Appartement Guinate Club

29 reviews over Appartement Guinate Club in het Nederlands

Naar verwachting

Arnold
20-5-2018

Mooi, schoon,nieuw en klein appartementen met vriendelijk personeel

Het appartement was geweldig! Alles is helemaal vernieuwd en de ruimte was perfect. Apparatuur, douche en bedden waren enorm comfortabel. Het appartement heeft een perfecte ligging ten opzichte van het strand, centrum en andere bezienswaardigheden. Het zwembad is kind vriendelijk en wordt goed bijgehouden. Personeel is enorm vriendelijk en doet echr zijn best om je een fijne vakantie te bezorgen.

Lanzarote zelf is buiten het hoog seizoen wat aan de saaie kant. Het eten is niet altijd om naar huis te schrijven. Wij waren twee jongen meiden en haalde de gemiddelde leeftijd op het eiland flink omlaag. Kom je voor een vakantie waar je niks wilt doen, dan zit je op Lanzarote helemaal goed. Bezienswaardigheden zijn naar mijn inzien niet echt te moeite waard

Voor herhaling vatbaar

Irene
30-4-2018

Prachtig, klein appartementencomplex, met ruime kamer, slaapkamer en badkamer. Heel netjes. Gastvrij. Goed en klein eigen restaurant. Prachtige ligging rustig en toch dicht bij de boulevard. Winkels op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Guinate Club voor je op een rij gezet:

Een heerlijk kleinschalig, super schoon en verzorgd complex op een goeie locatie!

Mooie accomodatie

Tessa
12-1-2018

Vriendelijk personeel, moderne kamers

Superschoon. Appartement comfortabel. Behulpzaam personeel. Rustige omgeving. Parkeerplek voor de deur.

Een nadeel: als je slecht ter been bent is de afstand en hellingshoek van de weg naar de boulevard problematisch.

Supervakantie

Hilde
7-10-2017

Heel fijne accommodatiemet gerieflijke bedden en uitgeruste keuken. Vriendelijk personeel en goede locatie

Verrassende appartementencomplex

Anne
26-8-2017

We hebben erg genoten van de kleinschalige club Guinate. Net opgeleverd, alles modern en spic en span. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartementen zijn heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Airco aanwezig, fantastische bedden en stortdouche. Zwembad prima met bedjes rond de pool en geen handdoekje leggen, dus heel prettig. Auto huren via de receptie is een aanrader, veel voordeliger dan via de hostess en snel en makkelijk geregeld zonder irritante bijverkoop. Sowieso is het eiland Lanzarote een aanrader, veel te zien en te beleven

De weg vanaf de boulevard naar Club Guinate, is erg stijl. De 600 meter naar het strand is daardoor vrij heftig. Je kunt aan de ene kant via trappen en aan de andere kant via de weg. Taxi terug ca. €2,50. Een grote Lidl markt ligt op loop afstand vanaf Guinate. Bij Guinate is niet veel te doen. Er is wel een buiten bar, welke vanaf ca. 11:00 open ging, maar die ligt een verdieping hoger dan het zwembad en ik heb daar zelden mensen zien zitten. De muziek kwam uit een klein speakertje. Het zwemwater was vreselijk koud. Geen restaurant. Dus echt iets voor zelfvoorzienende gasten. De appartementen werden goed gereinigd. Regelmatig schone handdoeken en beddengoed. De keuken was compleet met oven, magnetron, broodrooster, waterkoker en nog andere apparatuur. Bed was prima en dat is voor ons het belangrijkste van het appartement.

Oude reviews (archief)

Goede kwaliteit voor deze prijs

Adrie en Harry
12-12-2016

Eenvoudige appartementen, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Het is geen luxe, maar dat was ook niet te verwachten.

Zwembad is niet verwarmd. Bedjes zijn aan vervanging toe.

Laat vertrek, konden bij boeken € 5,-- per uur, max €20,--

Winkel om de hoek, richting strand 7 min met steile afdaling (klim).

Vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Guinate Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guinate Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guinate Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guinate Club scoort een 8.37 uit 10 op basis van 29 reviews.