Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

7.6GoedScore uit 35 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

44 Reviews over La Morana

• 9Bob09-12-2019

Absoluut aan te raden en een goede prijs/kwaliteit

Hier kom je echt tot rust Uitstekend geschikt voor ouderen en minder voor kinderen. Heel leuk complex met ruim voldoende ligbedden om helemaal tot rust te komen. Mooi complex maar een kamer met zeezicht is aan te raden. Wij hadden kamer 505 met aan beide kanten van het balkon hele fraaie bloem struiken die veel van het zicht weg namen. Kamer 504 heeft maar aan een kant bloemen waardoor het zicht , vooral naar het westen (ondergaande zon) , veel beter is. Er is veel te weinig keuken servies , er ontbraken wijn en bier glazen. Hebben zelf 2 wijnglazen gekocht.

• 8anoniem15-04-2019

Een aanrader!

Leuke vakantie gehad, mooi appartement. Gezellige boulevard, lekkere eettentjes.

• 7saar30-11-2015

leuk appartement mooie locatie

Het appartement staat tegen een heuvel op, als je helemaal boven zit is dit best een klim. Wij zaten gelukkig beneden, 10 stappen van de boulevard. Nadeel van een laag gelegen appartement was het uitzicht op de keuken van een wokrestaurant. De hoger gelegen appartementen keken meestal uit op het zwembad of de zee. Gelegen aan het levendige gedeelte van de boulevard maar geen geluidsoverlast gehad. De haven op 10 minuten loopafstand, prima te doen en ook daar leuke tentjes en restaurantjes. Het enige waar we tegen aan zijn gelopen is dat er geld is verdwenen uit ons appartement. Geen klusje gehuurd dus op eigen risico maar het is toch geen fijn gevoel, vooral omdat het geld uit het appartement is verdwenen toen alle deuren en ramen op slot zaten. Waarschijnlijk een rotte appel tussen het personeel maar op dit incident na hebben we een super goed verblijf gehad, heerlijk vertoeven op het zonterras bij het zwembad. Ziet er in het echt beter uit dan op de foto's.

• 6Stephanie197319-01-2014

Valt erg tegen! Gedateerd en minimaal uitgerust!

We hadden hoge verwachtingen, die helaas niet uitgekomen zijn. Positief: de kamer die wij kregen aan het zwembad (418) en de ligging: 100 meter van de zee en de drukke boulevard. De kamer stonk enorm, alles was erg gedateerd en vies. Karig serviesgoed, bestek en pannen. We hebben zelf drie pannen gekocht en theedoeken. Een slaapkamer voor twee volwassen en twee kinderen is niet ideaal. De bank werd een bedje in de slaapkamer, waardoor we ook niet meer fatsoenlijk konden zitten in de woonkamer. De vloer werd spekglad als het nat was, de kinderen zijn vaak helemaal onderuit gegaan. Ook misten we een kinderstoel. De schoonmaakster was aardig. Toiletpapier moest in het afvalemmertje, maar werd niet iedere dag geleegd. Gebruikte handdoeken die echt vies waren, legden we op de vloer. Maar die werden gewoon buiten gedroogd en teruggehangen. Ook zagen we een kakkerlak in de douche.

• 7Renee17-09-2013

Goed door de ligging

De ligging is perfect.. Recht aan de boulevard. Kamer heel simpel ziet er oud uit. Geen airo. Wij konden geen ramen tegen elkaar openzetten dus verrekte heet. Snachts hoor je iedereen thuis komen van t stappen (omdat je door de warmte je raam wel open moest houden). 2 losse bedden met veren die je goed voelt. Als je Handoeken vies waren legde we op de grond, hangt de schoonmaker gewoon weer op. nou die stonken dus echt heel erg. Wifi alleen bij de receptie. Zwembad was heerlijk !! Ik vond het appertement ook niet super schoon vooral de vloer niet. Het is goed te doen als je er alleen slaapt En niet elke dag daar eten gaat maken.
    Puerto del carmen zelf is heel leuk en gezellig... Doordat de ligging zo goed is, zou ik zo weer terug gaan!

• 7eline11-03-2013

Super locatie!

Prima appartement. Lekker dek waar je op kunt zonnen, schoon zwembad Schoonmaak kan beter maar is oke. (niet zo vaak schone handdoeken) Ligging is echt top! Je loopt direct het centrum in langs de boulevard met winkeltjes en restaurants, genoeg keus! En je stapt zo het strand op. Mooi verzorgd zandstrand. Restaurant tip: High life, heerlijk gegeten!

• 0nijman417-04-2012

Appartementen met perfecte ligging

Goede appartementen, dichtbij het strand en de boulevard. Supermarkt op 50 meter. Schoonmaak van de kamers is goed.

• 9J. Arjaans28-11-2010

Mooi apartement

Prima apartamentencomplex, Vlak bij zee in Winkel Boulevard, in netjes schoon. Vriendelijke Bediening. Komen Zeker terug.

• 9marjan30-08-2010

Heeerlijk rellaxt!

Mooi,rustig eiland heeft prachtige stranden als je op ontdekking uitgaat! Veel Britten en 'proppers' wat het enige nadeel was, je kan daarintegen lekker en goedkoop eten in restaurantjes. Full time zon, direct aan het strand wel een steile helling je went er wel aan tevens zijn taxi's ook spotgoedkoop! Het appartement was mooi schoon, en super behulpzaam personeel! iets wat dus mischien radicaal is veranderd.. We hebben wel wat kakkerlakken gezien maar die zijn verdelgd met de spuitbus van de receptie. Er is 24 uur iemand aanwezig bij de receptie dus je kan altijd terecht met problemen-vragen. We hebben een super vakantie gehad!

• 8JUAN ANTONIO GUTIERREZ LOPEZ18-07-2010

FANTASTICO, AGRADABLE.

MUY BUENA LA ESTANCIA, REPETIRE, ES FANTASTICO.MUY BIEN LO DEL PARKIN, TAN CERCA.LA ATENCION MUY BUENA.

Appartement La Morana info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)