Appartement Bitacora Lanzarote Club

Appartement
Appartement Bitacora Lanzarote Club
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bitacora Lanzarote Club voor je op een rij gezet:

46 reviews over Appartement Bitacora Lanzarote Club in het Nederlands

Heerlijk appartementje!

Greet
29-9-2017

Leuk klein appartementje. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Ons appartementje lag lekker rustig in een hoekje in de schaduw. Luchte al lekker door door het raam en de deur open te zetten, airco aanzetten was niet nodig. Het appartementje bestond uit een kamer met tv en bankje en een keukentje, een slaapkamer met twee bedden en een badkamer. De douche is boven een klein bad en is heerlijk warm. Was prima schoon. Het complex ligt een stukje heuvel op vanaf de boulevard. Het enige nadeel was mischien dat de bedden een beetje aan de harde kant waren.

2008

lekker rustig,weinig voor kids!

Broods
8-8-2008

lekker rustig, appartement was netjes,schoonmaak zwembad goed,schoonmaak kamers matig.geen entertainment, en weinig/niks te doen voor de kinderen. er waren bouwwerkzaamheden,waar wij gelukkig geen last van hadden,maar de appartementen die dicht bij lagen wel. (is dus wel maar tijdelijk!!) Reisleidster was erg aardig en stond dag en nacht klaar,dus dat was zeer positief!

Hotelpersonal sehr nett, Management sehr unfreundlich, lästern über Touristen! In dem Hotel wird sehr oft eingebrochen (auch bei uns, während wir schliefen!), interessiert keinen! Kanalisation auf dem Gelände, eklig, stinkt zum Himmel. Mieses Essen, alles gleich, als ein Trupp von 100 Spaniern kam, gab es nur noch süsse Brötchen, kein engl. Frühstück mehr. Viele Kakerlaken und Katzen, Allergiker vorsicht!!! Laut ist es teilweise sehr. Wasser im Pool zu kalt, auch im Sommer. Personal ist abends selber der beste Kunde an der Poolbar (was uns nicht so störte, die waren ja total lieb und erzählten uns auch, wie mies sie das Management behandelt). Gaben ganz oft einen für uns aus. Tierisch steiler Anstieg vom Strand. Nicht behindertengerecht.

wij zijn van 20dec

ilonca
21-1-2008

wij zijn van 20dec.2007 t/m 3 jan 2008 in dit appartementen complex geweest. Keurig schoon,regelmatig schone handdoeken, aardig personeel.De helling naar de boulevard was behoorlijk stijl. Naar beneden ging goed,maar terug een hele klim, maar voor € 2.50 ga je met een taxi.Voldoende eetgelegenheden in div.prijzen.Veel engelsen, maar daar hebben we geen last van gehad, alleen het handdoeken leggen op de stoelen bij het zwembad,maar dat gebeurt helaas overal.We hadden het geluk dat we 2 weken stralend weer hebben gehad.wij komen zeker nog een keer terug in dit apartement.En ach sommige mensen hebben altijd wat te klagen.nu wij zeker niet.

Ik was in 2006 in Bitacora geweest

Derek van der Gaag
2-1-2008

Ik was in 2006 in Bitacora geweest.Het appartement was niet schoon,haren op de vloer,kapot kinderbedje,niet genoeg slaapplaatsen.

Het zwembad werd wel schoon gemaakt.Ook elke dag nieuwe handdoeken.

Goede receptie service

2007

Er zijn eigenlijk drie gedeelten in het complex. Wij zaten in het goede deel, namelijk het centrale deel bij het grote zwembad (helaas soms wel wat erg luide muziek bij het zwembad wat op het balkon te horen was). Dan was er nog een ander deel met een wat kleiner zwembad, daar was het wat rustiger, ook prima. Aan de andere kant van de straat was het derde deel van het complex, hier was echt een minizwembad en zat je erg dicht op de buren. Als je echt in het grote bad wilde zwemmen, moest je dus de straat oversteken. Lijkt me niet fijn om daar te zitten.

Verder aardig personeel, gewoon goeie kamers en een eigen balkonnetje. Prima dus.

prima accomodatie, we zaten op de hoogste verdieping met uitzicht op zee. helemaal prima. alles was naar wens.

leuk appartement, netjes

L. Slijkhuis
14-9-2007

leuk appartement, netjes. wij hadden balkon met zeezicht in het rustige gedeelte van het appartementencomplex, af en toe bijna prive-zwembad. jammer dat Engelsen 's morgens heel vroeg alle ligbedden reserveerden dmv handdoek op ligbed, hier zou men beter op moeten letten.

we zijn net terug , lanzarote is een heerlijk eiland, appartement netjes en ruim. heerlijk gegeten in haven van puerto del carmen. park timanfaya en el golfo een aanrader om te gaan bekijken!

er was sprake van een dislocatie d

J. Grimbergen
1-9-2007

er was sprake van een dislocatie d.w.z. aan de overzijde van de weg met een kleiner zwembad dan op de foto. In het complex was weinig of nieuts van doen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bitacora Lanzarote Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bitacora Lanzarote Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bitacora Lanzarote Club scoort een 7.26 uit 10 op basis van 46 reviews.