Appartement Labranda El Dorado

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

9.7Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda El Dorado voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

61 reviews over Appartement Labranda El Dorado

• 8Rina van Overhagen29-10-2013

Prima, maar wel een paar minpunten.

Wij zijn net terug van 3 heerlijke weken Eldorado. Het complex is prachtig verzorgd. Mooie tuin met 2 zwembaden, ruime appartementen en een uitstekende ligging. Ik was gewaarschuwd voor geluidsoverlast van de naast gelegen weg en de ierse pub. Plus net voor wij vertrokken las ik kakkerlakverhalen. We moesten het slaapkamerraam dicht houden, maar dan hoorden we echt helemaal niets en ik heb niet 1 kakkerlak gezien. Viel dus allemaal erg mee. Wel een aantal minpunten. De vloer was niet echt schoon en op diverse plekken helemaal kapot, wat het er niet mooier op maakte. Verder lag er een matrasbeschermer mat plastic erin , waardoor je gehoorlijk lag te zweten. Het douchescherm was te kort, waardoor het een waterballet werd. De koelkast en de keuken waren ook toe aan vervanging. Maar je leeft voor het merendeel buiten en het was goed toeven bij het zwembad.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Tijmen en Maria Leusink18-03-2013

mooi appartementencomplex met veel groen

Wij zijn in maart een weekje El dorado geweest. Super appartement op 3 hoog met mooi uitzicht op het complex en op zee. Appartement was goed genoeg ruimte, schoonmaak was goed maar kon hier en daar wat beter. Handdoekwissel prima. Broodjesservice is aan te raden en ook de badlakens voor bij het zwembad was goed geregeld. We zouden zeker hier nog een keer naar toe gaan

Gereisd met partner in maart 2013

• 8Rob26-09-2011

Voor herhaling vatbaar

Een erg ruim appartement met goede voorzieningen. Dat andere mensen klagen dat de ligbedden met de zwembaden vroeg in de ochtend worden gereserveerd (ondanks dat dit verboden is), is helaas waar. Zeer ergerlijk! Nu zijn wij niet van de zwembaden en gaan liever naar het strand, maar toch goed om te weten! De afstand naar het strand is overigens verder dan in de brochures staat vermeld, al is het nog goed te doen. Verder voldoende keuze uit restaurants, al is de kwaliteit niet altijd even goed en niet even constant. Ook de prijzen zijn soms aan de hoge kant. Tip: loop even wat verder de boulevard af, weg van de grootste drukte, en je vindt er betaalbare en goede restaurants! De excursies zijn allemaal erg interessant. Ook zijn er zogenaamde express excursies te boeken die maar een paar uur duren. Blijft er nog wat tijd over voor andere leuke dingen. Een ander minpuntje: de wind! Deze is (met name) overdag af en toe haast stromachtig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Anne17-01-2011

Prima complex

Vorig jaar 11 dagen in Eldorado verbleven. Ruime appartementen, inrichting ouderwets maar functioneel. Badkamer mooi, 2 wastafels. Ruim balkon. Puerto del Carmen is erg op engelsen gericht. Vooral de boulevard, veel engelse pubs met live voetbal. Ook de restaurantjes erg op engels gericht. De haven echter, is erg gezellig, goede restaurants! Vooral het rode huis is een aanrader, prijs-kwaliteit verhouding is daar super! Ook de excursie "Zuid-tour" was erg geslaagd. Sub-marine is leuk maar erg prijzig voor de duur (ca 2u) van de trip.

Een bestemming om misschien ooit nog eens heen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9J.Bouw31-12-2010

Een fantastisch complex

appartement El Dorado is een zeer gastvrij appartement met mooie kamers met een fantastische keuken met diepvrieze/koelkast inductie kooktoestel waterkoker broodrooster.2 balcons (zonnig)dicht bij wandelpromonade en wikels shoppingcenter dichtbij.Wij waren er op basis logies regelmatig schonmaak 5x perweek baddoeken wissel 2xper week beddengoed wissel.zeer tevreden Fam >J.Bouw Nunspeet

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Virgilio06-04-2010

goede ligging

Redelijk compleet huisje. Wij hadden drie kamer appartement en dit voldeed qua ruimte en prive aan onze wensen. Enige jammerlijke was dat bij aankomst het appartement complex overboekt bleek te zijn. Daarom kregen wij twee twee-kamergeschakelde huisjes. Twee kleine keukentjes en huiskamers ipv 1 grote dus geen goed alternatief. Ik moest echt op mijn strepen staan om een ander huis te krijgen. Wij moesten een nachtje in de kippenhokjes blijven slapen en toen konden wij over. Ik had compensatie gevraagd en dit gekregen als een gratis diner in hun restaurant. Nooit zo slecht gegeten op vakantie maar ja, ik had het gebaar geaccepteerd dus dan houdt het op. Locatie is goed. Dichtbij de oude haven en het strand. Verwarmd zwembad mag gerust 5 graden warmer dus ons dochtertje heeft er niet veel ingelegen. Ik zou dit appartement aanraden aan andere mensen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 8Jeroen & Hester06-07-2009

Prima accommodatie, centrale ligging!

Wij zijn 11 dagen in El Dorado verbleven en hebben echt een prima vakantie gehad. Wij hadden een 2k appartement dat ruimschoots aan onze verwachtingen voldeed. Het meubilair is weliswaar niet nieuw, maar voldoet allemaal prima. Het keukentje is prima ingericht met een ruime koelkast/vriesvak, een goede oven en kookplaat. Ook waren wij blij verrast met ons terras/mini tuintje aan de straatkant met gras en geweldig meubiliair waar we goed in konden zitten en relaxen. Het appartement wordt goed schoongehouden en handdoeken worden bijna dagelijks verschoond. Als dit niet gebeurt is, is het geen probleem om bij de receptie alsnog om schone handdoeken te vragen. De zwembaden zijn heerlijk, het enige wat ons opviel is dat er erg veel Engelsen vertoeven die 'smorgens om 09.00 uur al hun strandbedjes met handdoeken reserveren. Ondanks dat overal wordt aangegeven dat dat niet mag, wordt er niet tegen opgetreden. Ligging tov strand, boulevard en winkelcentrum ok. Leuke restaurantjes in de haven!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Ymke Lok04-05-2009

goede vakantie gehad

In de voorjaarsvakantie hier 11 dagen verbleven. 3 kamerappartement is erg groot en heeft 2 badkamers. We vonden het meublilair in Apartement echt armoedig en ook de schoonmaak deed niet echt hun best. Veel stof en haren op de grond en kinderbedje werd niet opgemaakt. Het zwembad met kinderbad is heerlijk en ook de poolbar mede door de ober erg gezellig. Helaas werden de bedjes al heel vroeg gereserveerd. De 3 kamer appartementen zijn geschakelde bungalows en volgens mij hebben ze er hier 18 van. De overige appartementen zijn 2 kamer appartementen. Het restaurant bij het complex maak prima pizza's de pasta's moet je daar NIET afhalen echt heel vies. Verder wordt het complex mooi schoon gehouden en komt er elke avond een havik om de duiven te verjagen. De kinderen mogen hem aaien en die eigenaar verteld heel graag alles over zijn havik. Speeltuintje ligt een beetje achteraf op complex en niet geschikt voor peuters. Goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2008

• 8D. den Hartog19-04-2009

Goed onderhouden en schoon

Verblijf van 1 week in appartement 320: 2 hoog met trap. Ruim en goed verzorgd 2k appartement met 2 ruime balkons met tuin- en zeezicht. Goed bezet , toch zeer rustige sfeer op complex. 2 zwembaden ( waarvan 1 verwarmd) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Winkelcentrum vlakbij. Heuvelachtige omgeving. Schoon eiland. Binnenland ruig. Goed fietspad langs de kust/boulevard naar hoofdstad. Geweldig weer gehad ( 25C). Eilandtour de moeite waard.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7caroline21-02-2009

een fijn resort met kleine kinderen

we zijn met vrienden naar el dorado geweest en we hebben het er super gehad we hebben beide jonge kinderen de ene is 1 jaar ende ander 2,5.we hadden app 809 en 808 aan de rustige straat kant van het complex met een mooie tuin en teras op het zuiden. de kinderen konden lekker in op het gras spelen en als ze s,middags sliepen zaten wij lekker op het teras in de zon. het app was erg schoon en ruimalleen het zwemwater was er koud voor de kleintjes. we gaan hier zeker nog een keer terug 8 dagen vond ik te kort want het is toch nog een hele reis met de kinderen. tip prima dokter op het eiland voor mocht je het nodig hebben euroklink ze was erg lief voor onze zieke dochter

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Appartement Labranda El Dorado info