Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

8FantastischScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Costa Sal

• 9Ellen Hondelink10-04-2018

Fantastische bestemming

Geweldige bestemming! Niet al te druk, zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ons verblijf (appartement) was ruim, luxe, schoon en erg mooi. Ontbijt was heerlijk uitgebreid en lekker. En Lanzarote is een prachtig eiland. Strand is op 5 min. loopafstand.

• 9H&H15-04-2016

Onbeschrijfelijk mooi en onvergeetbaar

Heel positief was de ontvangst bij de receptie, wij kregen een Suite(S10) in een woord geweldig. Vanaf het balkon een fantastisch uitzicht over het park en keken zo op zee. Ligging erg mooi met pracht appartementen en bungalows. Onbegrijpelijk dat er zo weinig Nederlanders van dit park gebruik maken. Dagelijks werd er schoongemaakt en kregen wij nieuwe handdoeken. Bedden zijn 3x verschoond. Er was iedere avond muziek onder ons maar deze stopte om 22:30 uur en een kwartier later was er een en rust op het park. Bij het zwembad voldoende goede ligbedden waar geen handdoeken op lagen iedere morgen. Ook hier een compliment voor het onderhoud, zag er keurig schoon uit. Op dit eiland heel veel Ieren en Engelsen, waar wij geen last van hadden. In Matagorda goede restaurants met een prima prijs kwaliteit. Onze ervaring is geweldig en gaan zeker weer terug, alleen jammer dat er niet meer reisorganisaties zijn die het aanbieden. Van de landende en opstijgende vliegtuigen geen last. Top Top Top

• 9Sandra08-08-2013

Super complex en wat een Service.

Vooral de superior appartementen zijn fantastisch. In nieuwe stijl, ruim met alle gemakken voorzien. De service is fantastisch, vriendelijk personeel en helpen je perfect. 2 zwembaden (zoet en zout) met kinderbad, speeltuin, supermarkt, speelruimte. Restaurant en bar door Engelsen gerund gewoon top. Harde werkers, ruime menu kaart, regelmatig thema avonden met vertier en muziek voor jong en oud. Op 400 meter winkeltjes, restaurants, supermarkten, boulevard en het strand. Met de bus naar het centrum van Puerto del Carmen voor 2,70 met 2 volw. Betaald wifi 30 euro voor 2 weken. Supermarkt op het park prijzig kun je beter naar de Spar 400 meter verderop. Handig voor 7 liter water fles of even iets snel ophalen. Het park ligt (niet te stijl) op een heuvel maar alles is buggy toegankelijk. Vliegveld op 10 min. met taxi afstand. Geen geluidsoverlast en onze zoon (20 mnd) vond het geweldig ze regelmatig over te zien vliegen. M.n. Engels, Iers georiënteerd vonden wij heerlijk niet teveel NL.

• 8Wieske04-02-2013

Goede keus!

Goed gelegen, schone ruime appartementen vlakbij het strand, de boulevard en winkels. Begane grond achterin park, veel privacy, vlakbij zwembad. Je hoort nabij opstijgende en landende vliegtuigen regelmatig, niet storend. Zeer klantvriendelijk en kindvriendelijk personeel. Tuin wordt heel zorgvuldig onderhouden. Restaurant Engelse pub/restaurant . Eten goede prijs/kwaliteit verhouding, wekelijkse BBQ echt aanrader. Britse orientatie met Elvisavond/quiznight, leuke sfeer. Zwembaden niet verwarmd, in januari te koud voor kinderen om uitgebreid te spelen/zwemmen. Wifi werkte niet goed, 30 euro 2 weken erg duur.

• 8herman sulmann23-01-2013

wat een topper

De superieur appartement is in 1 woord geweldig alles is aanwezig, heb in vele appartementen mijn vakantie doorgebracht, maar nog nooit in zo een mooi appartement, dus wat mij betreft geen verkeerd woord over Costa Sal. Echt een aanrader

• 7noord hollanders21-09-2011

mijn beoordeling

ik was hier in september 2011 voor een week wij hebben hier erg genoten. wel hadden we een hele andere inrichting verwacht zoals de foto s lieten zien maar die foto s zijn volgens mij van de suitte s. ons appartement was goed schoon en werd vaak schoongemaakt(minimaal om de dag soms vaker) ook het weer was heerlijk . het was erg warm maar de aangename wind maakte het lekker. wel zit je hier vlakbij het vliegveld opzich hadden wij hier niet egt last van ofzo maar je kon het wel horen. het eten in het restaurant was heerlijk

• 6jv23-04-2011

niet meer terug

park opzich mooi, bungalows vies. ontbijtbuffet erg klein met alleen engels ontbijt waarbij alles constant op en leeg was, vooral gericht op engelsen. voor alles moet huur en borg betaald worden (bedjes, kinderstol babybedje etc). weinig tot geen service meestal onvriendeijk personeel.Het zwembad was prima maar wel zoutwater

• 8Huub18-10-2005

Prima accomodatie. Lekker zwembad en tennisbanen. Er staat wel regelmatig een stevige wind.

• 8kitty17-03-2004

Mooi groot zwembad, jammer dat het vrij hoog ligt waardoor het vrij winderig is. Het kleine zwembad ligt beschutter en wordt ook verwarmd. Appartementen trapsgewijs gebouwd. Vrij ruim en verzorgd. Prachtig uitzicht op de landende en opstijgende vliegtuigen. Lanzarote is in januari niet aan te raden; wij zijn er nu twee keer een weekje geweest. De eerste keer hebben wij een kachel moeten huren vanwege de kou en ook de tweede keer maakte de wind ondanke het zonnetje het toch niet echt aangenaam. Als je mazzel hebt kun je zonder jas lopen of in de beschutting zonnen, maar het strand zit er niet in.

Aparthotel Costa Sal info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar