Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

Vakantiepark
Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hyde Park Lane (Los Pocillos) voor je op een rij gezet:

239 reviews over Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos) in het Nederlands

Ontspannende,rustige vakantie

Vakantie juni "18"
8-7-2018
  • Onderkomen8

Personeel was vriendelijk en het huisje was schoon net als de accommodatie. Strand vond ik niet zo heel bijzonder ook was het moeilijk om in de buurt vlees te halen hiervoor moest je naar een grotere supermarkt waardoor je met de auto moest en die hadden wij niet.

Super park!

Denise
29-6-2018
  • Onderkomen10

Super bungalow! Alles is netjes en vooral schoon. Iedere dag kwam de schoonmaakster. Huisje heeft alles wat je nodig hebt airco,magnetron etc. Personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt was ook top. 5 min lopen naar het strand. Naar het centrum is het iets verder 15 min ong. Op het eiland zijn wel veel engelse en daar is het eten dan ook wel een beetje op aangepast.. de touroperator reisleider had ons ook goed geadviseerd over restaurants die in de buurt zaten. Voor kinderen is er niet echt veel te doen op dit eiland.

Leuk voor 1 keer maar nooit meer

Linda
28-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

Prachtige appartementen erg schoon. NIET dichtbij het centrum 25 min wandelen. Dit nooit meer ( ik hou van winkels) wifi erg goed. Je kan zelf netflixen ( vooral fijn voor de rustige avonden) Als je rust zoekt moet je hier zeker naar toe gaan.

Niet voor iedereen een aanrader.

Fam. Evertse
19-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prachtige onderkomens, prima bedden, alles aanwezig wat nodig is, erg schoon. Redelijk ver van strand, winkels en restaurants, zeker als u slecht ter been bent. Dichtsbij gelegen boulevard is somber. Ontbijt prima, diner buffet is niet goed en ongezellige, cleane omgeving om te eten. Rustig park, veel asten uit Engeland. Behulpzaampersoneel, ietsmeer uitstraling naar de gasten zou best mogen. Schoonmaaksters top. Redelijk wat speel gelegenheid en tevens zwembadje voor de kinderen. Wifi is werkelijk top. Veel gasten hebben veel moeilijkheden met inloggen. Heb veel moeten helpen, personeel heeft geen kennis van de wifi. Tv is prachtig masr voor ons Nederlanders zijn slechts enkele duitse zenders interresant. Prima onderkomen voor verblijf van mensen die slecht terbeen zijn. Naar de boulevard of winkels uitgezonderd. Eiland heft weinig bijzondere bezienswaardigheden. Eten en drank goedkoop.

Gaan nog vaker naar Lanzarote

Thea brilman
5-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Zeer vriendelijk eiland, allemaal laagbouw,lekker rustig,de excursie,s zijn zo apart,het eten is super,en betaalbaar en het weer is ook geweldig

heerlijk

Joanne
15-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

erg leuk, dicht bij winkelboulevaar maar wel rustig, grote villa met privezwembad, schoon

Franca
6-3-2018
  • Activiteiten10

Lanzarote Hyde Park Lane

Super mooie gerenoveerde appartementen.

Mooi verzorgd park, ong. 600 mtr van de oceaan.

Perfect verzorgd ontbijt.

2 mooie zwembaden.

We hebben het goed naar onze zin gehad.

Jos Derks
6-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Nette gerenoveerde huisjes en appartementen. Dicht bij strand en boulevard. Rustig gelegen. Veel faciliteiten. En ontbijtbuffet is inbegrepen met genoeg keus en beste kwaliteit. Vriendelijke personeel, schoonmaaksters werken netjes en zijn heel vriendelijk.

Hartstikke mooi

Gerard Teigeler
6-2-2018
  • Onderkomen7

Appartement en ontbijt prima maar het dinerbuffet raad ik erg af. Was heel slecht.

Gemengde gevoelens

Alie
31-1-2018

Kwamen aan, en kregen verkeerde huisje. We hadden met twee slaapkames geboekt.

Dame zei dat we gelijk hadden. Goed. Maar wat bleek airco deed het niet. En in de slaapkamer bleef hete lucht komen.

S Nachts niet geslapen vanwege de hitte. Dit gemeld en het zou gerepareerd worden, we konden gewoon weggaan.

Dus niet, einde van de dag weer naar de receptie en na een uurtje kwam er een monteur. Die vertelde dat het zo hoorde.

En keek er niet eens na. Weer terug, andere bungalow gekregen, dat betekende wel dat alles weer overgebracht moest worden. Als service zou je dan verwachten, dat ze je iets aanbieden voor het ongemak. Nee. Wiffi in deze bungalow deed het niet. Bij navraag werd er aangewerkt. Na een paar dagen , deed hij het.

Bungalow is verder netjes. Bedden slapen goed. Wordt netjes schoongemaakt. Maar iets meer service had ik wel verwacht. Jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos) in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos) scoort een 8.03 uit 10 op basis van 240 reviews.