9 vragen over Aparthotel Costa Mar

• J. Reinders, 06-05-2018 Rapporteren

korte broek

is bij het eten een lange broek verplicht of mag je ook in een korte broek

• ALJ Wernink k, 05-01-2018 Rapporteren

Fiets

Wat kost het huren van een fiets voor 14 dagen

• Veenstra, 13-02-2017 Rapporteren

Glutenvrij

Is er glutenvrij ontbijt/lunch/diner mogelijk in het restaurant?

• Albert Bouma, 29-08-2016 Rapporteren

Keuken

Is er ook een Waterkoker/ koffiezetter aanwezig. Vr. Fam Bouma.

Nicole, 27-05-2019

Wij zijn hier in mei 2019, misschien voor de vrager niet meer relevant. Wellicht voor volgende bezoekers wel. Wel een waterkoker, voor de koffie enkel een filter (dus zelf de filterzakjes en gemalen koffie kopen, opschenken). Wij hebben slechts 1 kookpan in de keuken (geen koekenpan of steelpan)

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Mar voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Henk, 16-01-2015 Rapporteren

55+

Wij gaan naar een 55+-appartement. Wat is het verschil met een ander appartement

jur en pia de groot, 18-02-2015

Geen idee, maar zou kunnen zijn dat je niet zoveel trappen op en af hoeft. Maar die trappen en daardoor de verschillende appartementen gaven voor ons wel de charme aan Costa Mar

• joop, 25-09-2014 Rapporteren

koffietheezetten

is er in het appartement gelegenheid om koffie-thee te zetten

Janssen , 29-01-2015

Wij hebben bij receptie een waterkoker gevraagd. Werd meteen geregeld.

• am_smetsers, 26-02-2014 Rapporteren

USB aansluiting TV

Hebben de TV's een usb-aansluiting om films te kunnen bekijken vanaf een harde schijf?

jur en pia de groot, 18-02-2015

Wij hadden geen computer mee en ik heb de tv niet aan de achterkant bekeken. Voorzijde sowieso geen externe uitgangen. BVNtv was Nederlands; 5 Duitse; 2 Engelstalige en rest Spaans (20 zenders totaal) Maar je gaat toch ook niet op vakantie om tv of films te kijken??

am_smetsers, 18-02-2015

Bedankt, maar wij zijn alweer een halfjaar geleden geweest ;-) Geen aansluitingen (USB) voor een harde schijf op de TV. Wij hebben kinderen van toen 9 en 6 jaar, die rond 22.30 - 23.00 op bed lagen, dan vinden wij het wel leuk om een film te kijken of een leuke serie mee te nemen als je 19 dagen weg bent. Wij zijn geen vroege vogels! Dus via de laptop af en toe gekeken. Iedere avond een potje kaarten verveelt ook....

• truus van eck, 02-12-2012 Rapporteren

verwarming

wij gaan in januari naar dit appartementencomplex. Is er verwarming in deze appartementen wanneer het `s avonds koud mocht zijn?

A.van der Geest, 25-12-2012

We zijn al diverse keren naar Lanzarote geweest, maar we hebben nog nooit een accomodatie met verwarming gehad. Dit is ook niet nodig want het wordt s'nachts nooit echt koud.

• Andrea, 19-04-2011 Rapporteren

handdoeken en lakens

wie weet of er bij appartement op basis van logies handdoeken en beddengoed bij zit? graag een snelle reactie omdat we snel vertrekken

henkk2008, 22-11-2012

Costa Mar appartementenhotel krijg je elke 2 dagen schone handdioeken en 1 keer per week schone lakens. Schoonmaak niet op woensdag en zondag. Via een pakketreis is met ontbijt of halfpension aanmerkelijk goedkoper, daarom hebben wij dat er gewoon bijgeboekt.