Appartement Jable Bermudas

7.1Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 321p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Jable Bermudas

• 8Marieke Willems14-02-2016

Een fijn verblijf

Ik ben in september 2014 geweest samen met mijn moeder en zoontje van destijds 9 maanden. Minpunten: wij zaten aan de straatkant en elke ochtend rond half 6 kwam er een vrachtwagen met veel lawaai het vuilnis ophalen. En ja helaas zijn we een kakkerlak tegengekomen. Maar goed, dit is natuurlijk ook niet zo gek op dit eiland op de begaande grond. Personeel ging hier goed mee om. Pluspunten: Ze waren heel flexibel. Een appartement met terras en uitzicht op het zwembad i.v.m. klein kindje het was allemaal geen probleem. Langer in het appartement blijven i.v.m. later op de dag vliegen was ook geen probleem. Supermarkt, boulevard en strand op een paar minuten loopafstand. Mooi zwembad en appartement. Als je 5 sterren verwacht, moet je hier niet naar toe gaan. Maar als je een degelijk en netjes appartement verwacht met een geweldige ligging. Dan is dit wel de juiste plek. Ik denk er zelfs over na deze zomer weer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 3p.franken17-01-2016

nooit meer

vuil en onderkomen. We waren er 3 dagen. Ik denk dat we daarom een van de mindere appasrtement hadden

Gereisd met partner in februari 2015

• 8BiancaCharles07-05-2015

Ruime appartementen

Appartement en auto geboekt. Dichtbij de luchthaven en vanuit hier alles goed met de auto aan te rijden

Gereisd met partner in november 2014

• 8W. van Viegen12-02-2012

Voor de betaalde prijs prima.

Personeel is vriendelijk. De locatie is schoon en netjes met een mooi zwembad. De woningen zijn schoon maar wat verouderd. Dichtbij het strand en de boulevard. Veel restaurantjes in de nabijheid. Schuin tegenover de receptie in een straatje tussen de apartementen in bevindt zich restaurant "El Quijote". Een goed restaurant als je eens iets anders wilt dan de chaotische restaurants op de boulevard waar vervelende mannen je bijna naar binnen trekken. Een goede keuken, vriendelijke eigenaars en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8J. Rutten24-11-2011

uitstekende locatie

Nette, goed onderhouden en ruime appartementen die liggen op een uitstekende locatie 1 straat achter de boulevard en Playa Grande. De appartementen liggen links en rechts van een vrij rustige weg. Het complex is voorzien van een redelijk formaat zwembad met verstelbare ligbedden en gratis wifi waarvan de verbinding het sterkste is in de appartementen in de buurt van de receptie. Supermarkten, autohuur en fietshuur vind je op beide straathoeken. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, eventuele mankementen worden direct verholpen.

Gereisd met partner in november 2011

• 8Arie30-07-2011

Zeer goed appartement

App. Jable is al meer dan 15 jaar mijn onderkomen op Lanzarote.Het personeel is in de jaren van mijn verblijf het zelde gebleven.Is gemakkelijk per internet rechtstreeks te boeken.

Alleen gereisd in februari 2011

• 7Saskia&Edwin03-08-2007

Jable was een leuk app! het is gerenoveerd zit ziet er prima uit als je ook geen 5 sterren verwacht. de lokatie is erg goed, dicht bij zee en supermarkt. en voor de vrouwen.. ook de Zara, vera moda en de Bershka op loopafstand!! Er waren weinig nederlanders in het complex, voornamelijk engelsen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Marielle15-09-2006

leuk appartementen complex, wij hadden een appartement met uitzicht op zee! `Winkels, boulevard en het strand op loopafstand (wel steile helling) en dan ook nog een zwembad bij het complex. Geen kakkerlak gezien....tja, die kunnen er natuurlijk wel zijn, dat is logisch op een eiland voor de Afrikaanse kust.

Gereisd in september 2006

• 3miranda02-06-2004

oud en smerig. Het stonk erg. we hoorden 's nachts wat gekraak. Het bleken hele grote kakkerlakken te zijn. Dit was in 2001

Gereisd in juni 2004

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie