Appartement Guinate Club **

25 reviews over Appartement Guinate Club in het Nederlands

Mooie accomodatie

Tessa, 12-1-2018

Vriendelijk personeel, moderne kamers

Prima kleinschalig complex, rustig gelegen.

TvR, 30-12-2017

Superschoon. Appartement comfortabel. Behulpzaam personeel. Rustige omgeving. Parkeerplek voor de deur.

Een nadeel: als je slecht ter been bent is de afstand en hellingshoek van de weg naar de boulevard problematisch.

Supervakantie

Hilde, 7-10-2017

Heel fijne accommodatiemet gerieflijke bedden en uitgeruste keuken. Vriendelijk personeel en goede locatie

Verrassende appartementencomplex

Anne, 26-8-2017

We hebben erg genoten van de kleinschalige club Guinate. Net opgeleverd, alles modern en spic en span. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartementen zijn heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Airco aanwezig, fantastische bedden en stortdouche. Zwembad prima met bedjes rond de pool en geen handdoekje leggen, dus heel prettig. Auto huren via de receptie is een aanrader, veel voordeliger dan via de hostess en snel en makkelijk geregeld zonder irritante bijverkoop. Sowieso is het eiland Lanzarote een aanrader, veel te zien en te beleven

De weg vanaf de boulevard naar Club Guinate, is erg stijl. De 600 meter naar het strand is daardoor vrij heftig. Je kunt aan de ene kant via trappen en aan de andere kant via de weg. Taxi terug ca. €2,50. Een grote Lidl markt ligt op loop afstand vanaf Guinate. Bij Guinate is niet veel te doen. Er is wel een buiten bar, welke vanaf ca. 11:00 open ging, maar die ligt een verdieping hoger dan het zwembad en ik heb daar zelden mensen zien zitten. De muziek kwam uit een klein speakertje. Het zwemwater was vreselijk koud. Geen restaurant. Dus echt iets voor zelfvoorzienende gasten. De appartementen werden goed gereinigd. Regelmatig schone handdoeken en beddengoed. De keuken was compleet met oven, magnetron, broodrooster, waterkoker en nog andere apparatuur. Bed was prima en dat is voor ons het belangrijkste van het appartement.

Goede kwaliteit voor deze prijs

Adrie en Harry, 12-12-2016

Eenvoudige appartementen, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Het is geen luxe, maar dat was ook niet te verwachten.

Zwembad is niet verwarmd. Bedjes zijn aan vervanging toe.

Laat vertrek, konden bij boeken € 5,-- per uur, max €20,--

Winkel om de hoek, richting strand 7 min met steile afdaling (klim).

Vriendelijk personeel.

Wij hebben het getroffen maar let op.

m1241, 6-8-2016

Ons appartement was prima maar anderen troffen het minder. Wij hadden een redelijke keuken met aardig wat nieuwe zaken (waterkoker, inductieplaat, nieuw bestek, nieuw koffiezet apparaat met thermoskan, werkende magnetron en broodrooster). Wel wat last van mieren of klapperende ramen maar andere appartementen hadden de mieren in hun bed lopen, oude en incomplete inventaris en moesten met badslippers douchen.

Het ergste van alles: er vind prostitutie in de appartementen plaats!

Wij hebben dit gemeld en de receptie wist hier niets van. Volgende dag werd echter de Philipijnse bewoonster naar een ander appartement verplaatst en gingen de schoonmaaksters met latex handschoenen naar binnen. Vreemd dat die het kennelijk wel weten. 2x gemeld bij de touroperator en ook ander bewoners van diverse nationaliteiten hebben hierover geklaagd. Erg bezwaarlijk als er meerdere keren op een avond aan spelende kinderen wordt gevraagd door mannelijke bezoekers waar appartement 26 zich bevind. Park is verder aardig.

Fijne vakantie voor weinig geld.

Helen en Rene Ruijter, 27-7-2016

14 juli 2016 geweesr samen met mijn man.

We hebben het heerlijk gehad. Goede appartementen voor weinig geld en schoon. Hele vriendelijke mensen.

Overal vlakbij strand, boulevard de Lidl op loop afstand.

Zeker de moeite waard geweest.

netjes

elaine, 10-7-2016

+ vriendelijke receptiemedewerkers

+wij hadden een extra ruimte buiten met een wastafel/kraan en enkele waslijntjes. erg prettig na dagje strand!

+ verrijdbaar wasrek op balkon

+ keuken voorzien van keramische kookplaat (3 kookzones), een oven, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster, 2 pannen, 1 koekenpan, 1 melkkannetje, handmatige citruspers, ovenschaal, saladeschaal en serviesgoed/bestek. Van schoonmaak krijg je om de dag een handdoekje voor in de keuken.

+ ligging t.o.v. supermarkten, slechts 5 min. van (hiperdino/lidl).

- geen zonwering

- open afvalbak in keukenkastje

- geluidsoverlast (de appartementen zijn allemaal rond het zwembad gebouwd, er zijn wel openingstijden van het zwembad maar e.e.a. wordt niet gehandhaafd. nb van 9-13 uur en van 16-19 uur is de receptie bemand. Handig om te weten, mocht je voor het eerst aankomen en je aankomst valt buiten die tijden dan hangen ze een papier op bij de receptie met je naam en het kamernummer. De sleutel vind je in het slot.

- ligging t.o.v. strand. er zijn een paar manieren om op de boulevard te komen. via een trap met heel veel treden (in de zon!) of via een steile helling. Appartement is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

NB er is een mogelijkheid voor een drankje op het terras voor de receptie. 1x in de week wordt er paella gemaakt en kun je voor 9 euro p.p. aanschuiven.

Wil je enkel een redelijke slaapplaats voor je vakantie dan is dit een onderkomen om te reserveren. Verder is het gedateerd en heeft het nogal onderhoud nodig. Personeel daarentegen is wel vriendelijk en ook behulpzaam

We hebben een aantal aanbieders voor Guinate Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guinate Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guinate Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guinate Club scoort een 7.99 uit 10 op basis van 25 reviews.