Géén boekingskosten

Appartement Elena

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Elena voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews

Appartement info

6 Reviews over Elena

• 7frans van bilderbeek25-02-2018

goed en schoon appartement

wij hadden 1 aparte slaapkamer. er zijn er ook met twee slaapkamers. . schoon appartement. om de twee dagen schone handdoeken. minpunt is slechte zitbank en te weinig ander zitgelegenheid. Ook geen koffieapparaat.

• 10Sjoerd12-05-2017

Zeer ruim en schoon appartement!

Wij zaten in de suites van appartement elena. Zeer ruim opgezet appartement met twee slaapkamers en een huiskamer met keuken. Genoeg ruimte in de huiskamer om lekker te ontspannen, een fijne bank en een leuk barretje met hoge krukken bij de keuken. Verder was er een groot balkon. De badkamer is ook groot modern en schoon. Daarbij is het om het appartement heen rustig maar ben je binnen 10 minuten lopen op het strand en bij de uitgaans boulevard. Top Ervaring!

• 5P.Herrema12-02-2017

Nooit meer

Zeer net appartement. Iedere nacht veel geluidsoverlast van de dicht bijzijnde discotheek tot 6 uur s'morgens. Zeer luidruchtige Ierse en Engelse gasten. Veel lawaai tot laat bij de bar aan het zwembad.

• 6Angela03-12-2015

Basic but clean

Very central. A small bar in the complex. We stayed there twice and we're happy with it. It's a value accommodation ,cheap and cheerful. Families and couples mingle by the pool. It's pretty quiet. Would I go there again Yes. It's a great complex and terrific value as long as you understand that you get what you pay for 😉

• 8Van den bossche irene15-05-2010

WE GAAN TERUG

eenvoudig maar proper. alles wat je nodig hebt is er en anders kun je het huren aan de receptie. personeel heel vriendelijk. voor de prijs vindt je niet beter (50 Euros voor apt met 2 slpl. overal kortbij (strand, uitgaan, shops, restaurants)

• 7Petra02-01-2010

Dicht bij strand en centrum

Ligging is prima. Wel veel overlast van disco in de buurt 's nachts maar ook de bar bij het zwembad, zeker als de engelsen tot diep in de nacht karaoke gaan zingen. Zwembad is niet verwarmd.

Appartement Elena info

• KluisBeschikbaar