Appartement Fariones

Appartement Fariones
8,6

15 tips over Appartement Fariones

hans en ine, 16-3-2015
Fietsen langs de boulevard, langs de kop van de landingsbaan van het vliegveld en wat eten en drinken op de 17de verdieping van het enige hoogbouwhotel van Arrecife. Vergeet de Fundacion de Cesar Manrique niet te bezoeken. Of het huis dat Omar Sharif 1 dag als zijn. eigendom mocht beschouwen maar verloor bij een spelletje bridgen. Lagomar in Nazaret.
d_aantjjj, 18-4-2014
Heeeeerlijk eten bij Puerto Bahia...!!!!! Op de kop bij de haven, met uitzicht op Fuertaventure......!!!!!!! Ook auto huren is erg leuk, goede wegen en overal goed te komen. Timanfaya zeker naar toe, beter 's morgens vroeg meteen.....ook de stadsbus is super simpel, busstation is tegenover de burgerking.....links van de burgerking zit een goede supermarkt die stuk goedkoper is dan die rechts op de hoek!!!! Wat ik zelf als erg prettig heb ervaren is de (strand)handdoeken service.
Wendy, 21-2-2014
Wij sluiten ons aan bij 'Marv': Joyce heeft echt een gezellig barretje, aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Fariones voor je op een rij gezet:

Marjo, 5-10-2013
Bussen naar verschillende plaatsen. Voor weinig geld naar Arricef centrum 1,70 pp enkeltje. Op de hoek begint eigenlijk al de boulevard met winkeltjes en restaurants en deze is lang, vrij snel zie je aan de rechterkant al de zee! Tussen app. en hotel is een pleintje, daar zit “Doe Maar” bruin eetcafé! “Joyce” Nederlandse dame met lekkere en goedkope cappuccino! Open vanaf 17uur. Haventje is ook leuk met veel restaurants. Wel soms klimmen.
m holman, 9-8-2013
Bij de haven kun je de lekkerste vis eten.
Alfred van der Velde, 28-7-2013
Playa Chica. Safari Diving. Timanfaya. Teguise.

Mirjam, 19-7-2013
Is alleen ontbijt. Alles is daarvan aan te bevelen
Astrid, 11-4-2013
Heerlijk eten in de oude haven. Leuke wandeltocht van de oude haven naar Puerto Calero.
Annemarie, 27-3-2013
Echt lokaal tapas eten: Vino Mas op het pleintje achter het complex (achter de burger king) of Da Nino in een zijstraatje van de boulevard (asia world op de hoek, ze zijn zichtbaar vanaf de boulevard)
Marjan, 30-12-2012
Restaurant La Trattoria da Raffaelo en Picnic aan de boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor Fariones voor je op een rij gezet: