Appartement BelleVue Aquarius

Appartement
Appartement BelleVue Aquarius
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor BelleVue Aquarius voor je op een rij gezet:

46 reviews over Appartement BelleVue Aquarius in het Nederlands

nog geen 2 sterren waard

HF van der Veen (Bert)
18-9-2019

erg achterstallig onderhoud ik zou het niet meer in jullie aanbod houden. in de stoel zaten scheuren in en daar hebben ze maar een kleed over heen gedaan lade zat los beneden heeft 2 weken een matras tegen de muur gestaan. zeker niet voor mensen die moeilijk te been zijn wat je moet trap lopen leuk vinden.
animatie is 1 a 2 uurtjes in de avond ook gaat alles om 23.00 uur dicht. en er werd ons verteld dat de snacks in de middag niet bij het all inc zaten . maar het eten was vaak lauw en vaak het zelfde.
het personeel is vriendelijk. en een prachtig uitzicht op de ze mvg Bert

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie gehad!

Anouk
1-8-2019

De aankomst bij de receptie was heel gastvrij en ze waren zeer vriendelijk. Het enigste nadeel vond ik wel dat je eerst langs het drink terras en zwembad moest om bij de receptie te komen. Bij aankomst konden we meteen onze kamer in. Het was schoon, maar wel verouderd. Dat was voor ons niet erg, want het was gelukkig wel allemaal schoon en we zijn toch bijna niet op de kamer. Ruime bedden wat ook een pluspunt was. Kamer was dus gewoon prima! Sommige waren wel gerenoveerd. Wij zaten helemaal bovenaan dus een top uitzicht op zee. Als er iets stuk was op je kamer hoefde je het maar te melden en het werd meteen voor je geregeld. Doen nergens moeilijk over. Top ligging om naar de boulevard te gaan ongeveer 15 min lopen. Leuke boulevard zeker de moeite waard om elke avond iets te gaan eten voor een leuke prijs. Voor 3 dagen een auto huren is meer dan genoeg. Je kan in 3 dagen prima dingen bezichtigen en de buggy tour zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer!!

Marieke
24-7-2019

Meerdere keren ziek geweest van het svond buffet, animatie was ook matig. Ontbijt was lekker en personeel was erg vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten

Natasja Huberdina Gerarda Smienk
24-2-2019

Hotel heeft een mooie ligging. Appartement wat oud, maar alles aanwezig(magnetron,oven,broodrooster, waterkoker etc), balkon zonnig. Bedden goed. Vriendelijk personeel, spreken redelijk Engels. Ontbijt fantastisch( uitgebreid en dagelijks vers), diner voor ieder wat wils.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Nooit meer.

Rob van ''t Hoenderdaal
14-9-2018

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad. De appartementen zijn zo toe aan een renovatie. Het bad was beschadigd en had roestplekken maar dat werd tussendoor met een spuitbus opgelost. Bij onze vrienden waren de kasten stuk en als je een laatje open deed had je het voorfront in je handen. Zij hebben wel een andere kamer gehad. Tis jammer dat ik geen foto's bij kan voegen dan had je het kunnen zien. We hebben hotels over de hele wereld gehad maar zo slecht nog niet meegemaakt. Maar het eten was wel goed.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Lindsey
7-9-2018

De appartementen zijn wat verouderd. Maar de mensen van het restaurant en de bar zijn super! Verder is niets ze teveel. En je zit op een prachtige locatie. Het eten was goed. Wij hebben ook wat reviews gelezen En waren bang voor wat we konden verwachten. Gelukkig hebben wij echt een top vakantie gehad!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Wil volgend jaar weer

John van den Brink
11-8-2018

Wij zijn er 12 dagen geweest, all in. Veel negatieve reacties gelezen vooraf, dus erg benieuwd. Is me erg meegevallen allemaal. Vriendelijk personeel, mooie locatie, hygiënische huisjes(om de 2 dagen beddengoed en handdoeken vervangen), prima zwembad en een lange boulevard(ca 15 min lopen) met genoeg variatie qua souvenirwinkels en restaurants. Eten was gevarieerd, vers en warm. Auto huren kost nauwelijks iets(50€ of, 7 personen), zo ook de taxi, zodat je het mooie eiland kan bezoeken. Het huisje van ons had wel achterstallig onderhoud, maar ach, was daar alleen om te slapen en vond het daarom niet erg. Kortom: zeer de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie vakantie gehad!

Dana
10-8-2018

Wij hadden een gerenoveerd appartement (409) Stortdouche in de badkamer wat niet heel handig is (Lastig voeten afspoelen/handdoek uitspoelen) GEEN all-inclusive kunnen daar niet over oordelen De koelkast in ons appartement was wel klein maar deed zijn werk incl.vriesvakje Bedden waren okay dochter (12) sliep op bedbank is niet geschikt voor 2 volwassen personen! Schoonmaak van onze kamers kon beter maar als je ergens om vraagt wordt het gelijk geregeld (extra handdoek/wcpapier/vuilniszak etc) Te weinig parasols (17 op 167 appartementen) dus laatste 4 dagen om half 10 bij parasol zitten. De ligbedden staan op slot & gingen om 1000 los Ik heb echt schaduw nodig dus helaas deed ik hier aan mee Wij gingen eind vd dag naar het strand wel even een wandeling maar wel heerlijk om een duik in de zee te nemen In de week van 30/7-12/8 feestweek va. balkon uitkijk op kermis & podium super gezellig wel (soort van) geluidsoverlast

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een objectieve review

Mark
9-8-2018

Nabij haven/horeca. klein strand 500m. grote strand 1km. Er zijn maar een aantal vernieuwde kamers. Oude kamers minstens 30/40 jaar. Het meubilair, keuken en badkamer zijn wat vervallen. Het wordt wel elke dag geveegd en gedweild en afgenomen. Kit bij sanitair is vergaan. Zwembad vallen veel mozaiektegeltjes uit. Zout water me iets chloor en heerlijke watertemperatuur. voldoende groot. Te weinig parasols maar ligbedden altijd over. restaurant. Ochtend cont. ontbijt. div soorten kaas, vlees, broodsoorten, ei, bonen, spek, zuivel. Middag en avond W/K Buffet. vers, goed warm en koud. elke dag sla producten om zelf op te maken en opgemaakte salades. wisselend, vis, 2x vlees, pasta's, redelijke dessert met fruit. geen gegrild vlees, maar gebakken/gekookt. Kwaliteit eten is vold./goed. Weinig geschikt eten voor kleine kind/eren. All-in ijs is alleen kleine bakjes, geen snacks tussendoor. elke dag entertainment. Service verdient echt een 9!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Achterstallig, slecht en zeer oud. Nooit meer!!

J van Beers
29-7-2018

Wij waren op basis van Allinclusive verbleven in dit hotel. Hotel is niet om aan te zien bij aankomst. Je wordt afgezet bij een vieze zijingang waar je via de wasserette naar de receptie moet lopen. De kamers zijn oud en hier en daar wat geverfd. Na een nukkige receptionist hebben wij een iets wat gerenoveerde kamer gekregen. Deze liggen op de beganegrond. Ook deze kamer zijn niet veel beter, alles wat bruin was in de andere kamer was nu alleen wit geverfd. Het eten is niet lekker, niet veel keus en er zijn weinig plekken. Bij de Allinclusive zit niets extra's je hebt alleen drie keer per dag je eetmomenten en dat is het. Dit is zeer slecht in vergelijking met anders hotels en formules. Daarnaast is het zwembad ook erg vies. Op het eerste oog lijkt het redelijk. Wanneer je met een duikbril een rondje gaat zwemmen zie je dat alle tegeltjes los zitten en dat er veel viezs rotzooi in het zwembad zwerft. Wij gaan niet meer terug!

Gereisd Met partner in juli 2018

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenSpeciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Squash
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement BelleVue Aquarius in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement BelleVue Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.