Hotel La Geria

Meer hotelinfo

27 reviews over Hotel La Geria

• 4Kirsten11-09-2019

Helaas nooit meer

Op vakantie met mijn dochtertje van 7jaar. Dit hotel gekozen, omdat het “kindvriendelijk” zou zijn. Maar voor de kinderen was er niks aan. De animatie stelde niks voor. We konden ons niet vermaken in het hotel daarom genoodzaakt om elke dag erop uit te gaan. All inclusief betaald en elke dag erop uit is uiteindelijk dure vakantie geworden. Het zwembad stelde ook niks voor. Geen glijbanen of speeltoestellen voor de kleintjes. Erg saai!

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Edwin10-05-2019

Geweldig!!

Dit hotel is helemaal top, we hebben hier enorm kunnen genieten, zowel van de kamer, service, ontbijt en diner. Zwembad is lekker en zeker niet koud. Hotel is zeer schoon en netjes. Animatie is ook erg leuk. kortom wij willen hier zeker nog een keer naartoe.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Elke de Graaf15-04-2019

Aanbevelenswaardig, wij komen nog eens terug

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel. Geweldige liggingen het strand en mooi tuin. Kwalitatief goed eten. Minpuntje geen fles water op de kamer.

• 8Eddy28-09-2016

Goed hotel.

Hotel was goed. Zeer vriendelijk personeel en zeer verzorgde buffetten. Eten werd continu aangevuld en gefatsoeneerd. Meer dan voldoende keuze. Lunchen en versnaperingen waren ruim voldoende te verkrijgen. Als je glas bijna leeg was aan de poolbar werd het al direct aangevuld. Dit heb ik nog weinig meegemaakt bij een All-In formule. Kamers zijn niet groot en proper , maar persoonlijk vind ik het hotel verouderd. Wifi is enkel gratis aan de receptie,op de kamers is Wifi betalend. De zwembadzone is niet zoals de foto's uitstralen. Ook onvoldoende parasols beschikbaar. Eten kon in ons geval maar na 20h30 tenzij je ging reserveren aan de receptie. Dit komt omdat het restaurant te klein is voor dit hotel, maar dit had wel tot gevolg dat het er niet te druk was. De animatie was voor ons oké. Als je zin had kon je meedoen maar de animators waren zeker niet opdringerig. Goed zo..

Mijn algemene indruk was dus goed maar als ik nog in Lanzarote kom denk ik toch voor een ander hotel te kiezen.

• 9Pierre.L.05-09-2016

Super perfect

De verzorging, beleefdheid en kamers overal dichtbij. Super eten en iedere dag ander cultuur Altijd plek bij zwembad en strand op 100 meter afstand

Met oudere kinderen

• 9Angelique04-09-2016

Super goed hotel

Hotel La Geria is een super goed hotel met een geweldige ligging direct aan het strand. Rustig gelegen gelijk aan de boulevard van Puerto del Carmen. Mooie schone kamers met zwembad/zeezicht. Super goed eten, heel afwisselend met thema avonden in het restaurant. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met onder andere verse smoothies en tosti's. Als je tussen de middag niet te veel wil eten dan staan er in de Beachbar diverse sandwiches klaar en heerlijke fruitsalades.

Het personeel is ontzettend vriendelijk. De service is zeer goed. Verder heel weinig Nederlanders in het hotel wat wij prettig vonden. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Animatieteam vonden wij wat tegen vallen. Bijna elke avond live-muziek, helaas maar tot 22.30 uur. Voldoende restaurants en winkels in de omgeving. Aanrader: wandelen langs het strand naar de luchthaven.

We hebben meerdere all inclusive hotels in Turkije bezocht, maar dit hotel overtreft alles. Hier kan Turkije nog wat van leren.

• 3Veronique.stragier13-07-2016

Middelmatig hotel

Hotel goed gelegen,goede service,kamers in orde,keuken eerder aan de saaie kant,weinig verrassend en overdreven veel gebruik van olijfolie met buikproblemen tot gevolg (zijn nochtans gewoon van reizen).Het is een rustig hotel wat voor ons goed was maar een achtergrondmuziekje bij het zwembad mocht er wel zijn.Kortom een goed hotel maar niet zo een hoge score voor de maaltijden zoals in andere revieuws.

• 5Jameos25-10-2015

Middelmatig hotel met veel lawaai en geen privacy

La Geria is een zusterhotel van hotel Natura in Playa Blanca. Het grote verschil tussen beide vier sterren hotels zit in de all inclusive van het eerste. De meeste all in gasten komen alleen om te eten en in de zon te liggen en zeer zeker om vermaakt te worden en veel lawaai te maken. Op de kleine twee persoonskamers die nog redelijk in orde zijn staat slechts een stoel voor de spiegel. De balkons bieden geen enkele privacy. Ke kunt zomaar bij de buren binnenkijken. Heel vervelend is daarom ook het onvermijdelijke oogcontact. Het publiek bestaat merendeels uit Italianen en Duitsers. Het avondvermaak, als je dit nodig denkt te hebben, is bijzonder saai en wekelijks terugkerend. Het animatieteam stel niets voor. Wij waren er vier weken. Wat is er dan wel goed. Het eten en de ligging. Dat wel!

• 9Ann24-10-2015

zoals het hoort !

Wij hebben een zeer fijn verblijf gehad in dit hotel waar alles tiptop in orde is ! Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Eten aan het buffet tijdens alle maaltijden zeker van een hoger niveau, voldoende variatie, steeds alles vers en met veel zorg klaar gemaakt. De all in formule voorziet ... alles ! Rust aan het zwembad, ligstoelen genoeg, proper, gemoedelijke sfeer. 's Avonds wat animatie maar niet storend voor wie er niet wil aan deelnemen. De kamers basic maar ruimschoots comfort én een airco die quasi geruisloos is ... ideaal voor 's nachts. Vlak bij een rustig stuk strand. Het hotel ligt ook op een behoorlijke afstand van het drukke centrum van Puerto del Carmen. Kortom ideale uitvalbasis om het eiland te verkennen en om te rusten en vakantie te 'vieren' !

Met vrienden

• 8dt08-09-2015

goed verzorgd

heel goed verzorgd hotel met goede maaltijden en genoeg variatie, vriendelijk personeel, all inn formule zeker niet slecht enkel ja plaatselijke dranken dan is de kwaliteit daarvan nooit heel hoog, alle dagen proper gepoest en vriendelijke mensen inde restaurant, wel heel veel duitsers en weinig belgen of nederlanders

5 tips over Hotel La Geria

• Patricia, 11-03-2012

Ik zou zeker de eiland toer aanbevelen!!!Hier kom je op de mooiste plekken,je betaald 85,00 euro pp.Maar dan is ook alles betaald.Wij vertrokken om 9uur en kwamen om 18:00 weer terug bij je hotel.Voor het eten & drinken moet je wel zelf voor zorgen.Je zit met 30 pers.in de bus.Met het openbaar vervoer is het goed te doen.Maar op tijd rijden kennen ze niet,zitten we in Nederland al om 5min te klagen!!!Hier zit je bijna een uur te wachten!Taxi's schijnt duur te zijn,geen idee.

• Linda, 18-02-2013

Zeker de eilandtours meemaken, zoveel mooie staaltjes van natuurgeweld gezien.

• van Soest, 10-08-2012

Een dagje met de boot naar Fuerteventura,waar ze prachtige witte stranden hebben.

4 vragen over Hotel La Geria

• Didier, 07-08-2019

Wij denken erover eind november dit hotel te boeken. Iemand ervaring met de zwembadtemperatuur? Heeft dit hotel toevallig ook een binnenzwembad? Hoe zit het met zwembad voor de allerkleinsten?

• janneke, 01-04-2016

lange broek

Hallo Moeten de Mannen bij het Diner verplicht een lange broek aan

• de bock pascal, 28-12-2014

handoek leggen

is het nodig om in de periode juli augustus vroeg op te staan om handdoeken te leggen aan het zwembad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats