Aparthotel Costa Sal

9 reviews over Aparthotel Costa Sal in het Nederlands

Fantastische bestemming

Ellen Hondelink,
10-4-2018

Geweldige bestemming! Niet al te druk, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ons verblijf (appartement) was ruim, luxe, schoon en erg mooi. Ontbijt was heerlijk uitgebreid en lekker. En Lanzarote is een prachtig eiland. Strand is op 5 min. loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel positief was de ontvangst bij de receptie, wij kregen een Suite(S10) in een woord geweldig. Vanaf het balkon een fantastisch uitzicht over het park en keken zo op zee. Ligging erg mooi met pracht appartementen en bungalows. Onbegrijpelijk dat er zo weinig Nederlanders van dit park gebruik maken. Dagelijks werd er schoongemaakt en kregen wij nieuwe handdoeken. Bedden zijn 3x verschoond. Er was iedere avond muziek onder ons maar deze stopte om 22:30 uur en een kwartier later was er een en rust op het park. Bij het zwembad voldoende goede ligbedden waar geen handdoeken op lagen iedere morgen. Ook hier een compliment voor het onderhoud, zag er keurig schoon uit. Op dit eiland heel veel Ieren en Engelsen, waar wij geen last van hadden. In Matagorda goede restaurants met een prima prijs kwaliteit. Onze ervaring is geweldig en gaan zeker weer terug, alleen jammer dat er niet meer reisorganisaties zijn die het aanbieden. Van de landende en opstijgende vliegtuigen geen last. Top Top Top

Gereisd met partner in april 2016

Super complex en wat een Service.

Sandra
8-8-2013

Vooral de superior appartementen zijn fantastisch. In nieuwe stijl, ruim met alle gemakken voorzien. De service is fantastisch, vriendelijk personeel en helpen je perfect. 2 zwembaden (zoet en zout) met kinderbad, speeltuin, supermarkt, speelruimte. Restaurant en bar door Engelsen gerund gewoon top. Harde werkers, ruime menu kaart, regelmatig thema avonden met vertier en muziek voor jong en oud. Op 400 meter winkeltjes, restaurants, supermarkten, boulevard en het strand. Met de bus naar het centrum van Puerto del Carmen voor 2,70 met 2 volw. Betaald wifi 30 euro voor 2 weken. Supermarkt op het park prijzig kun je beter naar de Spar 400 meter verderop. Handig voor 7 liter water fles of even iets snel ophalen. Het park ligt (niet te stijl) op een heuvel maar alles is buggy toegankelijk. Vliegveld op 10 min. met taxi afstand. Geen geluidsoverlast en onze zoon (20 mnd) vond het geweldig ze regelmatig over te zien vliegen. M.n. Engels, Iers georiënteerd vonden wij heerlijk niet teveel NL.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Goede keus!

Wieske
4-2-2013

Goed gelegen, schone ruime appartementen vlakbij het strand, de boulevard en winkels. Begane grond achterin park, veel privacy, vlakbij zwembad. Je hoort nabij opstijgende en landende vliegtuigen regelmatig, niet storend. Zeer klantvriendelijk en kindvriendelijk personeel. Tuin wordt heel zorgvuldig onderhouden. Restaurant Engelse pub/restaurant . Eten goede prijs/kwaliteit verhouding, wekelijkse BBQ echt aanrader. Britse orientatie met Elvisavond/quiznight, leuke sfeer. Zwembaden niet verwarmd, in januari te koud voor kinderen om uitgebreid te spelen/zwemmen. Wifi werkte niet goed, 30 euro 2 weken erg duur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

wat een topper

herman sulmann
23-1-2013

De superieur appartement is in 1 woord geweldig alles is aanwezig, heb in vele appartementen mijn vakantie doorgebracht, maar nog nooit in zo een mooi appartement, dus wat mij betreft geen verkeerd woord over Costa Sal. Echt een aanrader

Gereisd met partner in januari 2013

mijn beoordeling

noord hollanders
21-9-2011

ik was hier in september 2011 voor een week wij hebben hier erg genoten. wel hadden we een hele andere inrichting verwacht zoals de foto s lieten zien maar die foto s zijn volgens mij van de suitte s. ons appartement was goed schoon en werd vaak schoongemaakt(minimaal om de dag soms vaker) ook het weer was heerlijk . het was erg warm maar de aangename wind maakte het lekker. wel zit je hier vlakbij het vliegveld opzich hadden wij hier niet egt last van ofzo maar je kon het wel horen. het eten in het restaurant was heerlijk

Gereisd met partner in september 2011

niet meer terug

jv
23-4-2011

park opzich mooi, bungalows vies. ontbijtbuffet erg klein met alleen engels ontbijt waarbij alles constant op en leeg was, vooral gericht op engelsen. voor alles moet huur en borg betaald worden (bedjes, kinderstol babybedje etc). weinig tot geen service meestal onvriendeijk personeel.Het zwembad was prima maar wel zoutwater

Gereisd met jonge kinderen in april 2011
2005

Prima accomodatie

Huub
18-10-2005

Prima accomodatie. Lekker zwembad en tennisbanen. Er staat wel regelmatig een stevige wind.

Gereisd anders in Tue Oct 18 2005 18:25:24 GMT+0000 (UTC)
2004

Mooi groot zwembad, jammer dat het vrij hoog ligt waardoor het vrij winderig is. Het kleine zwembad ligt beschutter en wordt ook verwarmd. Appartementen trapsgewijs gebouwd. Vrij ruim en verzorgd. Prachtig uitzicht op de landende en opstijgende vliegtuigen. Lanzarote is in januari niet aan te raden; wij zijn er nu twee keer een weekje geweest. De eerste keer hebben wij een kachel moeten huren vanwege de kou en ook de tweede keer maakte de wind ondanke het zonnetje het toch niet echt aangenaam. Als je mazzel hebt kun je zonder jas lopen of in de beschutting zonnen, maar het strand zit er niet in.

Gereisd anders in maart 2004

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Sal in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Sal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.