Aparthotel Costa Mar

7.8Goed

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Aparthotel Costa Mar. Hier verblijf je in een ruim appartement dat wel wat gehorig is. Kies voor een verblijf op basis van halfpension met ontbijt en avondeten van goede kwaliteit. Dichtbij het vliegveld en een supermarkt op loopafstand. Met de bus is het vijf minuten naar het centrum van Puerto del Carmen.

145 reviews over Aparthotel Costa Mar

• 2019
    1Michael01-02-2019

Nooit meer

Het eten was niet te eten. Onderhoud van de appartementen is zeer slecht. Schimmel in badkamer slechte schoonmaak. Badkuip stuk.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8H.B. van Randwijk26-01-2019

teleurstellend!

Voor eerste keer naar Lanzerote; weer viel tegen; weinig zon en veel wind. lokale bevolking ( met name restaurants etc.) bepaald NIET vriendelijk! Ook eten vonden wij matig tot slecht. Bij inlevering sleutel tijdens vertrek geen enkele belangstelling of het ons bevallen was etc!! Wij gaan hier in ieder geval niet meer naar toe.

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Monique24-01-2019

Een aanrader.

Costa Mar is rustig gelegen maar centraal. Tegenover een groot strand en de Spar voor de deur. Als je aankomt denk je "waar ben ik nu terecht gekomen?" maar dat verandert al snel. De gerenoveerde appartementen zijn prima. Schoonmaak enz. is goed en dagelijks. Er zijn zelfs ligbedden op hje balkon. Het ontbijt is ruim voldoende en als je 's avond gebruik maakt van het buffet is dat van goede kwaliteit. Alleen niet al het personeel is vriendelijk maar ze zijn wel behulpzaam. Tip: vraag wel om een gerenoveerd appartement.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Martin Budding11-01-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Het appartement wat wij hadden was keurig schoon en functioneel ingericht. Bedden liggen prima. Dagelijks werd appartement schoongemaakt. In de 6 dagen dat wij er waren is 1x bed verschoond en schone handdoeken gegeven. Ontbijt was ruim voldoende. Receptie medewerkers zijn zeer behulpzaam. Autoverhuur via receptie is zeer voordelig en uiterst betrouwbaar.

Voor ons boven verwachting. Vanuit appartement uitzicht op zee en direct aan de lange boulevard. Wij vonden het fijn dat het net buiten de grote drukte ligt waardoor bepaald publiek afwezig blijft van het complex. Wij waren met een baby van 12 weken. Dit was zeer goed te doen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    7Ad30-12-2018

prima organisatie

prima prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in december 2018

• 7Hagen12-11-2018

Goede vakantie, vgl. keer liever meer in centrum

We hadden hp geboekt en het eten was redelijk tot goed. Het huisje lag gunstig, was schoon maar slecht te ventileren, met name de badkamer en de slaapkamer roken muf. Haarföhn en badlakens waren tegen borg te lenen. Zou handig zijn dit bij de info te vermelden!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Hester02-11-2018

Heerlijk uitgerust!

Dichtbij vliegveld, spar op loopafstand, veel te regelen bij receptie. Wel veel engelsen (vonden wij geen probleem). Personeel was heel behulpzaam, ook met onze dochter (net een jaar). Ruim appartement (blok I) die dagelijks schoon gemaakt werd. Auto gehuurd via receptie, met kinderstoel, was goedkoop. Wel leuk om een dagje verder te kijken. Op loopafstand leuke boulevard en met de bus ben je in 5 minuten in Puerto del Carmen. Jammer dat we de rest van het eiland nu wel gezien hebben, anders waren we zeker hier weer terug gegaan!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 4Anja13-10-2018

Nooit meer

Het personeel was super aardig! Het appartement is heel gedateerd ingericht en niet schoon. Matrassen op vieze bedden. Onvolledig ingerichte keuken met o.a. geen theedoek en handdoek. koffiezetapparaat moet je om vragen bij de receptie die kun je dan later ophalen. Douche met oud bad en douchegordijn, wisselende temperaturen met douchen en totaal geen ventilatie in de douche! Kluisje, ventilator en föhn moet je huren! Oude vieze tuintafel en stoelen op je terras. Als het geregend heeft is het terras spekglad. Er is ook geen bezem of stoffer en blik aanwezig. Appartement is heel gehorig! Diverse keren kakkerlakken binnen gehad maar geen bezem of iets om ze te verwijderen. Het eten was niet gevarieerd en had weinig smaak!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Yvonne De Lange09-10-2018

Super leuk!!

Ruime appartement, zowel binnen als buiten. Om de dag schone handdoeken en bedopmaak.Badkamer had wat schoner gekunt. Beginnende schimmel bij de voegen ed. Zwembad was heerlijk. Service bij de receptie was uitstekend. Wifi kun je beter voor betalen want de wifi gratis bij decreceptie stelde weinig voor. Complex ligt dicht bij zee en bushalte op steenworpafstand. De spar supermarkt tegenover de appartementen. Wij hadden dagelijks ontbijt en deze was prima. Genoeg keuze en vers. Geen kleine kids mee dus geen beoordeling tav kids.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Britt19-09-2018

Net en schoon hotel

Het hotel beschikt over verschillende appartementen zoals op de site staat aangegeven. Er is blok A tm I. Wij zaten in blok A, appartement met zeezicht. Appartement is wat kaal maar verder goed schoon. Badkamer zag er ook top uit. In de keuken ligt qua kookgerei de basis. De appartement blokken liggen rondom de receptie, bar, restaurant (ontbijt/dinerzaal) en zwembad. Ontbijt was goed, voor ieder wat wils met spiegelei, roerei en vers brood. Verschillende soorten vleeswaren, kaas, yoghurt en jam. Lekkere sapjes en koffie/thee. Diner was goed. Alles was goed warm en werd meer dan op tijd aangevuld. Het eten was niet altijd onze smaak qua vlees (konijn / geit) maar de rest was goed, vers en lekker. Op de dag van vertrek kan je je bagage neerzetten en zelfs nog even douchen in een daarvoor bestemde afgesloten ruimte, ideaal als je laat vliegt! Ligging is net buiten het toeristische deel van’t stadje. Lopend goed te doen.

Gereisd met partner in september 2018

Aparthotel Costa Mar info