3xper week schone lakens en iedere dag schone handdoeken. Goed verzorgt allemaal. Groot zwembad met bijgelegen bar/eetgelegenheid,aan de achterkant ligt een heel goede pizzaria en lekker goedkoop! Prachtige ligging iets hoger gelegen waardoor je mooi uitzicht hebt over Puerto Del Carmen. Op 5minuten loopafstand ben je in het gezellige vissershaventje waar je voor een paar euro lekker en goed kunt eten!! Al met al een echte aanrader!!! Je ligt 150 meter van intieme rotsbaaien waar je het strandje bijna alleen bezit! Naar het grote Plya Grande is het ongeveer 200 meter. Naar het vissershaventje is het 4oo meter. Wel voor mensen die slecht ter been zijn,het loopt wel allemaal hellingjes op en weer af,maar prima te lopen. Mooie lange boulevard met tal van restaurantjes

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Ellen Brouwers25-09-2007

Wij zijn hier geweest in augustus.Mooi complex,vriendelijk personeel,wel héél véél Ieren,maar geen last van gehad!Heerlijk zwembad en de restaurantjes in de haven,een echte aanrader,ook de pizza´s de moeite waard om te proberen,die kan je halen in het restaurant in het complex,om er te gaan eten vonden wij iets minder,je zit direct aan de straatkant,ook heerlijk gegeten in een Chinees restautant(die zit richting boulevard)Verder mooi ruim app.badkamer met 2 wastafels,fönn aanwezig,erg handig,scheelt weer bagage.Bad met douche,maar je moet en kan er niet in bad.Logisch,te weinig water,dit moet je thuis maar weer doen.Ja, wel een paar kakkerlakken gezien,iedere dag wel één in app.maar dat weet je in Lanzarote.Autoverkeer in omgeving erg druk.Maar al met al een lekkere vakantie gehad.Mocht je nog wat vragen hebben mail me gerust!

Gereisd met familie in september 2007

• 8B.D. Lans17-09-2007

Goede accommodatie!!!! Alles is netjes en goed schoon!! Alleen jammer dat puerto del carmen alleen maar naar het engelse volk is ingericht!!! Alleen het oude haventje(aanrader)is nog redelijk spaans en gezellig!!! Al met al een goede vakantie gehad alleen jammer van het weer 8dagen bewolking van de 15!!

Gereisd met partner in september 2007

• 9van Gent10-09-2007

Augustus 2007 geweest, persoonlijk vindt ik het het beste complex in puerto del carmen, het is er heerlijk rustig, het ziet er allemaal heel verzorgd uit, het is gewoon een heel fijn appartementencomplex. Het appartement is lekker ruim en wat wij vooral belangrijk vinden dat je een lekker terras erbij hebt. Het is een echte aanrader.

H. van Gent.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9H30-08-2007

Eind augustus 2007 zijn we 2 weken in Eldorado verbleven. Het is op mij overgekomen als een goed onderhouden net complex, kamers worden iedere dag schoongemaakt net zoals de tuinen, zwembaden etc. Het ligt aan het eind/ begin vd boulevard, dus wil je heel de boulevard aflopen ben je wel even bezig. Het ligt wel dichtbij de haven, waar het eten veel beter is dan op de boulevard. Het bijbehorende restaurant is ook oke. We hebben geen airco genomen en dit bleek ook niet nodig, doordat er altijd wind is, koelt je kamer snel af als je de ramen tegen elkaar open zet. Prima complex!

Gereisd met partner in augustus 2007

Appartement Labranda El Dorado info