Géén boekingskosten

Appartement La Penita

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

We hebben de beste aanbieders voor Appartement La Penita voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

Meer appartement info

4 Reviews over La Penita

• 9Opa en oma22-05-2018

Prima naar ons zin gehad maar 8 dagen genoeg

Ruime 2/3 pers app. Simpel maar netjes en schoon. Zwembad is wat aan de koude kant maar hoe warmer het weer de lekkerder het werd. Personeel erg aardig en behulpzaam. Lanzarote zelf hoef je voor de natuur niet heen te gaan want het is echt een lava eiland maar wel heel erg schoon, je ziet bijna geen vuiltje op straat liggen. De stranden ook erg schoon en prijzen zijn vrij laag vergeleken met NL. Biertje voor €1 op de hele boulevard en eten kan je overal voor minder dan €10 Het barst van de ieren en engelsen maar daar heb je totaal geen last van.

• 9Carolien13-04-2017

Gezellige sfeer, schoon en centraal!

We hebben twee weken genoten van een appartement bij La Penita! Mooi en ruim appartement met een lekker bed. Het meubilair is wat oudbollig, maar wel schoon en netjes! Bij het zwembad (niet verrwarmd) kun je heerlijk relaxen in de zon. Het is er rustig en er zijn voldoende ligbedjes. Ook is er een afgezet speelplekje voor de kinderen! Via een aantal trappertjes aan de zijkant van het complex kom je uit op de gezellige boulevard, vol terrasjes, eettentjes en winkeltjes! In een kwartiertje zit je op het strand! Kortom een top appartment met een prima prijs kwaliteit verhouding!

• 8Dick Hijneman13-10-2006

Net 1 dag thuis. Erg mooi appartement, eigen boiler,dus nooit koud water, koffiezetapparaat, waterkoker,broodroos- ter.Mooie badkamer,goede bedden.Wij wa-ren de enige Nederlanders,de meesten zijn Engelsen,die heel vervelend heel vroeg hun handdoeken neer gingen leggen Het strand ligt op 2 minuten. Het ligt midden in het centrum,dus overal dicht-bij. Kortom erg de moeite waard.

• 8linda26-05-2005

Wij zijn eind april met Touroperator reizen naar dit appartement geweest. Het was een prima appartement en de service van personeel was zeer goed. Dus een aanrader voor een lekker relaxed weekje weg. Het weer was lekker warm - alleen water kon wel iets warmer (maar ja dat krijg je in april) Boulevard was op 1 minuut loop afstand en ligstand op 5 minuten lopen.

• 8Annemarie28-07-2004

Kan je vertellen dat het in principe een leuk complex is. Helaas hadden wij de pech dat het apartement naast ons verbouwd werd. Veel lawaai. Beneden hadden ze een drumstel waar flink op geoefend werd. Na 1 keer klagen werd dat probleem gelukkig opgelost. Helaas ging de verbouwing nog een aantal dagen door. Verder zag het apartement er prima en schoon uit. Het zwembad was helaas erg koud, maar op het strandje nog geen 50m verderop was het heerlijk.

• 7caria08-03-2004

perfecte ligging, zwembadwater erg koud (oktober 2002)3 kakkerlakken in appartement gezien.

Appartement La Penita info

Het complex

• Adults onlytrue

• CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)