Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

8.2Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Bij Hyde Park Lane op het Spaanse eiland Lanzarote slaap je in een gerenoveerd, net huisje met fijne bedden en airco. Hier geniet je elke ochtend van een uitgebreid ontbijt. Het park is erg rolstoelvriendelijk. Het zwembad is bijvoorbeeld voorzien van een speciale lift. Dit hotel ligt in een rustige omgeving, dus een auto huren is wel handig.

We hebben een aantal aanbieders voor Hyde Park Lane (Los Pocillos) voor je op een rij gezet:

Traveltroef

261 reviews over Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

• 7Willo17-09-2019

Niet weer

Bungalow ruim en voldoet. De bedden zijn zeer hard. Bij navraag bij de receptie vertelden men dat de bedden nieuw zijn en er geen oplossing is, bijv. Vervangen door een zachtere of een matrasdek. Slecht tot zeer slécht geslapen was dus het resultaat. Huur fietsen en/of een auto. Dan zie je meer van het eiland. De natuur bestaat uit lavagesteenten. Kom hier niet voor groene vergezichten. 7 dagen verblijf is echt meer dan genoeg.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 9Mandy van den Broek30-07-2019

Modern, ruim, schoon en netjes met alle luxe

Wij verbleven in een private villa met eigen zwembad. Een prijzig verblijf, maar dat was het dan ook meer dan waard. Een heerlijk zwembad, ruime kamers, moderne inrichting, superschoon en netjes, ligbedjes, loungeset, regendouche en zelfs badjassen. Wij hebben met onze tieners enorm genoten van deze accommodatie.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Met oudere kinderen

• 9Trees Megens25-07-2019

Ga zeker nog een keer terug.

Mooi modern complex van vrijstaande bungalowtjes. Liggen verspreid in een mooi aangelegd park. Grote ontbijtzaal. Ontbijt zeer uitgebreid. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.

• 8Meine Faas16-07-2019

Zeer goed bevallen

Mooi verzorgd appartementencomplex waar we voor de tweede keer op vakantie waren. Zowel de schoonmaak van de appartementen als het zeer uitgebreide ontbijt, wat bij de prijs inzat, was zeer goed verzorgd.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 8Dhr en Mevr. de Vries05-05-2019

Het was geweldig Mooi verzorgd park Fijne bungalow

• 9Van Genen20-04-2019

Super

Dat het een hele fijne vakantie bestemming is. Fijn personeel goede faciliteiten

Met oudere kinderen

• 9Lieke07-04-2019

Super plek

Vriendelijke ontvangst bij vliegtuig. Maaltijd hier goed maar wel tegen betaling.vervoer uitstekend geregeld. Hostesses wijzen weg naar bussen die je naar de mooie accommodatie brengen . Appartementen voorzien van alle gemakken. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Zelfs buiten rondom huisje. Goede bedden. Super ontbijtbuffet met warme gerechten die ter plaatse worden bereid!

• 9Linda25-03-2019

Top accomodatie

Heel leuk complex ! super schoon en strand en centrum goed bereikbaar. Alles was werkelijk top van ontvangst tot het ontbijt. Alleen het zwembad water had misschien iets warmer gemogen maar het was natuurlijk December.

Met jonge kinderen

• 8a. van ooijen13-03-2019

super!

Een heel mooi complex. netjes en opgeruimd. mooie appartementen en van alle gemakken voorzien. park wordt goed verzorgd. vanaf het complex loop je zo naar het strand en de boulevard. ontbijt buffet was prima verzorgd en een ruime keuze. Dinner was ok. niet heel bijzonder maar ok.Voor hetzelfde geld kun je ook aan de boulevard in de restaurants eten.

• 9Wilma L15-02-2019

Fantastisch verblijf in heerlijke omgeving

Een prettig aanvoelend vakantiepark met mooie huisjes voorzien van uitstekende bedden. Wij verbleven in een suite met slaapkamer: meer dan voldoende ruimte. Het huisje was voorzien van een kleine goed uitgeruste keuken waarin je prima een maaltijd kon bereiden. De badkamer was ruim met een mooie inloopdouche. Op de supermoderne TV ( afstandbediening met borg) zijn meer dan voldoende HD kanalen voor iedereen te ontvangen , ook een groot aantal leuke radiozenders Het park is voorzien van een aantal prettige zwembaden , ook is er een kinderbad en een Whirlpool. Er zijn meer dan voldoende ligbedjes en er is voortdurend toezicht. Je kunt op het park gebruik maken van het restaurant of de poolbar. Het personeel is meer dan vriendelijk en de schoonmaak is super!! Het brede zandstrand is op 10 minuten loopafstand net als supermarkten bars, restaurants en winkeltjes. De boulevard loopt eindeloos door met om elke hoek weer nieuwe verrassingen.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen

Solfly

29 tips over Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

• Henk en Irene van Oostrum, 23-04-2014

auto huren, goedkoop en de wegen zijn fantastische

• Tuênke, 20-02-2014

Ga zeker mee met de Zuid-tour die naar het Timanfaya vulkaan gebergte gaat.

Op loopafstand (10 minuten) vanaf het appartement ligt het rancho Texas park met veel dieren. Leuk voor kinderen maar zeker ook voor volwassenen.

• Fam. Bos, 13-01-2014

Tussen alle restaurantjes zit een boel ondermaatse kwaliteit. Informeer dus goed van te voren.

31 vragen over Vakantiepark Hyde Park Lane (Los Pocillos)

• Sabine, 02-08-2019

Overkapping en loungebank terras Villa

Weet iemand of alle villa's een overkapping hebben bij het terras? Of is dat alleen bij de Luxe Grand Villa's? En hebben ze ook allemaal een lounge bank? Op de foto's is niet duidelijk te zien welke villa het betreft.

• Cyn, 26-11-2018

Afmeting zwembad bij Villa's Hyde Park Lane

Hoi, wie kan mij vertellen wat de afmetingen zijn van de prive zwembadjes bij de villa's? Ik kan dit namelijk nergens vinden.

Alvast bedankt!

Marcel Hiep, 19-03-2019

Ongeveer 3 bij 6 is wel een echte aanrader je voelt je al gauw God in Frankrijk ( Lanzarote)

• Danielle, 01-02-2018

Balkon

Ik ben erg benieuwd hoe groot de balkons zijn, Ik hoop eigenlijk op begane grond te zitten, maar die zekerheid heb je niet. En een foto van een balkon kon ik niet terug vinden.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats