Appartement Faynasterster

Meer appartement info

180 reviews over Appartement Fayna

• 8George11-10-2019

Prima appartementencomplex!

Fayna is echt een klein prima maar eenvoudig appartementencomplex. De ligging is super vlakbij eigenlijk alles. De verzorging is prima, alles is schoon(genoeg) en de appartementen zijn voorzien van al het nodige maar niets meer dan dat. Vriendelijke medewerkers! Wij komen dan nog zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5marjolein19-09-2019

Nooit meer

Ons app in t Fayna gedeelte was ronduit smerig, hebben eerst zèlf spullen gehaald en schoon gemaakt. T balkon is een gedeeld balkon, wat wij zeer onprettig vonden. De behulpzame Antonio vh park bood ons de volgende dag een ander app aan, op t Flamingo gedeelte, de heetste die er was, maar wij hebben m geaccepteerd, alles beter dan die andere...Ook hier slecht schoon gemaakt, de spinneraggen hingen bij de gordijnen, onder de keukenkastdeurtjes en de tafel. Wij zijn hier 12 dagen geweest, en hebben niet 1x schoon beddengoed gehad. T personeel is vriendelijk, de app vies, niet voor herhaling vatbaar...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Janny Tas10-09-2019

Aan de lange boulevard met heerlijke restaurantjes en leuke winkeltjes

• 8Nimia10-09-2019

Geweldig/Fantastisch

Hotel ligging is perfect, deur openen en je bevindt je op de boulevard waar je lekker en gevarieerd kan eten en drinken. Straat oversteken en je kan gaan zwemmen, beter kan je het niet treffen. Allerlei bussen stoppen ook in de straat, is maar een paar minuten lopen. Hotel is basic maar schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er wordt om de dag schoon gemaakt en dat is prima voor een appartement. Je kan ook je auto tegen kleine vergoeding parkeren in op het terrein van het complex. Receptie is heel vriendelijk en behulpzaam, Maria is geweldig.
    Ik ga zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Kitty06-08-2019

Geweldig!

De appartementen (Flamingo) waren keurig schoon, geweldige ligging gelijk achter de boulevard, vanaf ons terras konden wij de oceaan zien. Ondanks dat het hoogseizoen was hadden wij altijd een ligbedje bij het zwembad. El Kiosko voor de deur heeft hele lekkere en betaalbare koffie, je hebt een sleutel van het hek en staat zo op de boulevard. Wij waren hier met onze 3 pubers en hebben het goed naar ons zin gehad. Naast de hoofdingang zit een autoverhuurbedrijf waar wij voor 3 dagen een auto gehuurd hebben (130 euro voor een Mercedes met 1250km op de teller) 2 dagen zou genoeg geweest zijn. De grotten bezocht en het Timanfaya park vinden wij een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Ivan Vereecken30-07-2019

aangenaam verblijf in het centrum van Lanzarote

Appartement gelegen in het centrum en enkele minuten van het zandstrand. Het complex bestaat uit twee gedeeltes met elk een zwembad en plonsbad. Het zwembad in het gedeelte Flamingo is aan renovatie toe(rondom missende tegels), in het gedeelte Fayne is het een recent, mooi zwembad. Kamer die wij hadden was luchtig(witte meubeltje) en bevatte genoeg ruimte op je kledij en spullen op te bergen. De kamers werden om de twee dagen gepoetst en gelijk de handdoeken vervangen. De poetsdames waren zeer vriendelijk en opmerkzaam(mijn vrouw had de sprei onder haar kussen gelegd, toen de poetsdame dit opmerkte heeft ze een extra kussen gelegd). Eén opmerking: voor onze zoon, waar we een richtevenredige prijs hebben betaald, was de slaapbank te kort(180cm) om volluit te kunnen liggen. Mijn zoon heeft bij mij geslapen en mijn vrouw op de slaapbank(grotere slaapbanken zijn welkom/noodzakelijk). Voor de rest goed verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Priscilla14-07-2019

Super!

Top locatie. Heel fijn gehad hier!

• 9Ron21-06-2019

Een aanrader voor zowel jong als oud.

Prima appertementen in een gezellig en leuk plaatsje. Voor de hoog zomer periode kan het ontbreken van een airco mogelijk als minder prettig worden ervaren, nu in juni 2019 was dit geen probleem. Het koelt voldoende af, voor een fijne nachtrust. Vanuit Puerto del Carmen is vrij makkelijk andere delen van het eiland te bezoeken, met bus, taxi of door het huren van een auto of scooter. Allemaal zeer betaalbaar. Het plaats Teguise in het binnenland, is zeker een aanrader. Het licht in het binnenland en op zondag is er een zeer mooie markt, met vele kramen en verder leuke terrasjes.

• 6Jongerden20-06-2019

Matig

Het is netjes en schoon maar bedden zijn erg hard de foto gemaakt richting de zee is oneerlijk ,je krijgt het idee zo vanuit je zwembad naar zee te kunnen maar dat klopt niet er staan gebouwen aan de overkant je moet een km of zo lopen over de boulevard eer je wel het stand op kan

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Sebastian04-06-2019

Geweldige tijd!

Je zit hier direct in het hart van Lanzarote, strand en boulevard zijn 50 meter lopen. Prachtige omgeving en het appartement heeft zeer vriendelijk personeel. Dit is een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij neckermann

11 tips over Appartement Fayna

• Sanne, 23-09-2013

Huur een auto en rijd het eiland rond, heel erg mooi. Ga naar papagayo beach, heel mooie witte stranden!

• Jan Oi, 20-07-2013

Ga naar Mirador del Río. Je hebt een supermooi uitzicht op het eilandje la Graciosa

• pina, 30-08-2012

playa papagayo, de vulkaan, groene grotten zijn leuke uitstapjes op maximaal 40 km. Vervoer met bus of autohuur is eenvoudig en goedkoop

9 vragen over Appartement Fayna

• Angelique Dekker, 20-02-2019

Speeltuin

Is er een speeltuin in de buurt?

• Angelique, 20-02-2019

Speeltuin

Is er ook een speeltuin in de omgeving?

• Willke, 25-04-2018

wasmachine

Ik ga in december van dit jaar naar dit complex. Weet iemand of er een wasmachine aanwezig is of anders een wasserette in de buurt.

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin