Villa Don Rafael

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Villa Don Rafael
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Don Rafael voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl

2 reviews over Villa Don Rafael in het Nederlands

Geweldig!

M.Biesma
11-6-2012

Ruime complete villa met prive zwembad! Ik verwachtte er veel van maar toch was alles boven verwachting. 3 slaapkamers, 2 badkamers, ruime woonkamer met satteliet tv en dvd-speler met usb-aansluiting, compleet ingerichte keuken met vaatwasser en vaatwastabletten, ook ruim meer dan gemiddeld bestek e.d. aanwezig, wasmachine ook aanwezig inclusief waspoeder (lijkt overbodige luxe, maar het bleek toch wel erg handig), behalve de reguliere handdoeken krijg je ook badlakens voor op de zonnebedjes bij het prive zwembad, helemaal perfect allemaal. Meer dan compleet. De ligging is ook ideaal; rustig maar toch is de boulevard en het strand op 5 tot 10 minuten loopafstand (net hoe snel je loopt). Ana van de receptie is erg aardig en hulpvaardig. Zwembad wordt elke ochtend vroeg schoongemaakt. Als je een fijne vakantie wilt hebben, dan is Villas Don Rafael echt aan te raden!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Uitstekende accommodatie

Jos, Helma, Bas, Erna, Shoerd, Johannes
29-12-2009

Ideale plek; rustig en op loopafstand van de 'toeristische' boulevard. Prima eettentjes. Uitstekende plek voor een weekje (of 2) zon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles schoon en netjes.

Gereisd Met vrienden in december 2009

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Don Rafael in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Don Rafael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.