Hotel Beatriz Playa

7.5Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 457p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Animatie
  • Sauna

Heerlijk eten met live-cooking bij Hotel Beatriz Playa & Spa. Geen hypermodern hotel, maar de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij het ontbijt heb je ruime keuze en ook bij het zwembad is altijd een bedje vrij. Hotel Beatriz Playa is gelegen op het Spaanse eiland Lanzarote vlakbij het vliegveld.

274 reviews over Hotel Beatriz Playa

• 2019
    9Margareth07-08-2019

Geweldig

Erg netjes, goed eten, top personeel en veel rust. Vliegtuig spotten is top.

Manager, Director, 12-08-2019

Dear Margareth,

we appreciate that you took a few minutes of your time to share with us your experience in our hotel. We are happy to know that you enjoyed our food service and cleaning. We are glad to know that you could rest in our facilities. it is nice for us to know that our guests have been able to enjoy a pleasant in our hotel. We look forward to seeing you again soon.

Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Liesbeth van Gansen04-08-2019

Eenmalig

Het hotel zelf en kamer waren gedateerd maar de kamer was wel ruim genoeg en schoon. Het buffetrestaurant was erg chaotisch.Wat eten betreft was er genoeg keuze en werd telkens aangevuld. . Personeel van het restaurant was overigens wel erg vriendelijk en werkten snel.

Manager, Director, 08-08-2019

Dear guest,

Thank you very much for sending us your opinion about our hotel. We thank you for taking into account the effort made by all our staff to keep the facilities clean. Thank you so much for all your nice comments about our staff and food. We hope to see you again soon.

Best regards, Javier Rodriguez,
    Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Colinda18-07-2019

Goed en voor herhaling vatbaar

Verouderd hotel maar wel schoon, goed eten en vriendelijke mensen dichtbij het vliegveld. Dat stoorde ons niet maar een ander misschien wel

Manager, Director, 31-07-2019

Dear guest, We really appreciate that you have taken a few minutes of your time to write this review. We hope that you had a nice stay at our hotel and that you would come back. We appreciate your positive feedback about some of our facilities and services. We also appreciate your tips for improvement. Please, come back soon. Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mark de Wit12-07-2019

Super locatie! Voor herhaling vatbaar

Heel mooi en apart aangelegd resort, echt genoten hier. Vriendelijk personeel en leuk animatie team

Manager, Director, 06-08-2019

Dear guest,

we appreciate that you shared your opinion with us. We are glad to know that you considerer beatiful our hotel. We appreciate your kind words about our animation team and that all staff was friendly with you. We hope you and your family had a great stay at the hotel. We look forward to seeing you again soon.

Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Dhr Callemeijn28-06-2019

Gewoon heel goed

Mooi opgeknapte hotelkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 05-07-2019

Dear guest,

thank you very much for all your nice comments about our staff and facilities. We hope to see you again in Lanzarote very soon!

Best regards, Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Danique16-06-2019

Ontspannen, goed eten, heerlijk weer

Het is zeker een aanrader om (elektrische) fietsen te huren, en de buurt te gaan verkennen!

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 19-06-2019

Dear guest,

To begin with, we would like to thank you for the time you took to write this review.

We regret that some of our services have not lived up to your expectations during your stay with us.

Best regards,

Javier Rodríguez,

Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

• 10Amanda kerkvliet06-06-2019

Geweldig

Het hotel is echt geweldig... Een goede service, alles is superschoon.. Het eten is gevarieerd en goed en het personeel enorm vriendelijk... Een echte aanrader... De animatie voor de kinderen is top en s'avonds geweldige shows en muziek.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 10-06-2019

Dear Amanda,

We are delighted that you enjoyed all of our services during your stay with us.

We sincerely hope that you will soon be staying with us again.

Cordial greetings. Javier Rodríguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Elms05-06-2019

Redelijk goed hotel.

De eetzaal is ongezellig. Zit in de kelder. In het weekend kun je ontbijten bij het zwembad. Dit kan ik echt aanbevelen. In het pizza restaurant is het eten koud en er is geen verse pizza te bekennen.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 10-06-2019

We sincerely hope that you will soon be staying with us again.

Best regards, Javier Rodríguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

• 8Ellis04-06-2019

Aanrader!!

Mooi complex, goed eten, vriendelijke mensen, prachtige kamers. Minpuntje is de WiFi, die is maar in 1 ruimte gratis( eigenlijk niet meer van deze tijd). Vlak naast de luchthaven, dus transfertijd is super kort en je kunt de hele dag vliegtuigen spotten. Het strand bij het complex is niet ingericht om er te gaan liggen, maar een eindje verderop is er genoeg mogelijkheid. Heerlijke boulevard waar je kilometers ver kunt wandelen en fietsen. De omgeving is vrij rustig, na zo’n 4 km langs de boulevard begint het drukkere gedeelte.

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 05-06-2019

Lieve Ellis,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om deze evaluatie voor te bereiden. Wij zijn blij te horen dat u van mening bent dat ons hotel aan uw verwachtingen voldoet. Ook willen we u zeggen dat we rekening zullen houden met wat u ons vertelt over WiFi om onze faciliteiten en diensten voor de toekomst te verbeteren.

Wij hopen van harte dat u binnenkort weer bij ons verblijft.

Hartelijke groeten, Hotel Beatriz Playa & SPA.

• 8Fam de Kort03-06-2019

Mooi en heel groot hotel!

Leuk hotel op een paar minpuntjes na: zoals verwarmd zwembad wordt snel vies, en op de kamer geen haakjes aan de muur om je vesten/ gedragen kleding op te hangen!! En de derde persoon slaapt op een bank.. Droogrek buiten aan de muur was wel aan vervanging toe en een derde stoel voor op het balkon zou ook fijn zijn als je met 3 pers bent.. Ze mogen sommige dingen wel echt gaan vernieuwen, zoals alle toilet deuren in het hotel die waren echt bijna allemaal kapot!! Maar het is wel een super mooi hotel met veel groen binnen..

Buffet restaurant was ook prima, echt veel keus en vers vlees van de grill!

Wel erg mooie ligging je bent met een paar stappen op de boulevard en het strand.. En van de 10 vliegtuigen per dag die heel laag overkomen heb je totaal geen last van het duurt echt maar 35 sec en het geluid is weer weg!! En na 23:45 uur komen er tot de ochtend geen vliegtuigen.. Voor de lente en zomer periode is dit een mooi hotel!!

Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 05-06-2019

Lieve Fam,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om deze evaluatie voor te bereiden. Wij zijn blij te horen dat u van mening bent dat ons hotel aan uw verwachtingen voldoet. Ook willen we u zeggen dat we rekening zullen houden met wat u ons vertelt over de haken en ons zwembad om onze faciliteiten en diensten voor de toekomst te verbeteren.

Wij hopen van harte dat u binnenkort weer bij ons verblijft.

Hartelijke groeten, Hotel Beatriz Playa & SPA

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019