Appartement Fayna

Appartement
Appartement Fayna

11 tips over Appartement Fayna

RHuls, 12-8-2015
Beneden heb je terras voor het appartement en zit je direct aan het zwembad. Boven heb je een balkon, met meer privacy. hier zit je echter de hele dag vol in de zon.
K.Bakker, 22-3-2015

helaas verstrekt Neckermann geen terugreisinfo meer in het informatieboek dat bij de receptie aanwezig is,maar moet je dat zelf uitzoeken via connected service van thomas cook.

Maar bij Playa Club is de terugreis info wel aanwezig in het informatieboek van Neckermann.

het beste is een klacht indienen bij Neckermann,heb ik ook gedaan.toch een fijne vakantie toegewenst

Peter, 19-9-2014
Wij vonden nr 129 ideaal, een beetje in de hoek en een eigen balkon, waardoor onze baby gewoon kon kruipen. De meeste andere kamers hadden een "gedeeld balkon" met een trap ertussen.

We hebben een aantal aanbieders voor Fayna voor je op een rij gezet:

Anneke, 15-8-2014

Als je wel goed ter been bent loop dan eens langs de boulevard ,daar zijn kleine reisbureau,s ga met de bus naar de zaterdag of zondag markt.

Of naar het vulkaangebied, waar de grond nog steeds warm is.

marvin van bussel, 2-8-2014
Huur een auto. 50 euro voor 2 dagen is niet veel.
Sanne, 23-9-2013

Huur een auto en rijd het eiland rond, heel erg mooi.

Ga naar papagayo beach, heel mooie witte stranden!

Amanda, 15-8-2013

- Restaurant/Cafe Ola aan de overkant, heel lekker eten en goede cocktails

- Eilandtour zou ik niet in 1 dag doen, maar een noord en zuidtour doen. Alles in 1 dag is te doen, maar wel overal hele korte stops en veel informatie.

- Mexicaans restaurant don Rafaelo, richting de haven

- Interactie met zeeleeuwen in dierenpark Rancho Texas Park

Jan Oi, 20-7-2013
Ga naar Mirador del Río. Je hebt een supermooi uitzicht op het eilandje la Graciosa
Anneke van Riet, 2-3-2013
Met een dagtocht kun je naar de vuurbergen , de Timanfaya, de moeite waard. Ook de grotten van het eiland zijn bezienswaardigheden.
pina, 30-8-2012
playa papagayo, de vulkaan, groene grotten zijn leuke uitstapjes op maximaal 40 km. Vervoer met bus of autohuur is eenvoudig en goedkoop

We hebben een aantal aanbieders voor Fayna voor je op een rij gezet: