10 tips over Aparthotel Costa Mar

• Erwin, 23-07-2014 Rapporteren

Vraag naar een appartement op de 4e verdieping, dan heb je ook een dakterras.

• Bep Reinders, 19-02-2013 Rapporteren

Het hele eiland is een grote tip het is prachtig ga en overtuig jezelf van de schoonheid van Lanzarote. Taxies en bussen zijn niet duur

• Imke, 28-05-2013 Rapporteren

Vraag met een baby om een appartement op de begane grond, anders moet je met al je spullen trappen op en af!

• henkk2008, 22-11-2012 Rapporteren

Wandelen langs de boulevard. Fietsen van playa Costa Mar naar Arrecife ca. 10km via boulevard. Je kan onderweg overal zwemmen, terrasjes pakken en ook van dichtbij vliegtuigspotten, enz. en/of naar de haven van Puerto del Carmen. 2 of 3 dagen autohuren en de bezienswaardigheden te bezoeken. Bijvoorbeeld eerst het noorden (prachtige panorama's in de bergen) en de volgende dag het zuiden en bezoek het Tamanfaya nationaalpark. Je rijd op nieuwe asfaltwegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Mar voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• irene, 22-05-2013 Rapporteren

De ligging is rustig je moet een stukje lopen om bij de winkeltjes en eettentjes te komen maar is goed om te doen bus stopt voor de deur en een taxi is ook goedkoop

• mariah, 21-10-2011 Rapporteren

Ga je in de zomermaanden naar dit appartement boek dan op de derde verdieping heerlijk die wind,dat was onze airco. Zelfs in de badkamer kan je de raampjes openschuiven,en je hebt totaal geen inkijk. Koop je drinken bij de Sparsupermarkt aan de overkant van dit complex echt spotgoedkoop en heel veel keus. Dus neem je koeltas maar mee van thuis en wat koelblokken want die hebben ze daar niet hebben wij ook gedaan nou lekker hoor zo'n verfrissend blikje of flesje frisdrank.Gr Mariah

• jur en pia de groot, 18-02-2015 Rapporteren

Bezoek aan Vuurbergen en Los Hervideros (bij El Golfo) een must. Wij hadden app. F21. Zon vanaf ongeveer 10.30u tot zonsondergang, wel wind tussen blok E en F door.

• ad, 03-07-2015 Rapporteren

ga voor avond animatie naar nabij gelegen hotel Floresta

• Janssen , 29-01-2015 Rapporteren

Bar La Cantina in Teguise. Superlekkere zelf bereide tapas met heerlijke plaatselijke wijn.

• ehp.deklein, 05-09-2015 Rapporteren

Eten bij restaurant Itálica, O'Horreo of El Molino).