Bed and Breakfast Casa Claddagh

Bed and Breakfast Casa Claddagh

9.2Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Op vakantie geweest naar Casa Claddagh?

9.2Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast Casa Claddagh

• 9Frank Vermunt15-03-2012

Clasa Claddagh: prima B&B-adres

Vorige week hebben we een week mogen genieten bij Trish en Frank, een sympathiek stel, heel zorgzaam voor hun gasten. Ierse gastvrijheid en een Canarisch decor gaan goed samen in Casa Claddagh. Verblijf in kamers met een eigen accent en met voldoende privacy. Smakelijk, gevarieerd en uitgebreid ontbijten aan een grote tafel onder de veranda. Een mooi uitzicht over de oceaan, diverse zitjes rond het zwembad en een veelheid aan planten en bloemen in de verzorgde tuin. Frank geeft tips en tops van het eiland en geeft suggesties voor goede en authentieke eetgelegenheden. Trish en hij doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Lanzarote biedt een veelheid aan wandelmogelijkheden waarover Trish je uitstekend kan adviseren. In het dorp Guïme zelf is weinig moois te ontdekken, maar met de auto zijn interessante plekken goed bereikbaar. Ook (sport)fietsers kunnen op Lanzarote aan hun trekken komen: strak geasfalteerde wegen in een onaards lavadecor.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9Linda27-11-2011

Heerlijk!

Heel blij dat ik dit adres via zoover heb gevonden. Het was heerlijk! Je voelt je meteen thuis. Trish en Franck zijn super gastvrij en nemen de tijd voor een praatje. De kamer was mooi en lekker ruim. Het ontbijt was elke dag goed verzorgd. We hebben zelfs 1 keer pannenkoeken gehad! Ook leuk contact met de andere gasten gehad. Kortom we hebben genoten; een aanrader!

Gereisd met partner in november 2011

• 10Paula & Pim24-07-2011

Geweldige gastvrijheid, rustige plek

Super service. Trish & Frank zijn erg gastvrij. Hun B&B met zwembad ligt in een klein rustig dorp ruim uit de buurt van de lawaaïge toeristencentra. Een ideale ligging naar uitvalswegen naar alle hotspots op het eiland. Ontbijt en kamers zijn zeer goed verzorgd. Wij hebben een geweldige tijd gehad.

Gereisd met partner in april 2011

• 9JAJK05-04-2011

heel gastvrij en verzorgd

Prachtige plek om een aantal dagen te verblijven. Aardige eigenaren. Ontzettende leuke plek om te verblijven. Zeer aan te raden. Het ontbijt werd helemaal aangepast aan dieetwensen. Daar werd ook erg veel aandacht en moeite aan besteed.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9pascale_127-10-2010

Reden om terug te komen!

B&B Casa Claddagh is gehuisvest in een oude Spaanse finca die door Frank & Trish volledig is omgetoverd tot een prachtig verblijf. Er zijn 5 kamers beschikbaar (wij verbleven in de blauwe kamer, nr. 5) er is een zwembad aanwezig en 's ochtends wordt het (zeer uitgebreide!) ontbijt opgediend onder de veranda die uitkijkt op zee. Wij zouden in hier in april verblijven, maar een 5000 km verderop gelegen vulkaan gooide roet (as) in 't eten. Twee dagen voor vertrek werd het luchtruim gesloten en Trish belde ons persoonlijk op. We stelden voor in het najaar te komen en er onze huwelijksreis van te maken. Dat vond ze geweldig! Bij aankomst stond de champagne, chocolaatjes en bloemen klaar op onze kamer. We hebben het erg gezellig met ze gehad. Frank & Trish geven je echt een heel warm welkom op het eiland en voorzien je van alle informatie die ze beschikbaar hebben. Ze komen je evt. ophalen van het vliegveld en regelen een huurauto voor je. Voor ons een vakantie om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Jos en Flory21-10-2010

zeer goed gelegen,comfortabele B &B

een huurwagen komt goed van pas ook omdat er geen restaurants zijn in het dorpje (Guimé). Zeer hartelijke gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Frank31-03-2010

Zalig romantische plek

Casa claddagh is de ideale plek als je graag het eiland verkent. Op 10 min. van luchthaven en strand en slechts half uur naar uithoeken van het zeer proper, leuk eiland. Je wordt door het Iers koppel heerlijk in de watten gelegd en ze helpen jullie met alle info die ze weten. Heerlijk ontbijt op terras met uitzicht op zee en opstijgende vliegtuigen waar je geen geluidsoverlast van hebt. Héérlijk.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Leo Ghijs09-01-2010

UItsetekende centraal gelegen bed and breakfast

Wij logeerden in de blauwe kamer, een heel ruime kamer met een groot terras. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de gastvrijheid van Trish en Frank is grandioos. Casa Claddagh is heel centraal gelegen om de rest van het eiland te ontdekken. Een aanrader.

Annie en Leo

Gereisd met partner in december 2009