Appartement Bitacora Lanzarote Club

Appartement Bitacora Lanzarote Club

7.2Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 265p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

46 reviews over Appartement Bitacora Lanzarote Club

• 8Greet29-09-2017

Heerlijk appartementje!

Leuk klein appartementje. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Ons appartementje lag lekker rustig in een hoekje in de schaduw. Luchte al lekker door door het raam en de deur open te zetten, airco aanzetten was niet nodig. Het appartementje bestond uit een kamer met tv en bankje en een keukentje, een slaapkamer met twee bedden en een badkamer. De douche is boven een klein bad en is heerlijk warm. Was prima schoon. Het complex ligt een stukje heuvel op vanaf de boulevard. Het enige nadeel was mischien dat de bedden een beetje aan de harde kant waren.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Broods08-08-2008

lekker rustig,weinig voor kids!

lekker rustig, appartement was netjes,schoonmaak zwembad goed,schoonmaak kamers matig.geen entertainment, en weinig/niks te doen voor de kinderen. er waren bouwwerkzaamheden,waar wij gelukkig geen last van hadden,maar de appartementen die dicht bij lagen wel. (is dus wel maar tijdelijk!!) Reisleidster was erg aardig en stond dag en nacht klaar,dus dat was zeer positief!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8ilonca21-01-2008

wij zijn van 20dec.2007 t/m 3 jan 2008 in dit appartementen complex geweest. Keurig schoon,regelmatig schone handdoeken, aardig personeel.De helling naar de boulevard was behoorlijk stijl. Naar beneden ging goed,maar terug een hele klim, maar voor € 2.50 ga je met een taxi.Voldoende eetgelegenheden in div.prijzen.Veel engelsen, maar daar hebben we geen last van gehad, alleen het handdoeken leggen op de stoelen bij het zwembad,maar dat gebeurt helaas overal.We hadden het geluk dat we 2 weken stralend weer hebben gehad.wij komen zeker nog een keer terug in dit apartement.En ach sommige mensen hebben altijd wat te klagen.nu wij zeker niet.

Gereisd met partner in december 2007

• 6Derek van der Gaag02-01-2008

Ik was in 2006 in Bitacora geweest.Het appartement was niet schoon,haren op de vloer,kapot kinderbedje,niet genoeg slaapplaatsen. Het zwembad werd wel schoon gemaakt.Ook elke dag nieuwe handdoeken. Goede receptie service

Gereisd met familie in januari 2008

• 7V. Dormans21-10-2007

Er zijn eigenlijk drie gedeelten in het complex. Wij zaten in het goede deel, namelijk het centrale deel bij het grote zwembad (helaas soms wel wat erg luide muziek bij het zwembad wat op het balkon te horen was). Dan was er nog een ander deel met een wat kleiner zwembad, daar was het wat rustiger, ook prima. Aan de andere kant van de straat was het derde deel van het complex, hier was echt een minizwembad en zat je erg dicht op de buren. Als je echt in het grote bad wilde zwemmen, moest je dus de straat oversteken. Lijkt me niet fijn om daar te zitten. Verder aardig personeel, gewoon goeie kamers en een eigen balkonnetje. Prima dus.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8D. Vermeij20-10-2007

prima accomodatie, we zaten op de hoogste verdieping met uitzicht op zee. helemaal prima. alles was naar wens.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6L. Slijkhuis14-09-2007

leuk appartement, netjes. wij hadden balkon met zeezicht in het rustige gedeelte van het appartementencomplex, af en toe bijna prive-zwembad. jammer dat Engelsen 's morgens heel vroeg alle ligbedden reserveerden dmv handdoek op ligbed, hier zou men beter op moeten letten.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Ieke05-09-2007

we zijn net terug , lanzarote is een heerlijk eiland, appartement netjes en ruim. heerlijk gegeten in haven van puerto del carmen. park timanfaya en el golfo een aanrader om te gaan bekijken!

Gereisd met familie in september 2007

• 7J. Grimbergen01-09-2007

er was sprake van een dislocatie d.w.z. aan de overzijde van de weg met een kleiner zwembad dan op de foto. In het complex was weinig of nieuts van doen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7J. van Rijt30-08-2007

Is geen bestemming voor mensen die slecht ter been zijn vanwege hoge ligging. Appartement ziet er goed uit, wel gehorig maar dat ligt ook aan de vele engelsen die er verbleven.

Gereisd met familie in augustus 2007

Appartement Bitacora Lanzarote Club info