9.7FenomenaalScore uit 26 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Aan zee

Wat zeggen bezoekers over

9.7FenomenaalScore uit 28 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

28 reviews

Super fijn hotel
Door Jolanda Nietveld op 29-09-2023
Gereisd met partner

Een heerlijk hotel met mooie kamers, lekker zwembad en vriendelijk personeel. Zeker hoor herhaling vatbaar!!

Helaas nooit meer
Door Kirsten op 11-09-2019
Gereisd met jonge kinderen

Op vakantie met mijn dochtertje van 7jaar. Dit hotel gekozen, omdat het “kindvriendelijk” zou zijn. Maar voor de kinderen was er niks aan. De animatie stelde niks voor. We konden ons niet vermaken in het hotel daarom genoodzaakt om elke dag erop uit te gaan. All inclusief betaald en elke dag erop uit is uiteindelijk dure vakantie geworden. Het zwembad stelde ook niks voor. Geen glijbanen of speeltoestellen voor de kleintjes. Erg saai!

Geweldig!!
Door Edwin op 10-05-2019
Gereisd met partner

Dit hotel is helemaal top, we hebben hier enorm kunnen genieten, zowel van de kamer, service, ontbijt en diner. Zwembad is lekker en zeker niet koud. Hotel is zeer schoon en netjes. Animatie is ook erg leuk. kortom wij willen hier zeker nog een keer naartoe.

Hipotels La Geria

Aanbevelenswaardig, wij komen nog eens terug
Door Elke de Graaf op 15-04-2019
Gereisd met partner

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel. Geweldige liggingen het strand en mooi tuin. Kwalitatief goed eten. Minpuntje geen fles water op de kamer.

Bien venu à nouveau
Door Renee-Philippe op 24-01-2017
Gereisd met partner

Second séjour et de petites améliorations malgré que l'hôtel vieillit bien, nouvelle robinetterie dans la chambre, produits dans la sdb, nourriture plus chaude et les repas du soir sont mieux présentés et différents d'une semaine à l'autre, tout comme les spectacles du soir et plus d'animations pendant la journée, merci à Michael. Les desserts sont surtout fait pour les Anglais mais il y a de la glace tous les soirs et des fruits. Le personnel est toujours aussi gentil. Il y a 280 chambres, certaines avec meilleure vue (3ème et 4ème étages), bon lit avec matelas assez dur. L'all inclusive est moyen car il faut suppléer pour certaines boissons et le frigo n'est pas rempli. Nous avons donc opté pour 2 semaines en demi-pension. L'avantage de la situation est d'être face à la plage et le centre accessible via la belle promenade. Si vous prenez le bus il faut compter pour deux 5,50€ vers Playa Blanca, 5,90€ vers Costa Teguise, 2,80€ vers le centre. L'escence n'es t pas chère et les parfums non plus. Le temps cette année était moins chaud mais avec une moyenne de 20°. L'hôtel est tout près de l'aéroport mais pas trop de bruits. La piscine est belle et un peu chauffée. Wifi gratuit près de la réception, mais payant (20€/semaine ou 30€ pour deux semaines) fonctionnant bien même à la piscine. Peu d'enfants à cette époque, donc plus calme pour les autres.

Goed hotel.
Door Eddy op 28-09-2016
Gereisd met partner

Hotel was goed. Zeer vriendelijk personeel en zeer verzorgde buffetten. Eten werd continu aangevuld en gefatsoeneerd. Meer dan voldoende keuze. Lunchen en versnaperingen waren ruim voldoende te verkrijgen. Als je glas bijna leeg was aan de poolbar werd het al direct aangevuld. Dit heb ik nog weinig meegemaakt bij een All-In formule. Kamers zijn niet groot en proper , maar persoonlijk vind ik het hotel verouderd. Wifi is enkel gratis aan de receptie,op de kamers is Wifi betalend. De zwembadzone is niet zoals de foto's uitstralen. Ook onvoldoende parasols beschikbaar. Eten kon in ons geval maar na 20h30 tenzij je ging reserveren aan de receptie. Dit komt omdat het restaurant te klein is voor dit hotel, maar dit had wel tot gevolg dat het er niet te druk was. De animatie was voor ons oké. Als je zin had kon je meedoen maar de animators waren zeker niet opdringerig. Goed zo..

Mijn algemene indruk was dus goed maar als ik nog in Lanzarote kom denk ik toch voor een ander hotel te kiezen.

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.