Appartement Izaro Club

40 reviews over Appartement Izaro Club in het Nederlands

Aanrader!

Hilde,
6-11-2017

Wat een prachtig hotel! Met de perfecte ligging, dicht bij het centrum van Puerto del Carmen, loopafstand naar verschillende stranden en een winkelcentrum in de buurt. Maar ook voor een tripje naar een andere stad goed te doen, de bushalte is 50m lopen. Heel erg vriendelijk personeel, zeer goed buffet, schone kamers, lekker zwembad. Goed en vriendelijk ontvangen door de receptie. Hele leuke animatie voor jong en oud, overdag maar ook 's avonds. Dit hotel is echt een aanrader! Voor iedereen!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Zeer vriendelijk personeel van Receptie tot bedienend personeel in restaurant.

Schappelijk prijzen voor drankjes, bijv. 2,50 voor glas wijn of halve liter water.

Ontbijt en avondeten in buffetvorm was goed.

Complex vrij hoog dus niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Bedden niet slecht, appartement zelf redelijk maar poetsen kon een stuk beter.

Geen theedoek/handdoekje/vaatdoekje aanwezig in keukentje.

Zitje op terras buiten was erg oud en vies en werd niet gepoetst. Ook vloer buiten op terras was vies.

Tafeltjes in restaurant en buiten op terras staan erg dicht op elkaar.

Lepeltjes en koffiekopjes zijn vaker niet aanwezig dus vragen voor aanvulling.

Animatie begon erg laat pas rond 21.00 of 21.30 terwijl je vanaf 18.30 kon gaan avondeten. Al met al zeker geen slechte ervaring maar wij hadden er beslist meer van verwacht gelet op de recensies. Voor ons geen tweede keer meer.

Het weer eind januari begin februari was wisselend en zeker in de ochtend en avond frisjes.

Gereisd met partner in januari 2017

Schitterend complex

Kirsten
31-1-2016

Het complex is onlangs gerenoveerd, alles is erg netjes. Personeel (ont)zorgt goed en is erg vriendelijk. Alles is schoon, ontbijtbuffet is goed. Het ligt aan het eind van de boulevard, in de buurt van de oude haven. Wel wat hoger gelegen, dus enige conditie is vereist. Een taxi 's avonds na de borrel kost echter maar €3,50.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi complex

Linda
29-1-2016

Hoger gelegen complex met goede voorzieningen. Schoon en ruim. Goed zwembad en goedkope snackbar. Zeer aardig personeel. Ontbijttafel goed en ook inde avond mogelijk incl. Een drankje voor een zeer goede prijs.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi en schoon hotel met prima eten

jans
28-7-2015

We hadden een 3 kamer appartement. Het was een ruim appartement en netjes schoon. Airco alleen in woonkamer maar we lieten de slaapkamerdeuren 's nachts open staan zodat daar ook frisse lucht kwam. 2 dagen in de week wordt er niet schoon gemaakt en krijg je ook geen nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel. Eten: ontbijt en diner was heel goed, uitgebreid en lekker. Bij zwembad voldoende bedjes zodat je niet hoefde te reserveren wat wel zo plezierig is. Animatie vonden wij zeer matig. Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn aangezien je toch wel wat trappen moet lopen. Afstand strand is toch wel een heel stuk lopen, tenminste als je naar zandstrand wilt wel. wil je gaan snorkelen dan is het alleen de berg af lopen daar is strandje met veel stenen in het water. Zandstrand is wel mooi strand. Supermarkten en bushalte in buurt van hotel. Wij zijn heel tevreden over deze accommodatie en hebben er een fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk verblijf

natasha
24-2-2015

Het complex ligt wat rustiger aan het einde van Puerto del Carmen. Het gehele terrein wordt goed onderhouden en de appartementen zien er goed en schoon uit. Wij hadden eerst een ander appartement waar het nogal gehorig was waardoor wij niet konden slapen. Wij kregen daarna een ander appartement met dakterras met uitzicht op de zee. Elke dag behalve woens/zaterdag werd er niet schoongemaakt maar je kunt bij de receptie handdoeken halen. Het personeel is zeer vriendelijk en probeert je met alles te helpen. Wij hadden halfpension en dit is goed bevallen. Elke dag uitgebreid ontbijtbuffet en elke avond verschillende soorten vlees, vis, kip etc. Dus voor ieder wat wils. Vlakbij zitten 2 supermarkten en restaurants. Het is wel een stukje lopen naar de boulevard maar dit was voor ons geen probleem. Bushalte is om de hoek. Kortom fantastisch verblijf gehad voor een zeer goede prijs!

Gereisd met partner in februari 2015

Mooie locatie

Andrea~Jos Schumans
28-10-2014

Locatie is niet echt geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn.

Veel trappen lopen, zeker als men een appartement heeft met zeezicht.

Ontbijt en diner zijn uitstekend (buffetvorm), bediening zeer vriendelijk en bekwaam.

Schoonmaak is goed, echter op donderdag en zondag niet.

Airco werkt perfect. inrichting keuken optimaal.

Zwembad groot genoeg, ligbedden met kussens, kussens die wel aan vervanging toe zijn.

Fijne uitvalsbasis om het hele eiland te kunnen bezichtigen.

Receptie zeer hulpvaardig, Engels en Duits spreken, zelfs Nederlands (stagiere)

Gereisd met partner in oktober 2014

Top accommodatie!!

Gina
6-9-2014

Perfecte plek voor een heerlijke vakantie! Alles is super schoon en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het zwembad niet mega druk dus ook geen gevecht om ligbedden (met matras). Parasols ruim voldoende aanwezig! Eten erg goed en lekker! Genoeg kinderstoelen in eetzaal. Kortom wij kunnen geen minpunten vinden voor Club Izaro!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Izaro Club; een fantastisch goede plek

bernhard otto
25-7-2014

Appartement resort Izaro Club is een mooi en relaxed resort. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het resort wordt keurig onderhouden en elke dag wordt het appartement schoongemaakt en het linnen vervangen. Het resort ligt vlakbij de haven van Puerto del Carmen, dus een klein stukje wandelen en je zit middenin een authentiek spaans vissersdorpje met een scala aan leuke restaurantjes en barretjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

zeer goede prijs kwaliteit !!

Rob
9-6-2014

Pas verbouwd, alles zeer schoon en heel vriendelijk personeel.

Geboekt met half pension maar het op het diner raak je snel uitgekeken (2 weken verblijf) na 1 week.

Het complex ligt net, op goed beloopbare afstand, buiten het centrum en daardoor merk je niks van uitgaansleven, verkeer of evt. andere mogelijke overlast. Het zwembad is misschien voor sommige mensen aan de kleine kant maar voor ons was het gewoon goed.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Izaro Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Izaro Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.