Appartement Guinate Club

Appartement Guinate Club
8,5

7 tips over Appartement Guinate Club

m1241, 7-8-2016
Ga je met een huurauto naar het Timanfaya National Park, let dan op het volgende: Je betaald € 9,- p.p. om binnen te komen. Heb je pech dan sta je na 500 meter stil om gedoseerd te worden doorgelaten (duurde bij ons een uur). Bussen en taxi's hebben voorrang. Ben je boven dan mag je niet met je huurauto de tour doen. Je kan dan gewoon in één van de bussen stappen (niemand verteld je dat) wij hebben dus €36,- betaald voor een restaurant bezoek waar je beter niet kan eten.
m1241, 7-8-2016
Ben je naar de Teguise markt geweest dan hoef je niet naar de markt in Playa Blanca. Is vrijwel hetzelfde. Playa Blanca is in een modernere omgeving met luxe shops en een haven, Teguise is groter maar het authentieke is nep.
m1241, 7-8-2016
Ga naar de grotten en Jameos op Zondag voor 13:00 uur. De meeste zijn dan naar de markt in Teguise en je hebt dan geen lange rijen. Mirador kan je op besparen door linksaf te slaan en een paar 100 meter het smalle weggetje op te rijden. Je hebt hetzelfde en wellicht betere uitzicht en het scheelt je 4,50 p.p. Binnen is alleen een restaurant en een souvenir shop.

We hebben een aantal aanbieders voor Guinate Club voor je op een rij gezet:

m1241, 7-8-2016
Huur een auto bij de receptie ipv bij de reisleiding, scheelt de helft en je hebt een betere klasse auto. Seat Leon automaat bij cabrera medina gehuurd voor een week, via de receptie. Kosten 248,- voor 7 dagen en geen creditcard nodig, geen inspectie bij inleveren en snel geregeld. Koop verder geen ticket voor de attracties voor 3, 4 of 6 bezoeken. Het kan je geld schelen maar bij slecht weer zijn bepaalde attracties toch al goedkoper (Mirador 2,70 ipv 4,50).
m1241, 7-8-2016
Beste appartement is nr.12. Ver genoeg vanaf de receptie en het zwembad. Begane grond, beste inrichting en alleen in de namiddag zon op je terras. Verder is dit ook een 3 kamer appartement.
Geerd Derksen, 14-9-2014
Als je gaat vraag om een appartement op de 2e woonlaag in de nummers 36 t/ 40 of 5 t/m 7.

Alan en Ellen, 15-2-2012
De Grandtour van Customer is een aanrader. Een hele dag incl. lunch en je ziet bijna het hele eiland incl. de grotten ontworpen door Cesar Manrique, met de albino crabjes - Timanfaya National Park en een kamelenrit! Ook de markt in Teguise is leuk, maar zorg voor warme kleding (veel wind)

We hebben een aantal aanbieders voor Guinate Club voor je op een rij gezet: