Appartement Costa Volcan

13 reviews over Appartement Costa Volcan

• 2018
    6Frans15-07-2018

Nooit meer

Prima kamer. Alleen vreselijk gehorig appartement door de open structuur aan de slaapkamer zijde, we hebben de hele vakantie met oordoppen geslapen. Er komt een kroeg van de buren uit op deze open structuur vlak bij onze kamer, daarnaast hadden we last van onze Ierse puber buren die zo veel lawaai produceerden dat het echt niet leuk meer was. Smijten met deuren wel honderd keer per dag tot 5 uur morgens. Harde rap muziek op het balcon met veel fuck texten erin. We hebben de eerste dag geklaagd maar dat hielp niets.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

5Monique01-03-2015

Niet aan te bevelen.

Zéér gehorig appartementen complex. De muren lijken van karton, je kan de buren horen praten (en de kinderen horen rennen en gillen). De geluiden van alle galerijen galmen 10x versterkt het appartement in. s' Nachts hoor je iedereen in het complex thuis komen. Vanaf 7 uur in de ochtend gaan de karretjes van de huishoudelijke dienst (met harde, luidruchtige wielen) af en aan over de galerijen.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8Geertje13-10-2014

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De ligging van het appartement is super. met 3 minuten lopen sta je aan het begin van de boulevard. Wij hadden kamer 318, dat is aan de zwembadzijde en hadden prachtig uitzicht over de zee. Aan deze kant van het gebouw heb je ook geen last van lawaai van de straat. Ons appartement was opgeknapt, wij hadden mooie witte meubels (in plaats van de oude bruine op de foto's) en goede bedden. Dat was dus een meevaller! De ene dag krijg je schone handdoeken, de andere dag wordt het bed verschoond. Personeel is vriendelijk. Heerlijke vakantie gehad! Koken in het appartement is geen aanrader, 2 elektrische pitjes en weinig kookgerei. Maar, uit eten aan de boulevard is absoluut niet duur!

Gereisd met partner in september 2014

• 3Tim11-09-2011

Nooit meer

Bij aankomst struikelden we al over de dronken engelsen... hmmm... niet echt leuke binnenkomer maarja kan gebeuren. Uiteindelijk appartement 306 gekregen (pal naast de trap en met je slaapkamer praktisch op de achtergelegen (super drukke) weg. Wel een ruim appartement, maar super oud en niet schoon (schimmel hier en daar). Hele nacht geen oog dicht gedaan vanwege de herrie van de weg en het stampen op de trap. Volgende ochtend om ander appartement gevraagd, was helaas niet mogelijk. Toen maar besloten ons hele verblijf hier te annuleren. Direct onze koffers gepakt en hals over kop een ander (veel rustiger, mooie en schoner) appartement geboekt in het nieuwe gedeelte. Daar uiteindelijk nog een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Ineke24-08-2011

prima lokatie!

Ligging prima, vlakbij mooi strand en oud deel van plaatsje met heerlijke restaurantjes. personeel vriendelijk en behulpzaam, schoonmaak okay. Appartementen iets verouderd, maar prima te doen. Enige nadeel: app op 5e verdieping liggen aan een drukke straat, rest ligt rustiger.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9r.reijn06-03-2011

optimale ligging

Ligging van het appartement optimaal t.o.v.haven(leuke en goede restaurants) en strand. Alles binnen 200 meter. Wel vragen naar zwembadzijde en 3 of 4e etage. Je hebt dan een mooi uitzicht op de zee. Een eenvoudige inrichting en gehorig(oordopjes mee).Minder geschikt voor jonge kinderen. Schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9kees de gier23-02-2011

een topper

perfect gelegen apart van de toeristiche strandboulevard maar vlakbij de oude haven met leuke restaurants en klein schilderachtig strand. lekker verwarmd zwembad.Ruime balcons met zeezicht Nier echt iets voor kinderen.Matige bedden. lanzerote is mooi,veel te zien maar wel beetje winderig.

Gereisd met partner in februari 2011

• 7Gabriëlle04-12-2010

Ideale centrale ligging

De eerste indruk bij binnenkomst is: wat ziet alles er oud uit. De keuken is niet geschikt om te koken, slechts 2 pitten. Alles wordt wel goed schoongemaakt. Personeel is erg vriendelijk, mooi zwembad. Het appartement is erg gehorig. Wij werden vaak 's nachts wakker van engelsen die laat 'thuis' kwamen. De ligging is ideaal, dicht bij praya Chica waar je kunt snorkelen en duiken, vlak bij de boulevard. Aan de achterzijde van het gebouw is een kleine supermarkt. In de haven is een leuk restaurant: Mar Casa Bonita. Prima eten voor weinig geld, zeer vriendelijk en attent personeel (ook voor kinderen), leuk uitzicht over de haven. Tip: koop geen electronica op Lanzarote. De meeste shopjes bieden je zgn. 'goedkope' camera's e.d. aan, maar je gaat met iets de deur uit waar je te veel voor hebt betaald. Informeer waar je veilig dergelijke zaken kunt kopen.

Gereisd met partner in november 2010

• 6Jopie21-09-2009

Ga hier persoonlijk niet meer heen!

Allemaal wat oud en gammel. Koken in de keuken kon absoluut niet. Koffers konden niet in de slaapkamer staan, te klein. Bedden reselijk erg hard. Liggiing wel oke. Ik ben niet lastig maar ga hier absoluut niet weer heen.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8aletta25-10-2008

Prima appartement

Probeer wel een kamer aan zwembadzijde te krijgen. Zeker een keer gaan eten in de haven. Heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2008

Appartement Costa Volcan info