Tijdelijk €25 aanbetaling

BelleVue Aquarius

We hebben de beste aanbieders voor Appartement BelleVue Aquarius voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 45 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over BelleVue Aquarius

• 4Renate11-11-2021

Slecht, boek geen all-inclusive

Kamers zijn erg verouderd. Ontbijt, lunch en diner zijn niet aan re raden. Restaurantjes daaromheen zeker wel! Ontbijt in omliggende restaurantjes al verkrijgbaar voor €2,75. Personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam. Onjuiste info op veel sites want; Wifi NIET gratis, GEEN airco! Mocht je beenspieren en conditie willen trainen.. er zijn heeeel veel trappen, vooral als je op de hoogste etage zit zoals wij. GEEN lift!

• 5Natuur
  • 5HF van der Veen (Bert)18-09-2019

nog geen 2 sterren waard

erg achterstallig onderhoud ik zou het niet meer in jullie aanbod houden. in de stoel zaten scheuren in en daar hebben ze maar een kleed over heen gedaan lade zat los beneden heeft 2 weken een matras tegen de muur gestaan. zeker niet voor mensen die moeilijk te been zijn wat je moet trap lopen leuk vinden.
    animatie is 1 a 2 uurtjes in de avond ook gaat alles om 23.00 uur dicht. en er werd ons verteld dat de snacks in de middag niet bij het all inc zaten . maar het eten was vaak lauw en vaak het zelfde.
    het personeel is vriendelijk. en een prachtig uitzicht op de ze mvg Bert

• 8Anouk01-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

De aankomst bij de receptie was heel gastvrij en ze waren zeer vriendelijk. Het enigste nadeel vond ik wel dat je eerst langs het drink terras en zwembad moest om bij de receptie te komen. Bij aankomst konden we meteen onze kamer in. Het was schoon, maar wel verouderd. Dat was voor ons niet erg, want het was gelukkig wel allemaal schoon en we zijn toch bijna niet op de kamer. Ruime bedden wat ook een pluspunt was. Kamer was dus gewoon prima! Sommige waren wel gerenoveerd. Wij zaten helemaal bovenaan dus een top uitzicht op zee. Als er iets stuk was op je kamer hoefde je het maar te melden en het werd meteen voor je geregeld. Doen nergens moeilijk over. Top ligging om naar de boulevard te gaan ongeveer 15 min lopen. Leuke boulevard zeker de moeite waard om elke avond iets te gaan eten voor een leuke prijs. Voor 3 dagen een auto huren is meer dan genoeg. Je kan in 3 dagen prima dingen bezichtigen en de buggy tour zeker een aanrader!

• 4Marieke24-07-2019

Nooit meer!!

Meerdere keren ziek geweest van het svond buffet, animatie was ook matig. Ontbijt was lekker en personeel was erg vriendelijk.

• 8Natasja Huberdina Gerarda Smienk24-02-2019

Genoten

Hotel heeft een mooie ligging. Appartement wat oud, maar alles aanwezig(magnetron,oven,broodrooster, waterkoker etc), balkon zonnig. Bedden goed. Vriendelijk personeel, spreken redelijk Engels. Ontbijt fantastisch( uitgebreid en dagelijks vers), diner voor ieder wat wils.

• 6Rob van ''t Hoenderdaal14-09-2018

Nooit meer.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad. De appartementen zijn zo toe aan een renovatie. Het bad was beschadigd en had roestplekken maar dat werd tussendoor met een spuitbus opgelost. Bij onze vrienden waren de kasten stuk en als je een laatje open deed had je het voorfront in je handen. Zij hebben wel een andere kamer gehad. Tis jammer dat ik geen foto's bij kan voegen dan had je het kunnen zien. We hebben hotels over de hele wereld gehad maar zo slecht nog niet meegemaakt. Maar het eten was wel goed.

• 9Lindsey07-09-2018

De appartementen zijn wat verouderd. Maar de mensen van het restaurant en de bar zijn super! Verder is niets ze teveel. En je zit op een prachtige locatie. Het eten was goed. Wij hebben ook wat reviews gelezen En waren bang voor wat we konden verwachten. Gelukkig hebben wij echt een top vakantie gehad!!!

• 8John van den Brink11-08-2018

Wil volgend jaar weer

Wij zijn er 12 dagen geweest, all in. Veel negatieve reacties gelezen vooraf, dus erg benieuwd. Is me erg meegevallen allemaal. Vriendelijk personeel, mooie locatie, hygiënische huisjes(om de 2 dagen beddengoed en handdoeken vervangen), prima zwembad en een lange boulevard(ca 15 min lopen) met genoeg variatie qua souvenirwinkels en restaurants. Eten was gevarieerd, vers en warm. Auto huren kost nauwelijks iets(50€ of, 7 personen), zo ook de taxi, zodat je het mooie eiland kan bezoeken. Het huisje van ons had wel achterstallig onderhoud, maar ach, was daar alleen om te slapen en vond het daarom niet erg. Kortom: zeer de moeite waard!

• 7Dana10-08-2018

Mooie vakantie gehad!

Wij hadden een gerenoveerd appartement (409) Stortdouche in de badkamer wat niet heel handig is (Lastig voeten afspoelen/handdoek uitspoelen) GEEN all-inclusive kunnen daar niet over oordelen De koelkast in ons appartement was wel klein maar deed zijn werk incl.vriesvakje Bedden waren okay dochter (12) sliep op bedbank is niet geschikt voor 2 volwassen personen! Schoonmaak van onze kamers kon beter maar als je ergens om vraagt wordt het gelijk geregeld (extra handdoek/wcpapier/vuilniszak etc) Te weinig parasols (17 op 167 appartementen) dus laatste 4 dagen om half 10 bij parasol zitten. De ligbedden staan op slot & gingen om 1000 los Ik heb echt schaduw nodig dus helaas deed ik hier aan mee Wij gingen eind vd dag naar het strand wel even een wandeling maar wel heerlijk om een duik in de zee te nemen In de week van 30/7-12/8 feestweek va. balkon uitkijk op kermis & podium super gezellig wel (soort van) geluidsoverlast

• 6Mark09-08-2018

Een objectieve review

Nabij haven/horeca. klein strand 500m. grote strand 1km. Er zijn maar een aantal vernieuwde kamers. Oude kamers minstens 30/40 jaar. Het meubilair, keuken en badkamer zijn wat vervallen. Het wordt wel elke dag geveegd en gedweild en afgenomen. Kit bij sanitair is vergaan. Zwembad vallen veel mozaiektegeltjes uit. Zout water me iets chloor en heerlijke watertemperatuur. voldoende groot. Te weinig parasols maar ligbedden altijd over. restaurant. Ochtend cont. ontbijt. div soorten kaas, vlees, broodsoorten, ei, bonen, spek, zuivel. Middag en avond W/K Buffet. vers, goed warm en koud. elke dag sla producten om zelf op te maken en opgemaakte salades. wisselend, vis, 2x vlees, pasta's, redelijke dessert met fruit. geen gegrild vlees, maar gebakken/gekookt. Kwaliteit eten is vold./goed. Weinig geschikt eten voor kleine kind/eren. All-in ijs is alleen kleine bakjes, geen snacks tussendoor. elke dag entertainment. Service verdient echt een 9!

Appartement BelleVue Aquarius info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)