Hotel Beatriz Playa

7.5Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 353p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Animatie
  • Sauna

Heerlijk eten met live-cooking bij Hotel Beatriz Playa & Spa. Geen hypermodern hotel, maar de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij het ontbijt heb je ruime keuze en ook bij het zwembad is altijd een bedje vrij. Hotel Beatriz Playa is gelegen op het Spaanse eiland Lanzarote vlakbij het vliegveld.

274 reviews over Hotel Beatriz Playa

• 2019
    3Debby02-06-2019

Nooit meer

Het eten is goed, maar het hotel is geen aanrader. Personeel is erg onvriendelijk, bij aankomst kregen we een kamer toegewezen bij de lift, wat ik niet geboekt had en dat terwijl ik betaald had voor een upgrade. (Daarnaast was het een kamer met twee aparte bedden). En niet een kamer met een tweepersoonsbed. Bij uitcheck kan je geen gebruik maken van de douches, dan mag je in een openbare ruimte douchen bij de fitness. (Wat zo smerig is!!) tijdens de vakantie contact gehad met touroperator, ze konden hier niks aan veranderen. Overigens worden de bedden niet verschoon tijdens het verblijf, ik heb het zelf moeten doen. Schone handdoeken moet je om bedelen.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 05-06-2019

Lieve Debby,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om deze evaluatie voor te bereiden. Wij zijn blij te horen dat u vindt dat ons eten aan uw verwachtingen voldoet. We vertellen u ook dat we rekening zullen houden met wat u ons vertelt over de kamers en het personeel om onze faciliteiten en diensten voor de toekomst te verbeteren.

Wij hopen van harte dat u binnenkort weer bij ons verblijft.

Hartelijke groeten, Hotel Beatriz Toledo Auditorium & Spa.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Arina Kardux.26-05-2019

Een aanrader. Heerlijk!👍🏻

Een goed hotel met lekker eten. Geen overdadige muziek alleen bij het zwembad een tijdje. Je komt er helemaal tot rust!

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 31-05-2019

Lieve Arina,

Wij zijn blij te horen dat u ons hotel als een oase van rust en kalmte beschouwt tijdens uw verblijf bij ons. Hartelijk dank voor de tijd en de woorden die u aan ons bedrijf hebt besteed. We hopen u snel weer te zien.

Hartelijke groeten. Javier Rodríguez, Vicedirecteur van Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 5T van Laar25-05-2019

nooit meer !!

Erg groot Hotel, mooi zwembad er was veel te beleven ook s"avonds. Minder was onze kamer, erg oud en versleten meubels, kapotte voordeur niet erg proper.het hotel was gedeeltelijk vernieuwd, erg druk tijdens het eten , ook erg veel kinderen , Geen aanrader voor je rust !

Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 27-05-2019

Dear guest,

To begin with, we'd like to thank you for the time you've taken to do this review.

We regret that some factors in our hotel have not lived up to your expectations. We will take into account the comments you have made in order to improve our facilities and services for the future.

Cordial greetings. Javier Rodríguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Bibi15-05-2019

Fijn hotel

Wij waren hier eind april begin mei (meivakantie). Het weer was wisselvallig, 3 dagen prachtig weer maar ook veel wind en bewolkt. 1 zwembad is verwarmd (Fijn!) En de andere gevuld met koud, zou water. Kidclub valt tegen, de ruimte is niet uitnodigend en er wordt bijvoorbeeld met stompjes potloden gekleurd. De kinder disco en de shows elke avond waren een hit (op de abba show na). Eten super en veel keuze. Voor drankjes kan je gedurende de dag alleen bij de poolbar terecht. De piano bar is meer een sportcafe en erg weinig te beleven. Tip: huur een fiets aan de boulevard, super fietspaden! Bus stop is stukje lopen van het hotel en in de warmte was dat voor ons net te ver. Al met al hebben wij het heerlijk gehad.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 20-05-2019

Dear guest,

thank you very much for all your lovely references about our location, rooms, breakfasts and other services. It has been a pleasure to see you here one more time and we look forward to welcoming you again very soon. This is your home!

Best regards,

Javier Rodriguez,

Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Dunja Gutter Wierema24-04-2019

Het is een mooi hotel vlak naast het vliegveld dus je kunt zo een taxi nemen en dan ben je er met 10 minuten. Wij hadden een mooie kamer op de derde verdieping met prachtig uitzicht. Er zit een leuk zwembad bij en als je iets naar links loopt heb je een leuk strand. Het animatie programma is super. Onze dochter van 7 vond het prachtig! Complimenten aan dit team en ook het bar personeel wat super was. Eten is prima, voldoende keuze. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Dear guest,

thank you so much for all your charming words. It has been a pleasure to welcome you and your family to our hotel and we are happy to read that you have had such a positive experience. Congratulations to all our team, we are very proud of all of them. Please do not hesitate to contact us again if you would like to come back soon - this is your home!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Jan23-04-2019

Heerlijk rustig mooi hotel aan zee. Centraal gelegen. Mooi uitzicht vanuit de kamer ( zeezicht) Goed zwembad. Goed ontbijt, heerlijk eten. Ook voor de 2e keer erg goed bevallen.

• 6Chris23-04-2019

hotel eens maar nooit meer!

begin april verbleven wij hier 9 dagen op all in basis. Personeel bij de receptie erg onvriendelijk! Wil je WiFi? Moet je 20 euro betalen per week. flesje water kost 2,50! Wij hadden gelukkig een renoveerde kamer geboekt dat raad ik zeker aan! Lanzarote vind ik een heerlijk eiland maar dit hotel echt nooit meer. Vergat je je kaartje bij het diner met je kamernummer erop werd je door een medewerkster terug gestuurd omdat te gaan halen. Gezien het hotel echt groot is heb je dit niet 1,2,3 gehaald. een cursus vriendelijkheid zou geen kwaad kunnen. Wat ik wel aanraad; reserveer bij de receptie op dagen van vrijdag tm zondag het ontbijt in de beachbar. Echt een verademing vergeleken in de ongezellige ‘kelder’ waar op andere dagen het ontbijt plaats vindt. Ook een avondje in het ‘oriental’ restaurant raad ik aan om te reserveren. Lanzarote een heerlijk eiland maar voor ons dit hotel niet meer.

Dear guest,

thank you for sharing your experience in our hotel and for telling us what we should improve. We regret that our establishment did not meet your expectations, but we hope to be able to review all of your mentions of staff, wifi or food facilities in order to have better services. In any case, we are happy to hear that you have enjoyed your room and hope that you will reconsider your position and visit us again soon.

Gereisd met partner in april 2019

• 8J.B.13-04-2019

Goed hotel als alles vernieuwd gaat worden.

Een wat onpersoonlijk hotel. Het eten was zeer goed. Voor elk wat wils. De kamers waren erg gedateerd. Oude kapotte meubels. Ze zijn het hotel aan het renoveren. Helaas hadden wij een oude kamer die elke dag prima werd schoongemaakt. Van de overvliegende vliegtuigen hebben wij geen last gehad.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 15-04-2019

Dear J.B,

We deeply regret what happened during your stay with us.

We thank you very much for the words you have dedicated to our hotel and we will take your comments into account in order to improve our facilities and services for the future.

We hope to see you again staying with us very soon.

Best regards, Javier Rodriguez,
    Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

• 8j.bouwman09-04-2019

Heerlijk hotel 👍

Italiaans restaurant stelt weinig voor, ook buffet vorm

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 10-04-2019

Dear guest,

We're sorry you thought our Italian restaurant was too small. We would also like to thank you for the time spent on the review and would like to let you know that we will take your comments into account in order to improve our facilities for the future.

Best regards. Javier Rodríguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

• 9Renate06-04-2019

Voor de 4e x hier zegt genoeg toch.

Fantastisch plek. Aan begin van boulevard en eettentjes. Goed te doen om te fietsen of auto huren. Altijd plek bij zwembad en let op je zit vlakbij vliegveld. Vriendelijk personeel en goede service.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 08-04-2019

Dear Renate,

Thank you so much for this extensive review. We are glad to hear that your experience with us has been so positive.

To begin with, we would like to thank you for the score you gave us. We are grateful for the words you have dedicated to our restaurants and the facilities of our hotel in general.

Reviews like these are the ones that really help our future guests get an idea of what they will find when they visit us.

Again, thank you so much for doing your bit.

Cordial greetings. Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Hotel Beatriz Playa info

• Animatie programmaAanwezig