Appartement La Penita

6 reviews over Appartement La Penita in het Nederlands

Prima naar ons zin gehad maar 8 dagen genoeg

Opa en oma
22-5-2018

Ruime 2/3 pers app. Simpel maar netjes en schoon. Zwembad is wat aan de koude kant maar hoe warmer het weer de lekkerder het werd. Personeel erg aardig en behulpzaam. Lanzarote zelf hoef je voor de natuur niet heen te gaan want het is echt een lava eiland maar wel heel erg schoon, je ziet bijna geen vuiltje op straat liggen. De stranden ook erg schoon en prijzen zijn vrij laag vergeleken met NL. Biertje voor €1 op de hele boulevard en eten kan je overal voor minder dan €10 Het barst van de ieren en engelsen maar daar heb je totaal geen last van.

Gezellige sfeer, schoon en centraal!

Carolien
13-4-2017

We hebben twee weken genoten van een appartement bij La Penita! Mooi en ruim appartement met een lekker bed. Het meubilair is wat oudbollig, maar wel schoon en netjes! Bij het zwembad (niet verrwarmd) kun je heerlijk relaxen in de zon. Het is er rustig en er zijn voldoende ligbedjes. Ook is er een afgezet speelplekje voor de kinderen! Via een aantal trappertjes aan de zijkant van het complex kom je uit op de gezellige boulevard, vol terrasjes, eettentjes en winkeltjes! In een kwartiertje zit je op het strand! Kortom een top appartment met een prima prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017
2006

Net 1 dag thuis

Dick Hijneman
13-10-2006

Net 1 dag thuis. Erg mooi appartement, eigen boiler,dus nooit koud water, koffiezetapparaat, waterkoker,broodroos- ter.Mooie badkamer,goede bedden.Wij wa-ren de enige Nederlanders,de meesten zijn Engelsen,die heel vervelend heel vroeg hun handdoeken neer gingen leggen Het strand ligt op 2 minuten. Het ligt midden in het centrum,dus overal dicht-bij. Kortom erg de moeite waard.

Gereisd Anders in Fri Oct 13 2006 20:05:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Wij zijn eind april met Touroperator reizen naar dit Het -

linda
26-5-2005

Wij zijn eind april met Touroperator reizen naar dit appartement geweest. Het was een prima appartement en de service van personeel was zeer goed. Dus een aanrader voor een lekker relaxed weekje weg. Het weer was lekker warm - alleen water kon wel iets warmer (maar ja dat krijg je in april) Boulevard was op 1 minuut loop afstand en ligstand op 5 minuten lopen.

Gereisd Anders in Thu May 26 2005 16:37:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Kan je vertellen dat het in principe een leuk complex is

Annemarie
28-7-2004

Kan je vertellen dat het in principe een leuk complex is. Helaas hadden wij de pech dat het apartement naast ons verbouwd werd. Veel lawaai. Beneden hadden ze een drumstel waar flink op geoefend werd. Na 1 keer klagen werd dat probleem gelukkig opgelost. Helaas ging de verbouwing nog een aantal dagen door. Verder zag het apartement er prima en schoon uit. Het zwembad was helaas erg koud, maar op het strandje nog geen 50m verderop was het heerlijk.

Gereisd Anders in juli 2004

perfecte ligging, zwembadwater erg koud (oktober 2002)3 in

caria
8-3-2004

perfecte ligging, zwembadwater erg koud (oktober 2002)3 kakkerlakken in appartement gezien.

Gereisd Anders in Mon Mar 08 2004 21:42:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Penita in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Penita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.