Appartement Guacimeta

19 reviews over Appartement Guacimeta

• 2018
    6Sonja31-12-2018

Erg basic

Zeer onvriendelijke/chagrijnige vrouw bij receptie. Receptie is vaak onbemand! Slechte bedden/rugpijn! Om de dag schone handdoeken en er wordt opgeruimd! Je moet er echt op uitgaan bij hotel weinig vermaak. Ligging prima op 500 Meter boulevard en strand. Waar je genoeg plekjes hebt om te ontbijten/dineren. Huur auto echt aanrader, makkelijke wegen! Prachtig eiland

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8William Lemans07-09-2018

meer waar voor je geld

Op alles is wel wat aan te merken maar qua prijs kwaliteit zit je hier goed Niet ver van het strand op een heel rustig complex met 56 kamers De kamers zijn ietwat gedateerd maar voldoen en worden zéér frequent schoon gemaakt Ook werden we boven verwachting vaak voorzien van schone handdoeken Wij hadden geen all-inclusief maar wel ter plekke ontbijt bijgeboekt voor €6 pppd Dat was trouwens zeer Engels maar voldeed aan onze eisen Zoals op alle eilanden komen er ook hier kakkerlakken voor en we hebben er 1 in onze kamer gehad en vakkundig verwijderd verder geen problemen mee gehad Binnen 10 min. naar het strand wandelen en daar de boulevard afstruinen was heerlijk 's Nachts is het toegangshek op slot maar iedere gast krijgt daar een sleutel van Wat ons het meest zal bijblijven is het vriendelijke personeel voor wie geen vraag teveel was We gaan niet vaak terug naar dezelfde bestemming maar dit is een aanrader om nog een keer te bezoeken

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9marian25-08-2018

rustig net apartement prima te doen

centrum van puorto del carmen ligt niet echt in de buurt zou zonder ontbijt en eten doen zag er niet echt geweldig uit in de buurt kan je goedkoop eten .

Gereisd met partner in maart 2018

• 4Sonja14-08-2018

Nooit meer

Zwembad en de ligging van het appartement. Wat niet goed is, bij de receptie en winkel bij opening vaak lang niemand aanwezig. Ook na ruim een week met 30graden nog geen schoon beddengoed gehad. En na aandringen twee x per week schone handdoeken. Het eten is constant het zelfde en lauw of koud. Personeel ook niet vriendelijk. Gerechten worden de laatste 45min niet bijgevuld aan het buffet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Jan14-08-2018

Nooit meer die er heen gaat zal aan ons denken

Hallo allemaal . We hadden gedacht iets minder uit te geven maar iets minder kwaliteit.. Maar dit geval waren de kamers .vies en bij meerdere mensen na navraag .Nederlanders en Engelsen het stikt daar van bedwantsen ..veel mensen lopen met bulten rond en niet vd muggen. .bah en bij een paar kakkerlakken. Onder het matras..pff.schoomaken kennen ze niet stof op de keuken kasten dikke laag dat is niet van een weekje of twee .. Je moet immers stofzuigen toch Wil je ongedierten met gif bestrijden dat doen ze niet .Dat het simpel was isniet erg is dat wisten we .maar dat het Louw en rouw is .is niet goed .bacteriën hebben de overhand .we hebben inclusief gereserveerd.slechte keuze..we zijn. Aan de dunne en de mensen die buiten huis eten hebben niks.dat is geen toeval..of je heb verstopping dat je de hele week niet kunt poepen s Dag over kwam mijnvrouw nader in foto's bij andere mensen bleekt dat ook het geval te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam.Scherlinx-De Kimpe21-01-2018

Wij gaan zeker terug!

Wat een top personeel , zo lief en vriendelijk , eten was goed , mensen die klagen moeten de prijs kwaliteit nemen . Wil je grote buffetten dan moet je naar een sterren hotel gaan , wij hebben niets te klagen , kamers altijd proper , als je iets vroeg werd je direct geholpen , gewoon een gezellig stekkie , ik kreeg zelfs een ligbed op mijn terras vanwege mijn gebroken rug , ligging was prima , wel een auto gehuurd om rond te toeren kost heel weinig en benzine ook . Prijs kwaliteit is prima !!!!

Gereisd met partner in januari 2018

• 7Marijke02-01-2018

Appartement OK, neem geen all-inclusive

Het appartement was prima, tikje run-down, maar lekker veel ruimte en een mooi balkon. Zwembad prima en personeel deed zijn best en was vriendelijk. Het eten is echter onder de maat, niet echt een goede kok en is ronduit lauw. Als je er wat van zegt ontkent de manager het. Prima ligging verder, net naast het vliegveld maar daar heb je geen last van. Het ligt in Matagorda, zo'n 5 km van het centrum van Puerto del Carmen. Je kunt een fiets huren (het is vlak), of de bus nemen. In de buurt zijn genoeg restaurantjes. We waren er met Kerstmis, en het is de allereerste keer dat er werkelijk niets aan werd gedaan. Jammer, maar wij gaan niet weer hierheen.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

6Greetje28-11-2017

Nooit meer

We hadden all inclusive. Het eten was barslecht...vaak waren gerechten lauw. Terras buiten minimaal aantal tafels en stoelen. En totaal niet gezellig. Bij aankomst werd ook niets uitgelegd...moesten zelf uitzoeken tijden ontbijt,lunch en diner.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Lara29-09-2017

Een aanrader!

Wij zijn gisteren terug gekomen van ons verblijf in Guacimeta apartments op Lanzarote, wat hebben we het heerlijk gehad!

De negatieve reviews die we gelezen hadden waren allemaal onjuist! Ik denk ook wel dat ik weet hoe dat dat komt. Er komen grotendeels Engelse gasten en de eetgewoontes van Engelse zijn heel anders dan van Spanjaarden. Echter deden de koks hun best om bijvoorbeeld een zo goed mogelijk Engels ontbijt te serveren, wij hebben van al het eten genoten. OK, het was niet altijd warm, maar er stond een magnetron die men kon gebruiken. Het eten was heerlijk, er was ook koude groente om zelf een salade te maken. Wat je van een eiland als Lanzarote kan verwachten is dat er geen verse groente als bloemkool geserveerd wordt, maar de diepvries en blik varianten van groente was altijd aanwezig.

Alleen bedekt en met schoeisel mag je in het restaurant en het bar gedeelte komen, wat een verademing is, want niet iedereen zit op zwetende half blote lichamen te wachten bij het eten. Al het drinken wordt geserveerd in een plastic beker, wat eigenlijk ook overal gebruikelijk is waar je all inclusive verblijft. Zit je in het restaurant kan je glazen en kopjes gebruiken. Je mag geen eten meenemen naar de kamer of naar het zwembad gedeelte.

In de ochtend en middag werden er géén tussendoortjes als snacks aangeboden, vooral als je vroeg had geluncht (1300 uur) had je om 1700 best wel trek. Maar goed, je kan zelf ook wat kopen natuurlijk :-)

Het zwembad was heerlijk, schoon en werd iedere dag onderhouden. Enige muziek wat je af en toe hoorde kwam uit het restaurant, een oase van rust. De ligbedden waren merendeels prima sommige zullen binnenkort wel vervangen worden, want ze worden intensief gebruikt.

Een keer per week werd het bed verschoond, om de dag werd er schoongemaakt, het bed opgemaakt en handdoeken die gebruikt waren vervangen. Handdoeken waren niet in nieuwstaat, maar dat zijn die van ons thuis ook niet.

De kamers worden goed schoongehouden, maar door de harde wind soms, komt er wel eens een beetje natuur naar binnen. Ik heb geen ongedierte gezien. Staat van de douche en WC, schoon!

Het hotel ligt dicht bij het vliegveld! Ik heb in Aalsmeer en op de aanvlieg route op de Legmeerdijk gewoond, dus ik ben het gewoon, maar ik kan mij voorstellen dat als je dat niet gewent bent, het de eerste twee dagen wennen is. In de nacht is er geen vliegverkeer!

Wil je internetten op de kamer, kan je dat kopen. Wij betaalde 19 Euro voor 10 dagen. WiFi is dus aanwezig, maar niet zo sterk als we in Nederland gewent zijn, maar buiten op je eigen terrasje of balkonnetje gaat het allemaal prima! Daarmee kan één apparaat op het internet, een andere kan pas als de andere niet is verbonden (bijvoorbeeld een tablet en een telefoon) Je moet met enige regelmaat inloggen, dus bewaar je bonnetje.

Fietsen kan je aan de boulevard huren voor 5 Euro per dag! Echt een aanrader om een keer de boulevard eens op en af te rijden! Wil je zelf het eiland rond, kan je gemakkelijk auto's huren, of een motor.

Binnen 5 minuten lopen ben je aan het strand. Kleine supermarkt in de buurt voldoet aan de lekkere trek. Wil je zelf koken, zal je toch ergens anders naar toe moeten gaan, maar het lijkt mij wat behelpen met twee elektrische kookplaten in de kamer.

De toertochten die op het eiland worden aangeboden zijn leuk, en worden geleid door leuke mensen die veel weten te vertellen over Lanzarote.

We hebben een top vakantie gehad! Ik zou zo terug willen!

Gereisd met partner in september 2017

• 6Iris en Sjoerd05-12-2014

Oké, maar niet heel bijzonder

Rustige ligging, op ongeveer 5 minuten lopen van strand en boulevard met diverse restaurantjes (verwacht geen culinaire hoogstandjes) en een middelgrote supermarkt , waar alles te krijgen is (Spar). Eten in eigen restaurant was lekker (2x gegeten), goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gehorig appartement, receptie was vaak niet open op de beloofde tijden, de eigenaar kwam ongeïnteresseerd over. Slechte handdoeken en versleten beddengoed. Onregelmatige schoonmaak, meerdere keren kakkerlakken gehad in appartement, veel schimmel in de douche.

Gereisd met partner in november 2014

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats