Appartement La Penita

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag30°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Penita voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Appartement La Penita in het Nederlands

Gezellige sfeer, schoon en centraal!

Carolien
13-4-2017

We hebben twee weken genoten van een appartement bij La Penita! Mooi en ruim appartement met een lekker bed. Het meubilair is wat oudbollig, maar wel schoon en netjes! Bij het zwembad (niet verrwarmd) kun je heerlijk relaxen in de zon. Het is er rustig en er zijn voldoende ligbedjes. Ook is er een afgezet speelplekje voor de kinderen! Via een aantal trappertjes aan de zijkant van het complex kom je uit op de gezellige boulevard, vol terrasjes, eettentjes en winkeltjes! In een kwartiertje zit je op het strand! Kortom een top appartment met een prima prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Penita in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Penita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.