Appartement Club de Mar

Appartement
Appartement Club de Mar

1 review over Appartement Club de Mar in het Nederlands

Wij hebben hier een week gezeten, en op zich een redelijk appartement, wel wat verouderd, maar absoluut nog goed. De ligging is gewoon fantastisch! Lekker vlakbij de boulevard, de zee en het winkelcentrum. Overigens wel op een heuveltje gelegen, maar niet dat je buiten adem boven komt ofzo. Maar dus wel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, of met kleine kinders. Het zwembad is niet super groot, maar gewoon precies goed (het zijn ook maar 35 appartementen). Wij zaten met z'n vieren in een appartement, qua ruimte heel goed te doen (het zijn massionettes), alleen de warmwaterboiler kon het niet echt bijhouden, zodat de laatste geen warm water had met douchen of gewoon even moet wachten. Al met al geinige appartementen, maar helaas geen luxe!

Gereisd met vrienden in december 2009

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club de Mar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.