Hotel Beatriz Playa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°18°
Hotel Beatriz Playa
7,6

Heerlijk eten met live-cooking bij Hotel Beatriz Playa & Spa. Geen hypermodern hotel, maar de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij het ontbijt heb je ruime keuze en ook bij het zwembad is altijd een bedje vrij. Hotel Beatriz Playa is gelegen op het Spaanse eiland Lanzarote vlakbij het vliegveld.

221 reviews over Hotel Beatriz Playa in het Nederlands

Nooit meer

Diana,
17-2-2019

Herrie herrie herrie, wachtrij om te gaan eten, druk, druk, druk. Op de kamer dreun je elke avond weg van de live entertainement. Bij het zwembad herrie animatie. Hi di hi, ho di ho. Nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 18-2-2019

Dear Diana,

Thanks for let us know your opinion about our hotel, every single comment is important for us and it is take into account.

If there is a specific problem that you would like to deal with us, please do not hesitate to contact us. We can work on improving our service if we receive constructive comments or detailed information.

Best regards, Javier Rodriguez,

Zeer fijn hotel!

Karin,
17-2-2019

Ruime kamers, schoon ook. Hotel keurig netjes met vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij het vliegveld , strand en wandelboulevard. Absoluut GEEN overlast van de vliegtuigen. S nachts ook rustig en stil, prima bedden en het eten was zeer gevarieerd. Geen schreeuwerige muziek bij het zwembad en altijd wel een plekje uit de wind. Dit hotel heeft voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 19-2-2019

Dear Karin,

Thank you for sharing your impressions about our hotel and letting us know how was your experience. We're glad to hear that you enjoy our island.

We hope you had a good stay and decide to come back to our establishment in the future.

Javier Rodriguez,

Prima hotel

Jwind,
15-2-2019

Mooi eiland mooi hotel wel rotsachtig eiland weinig groen Kom graag weer Veel bezienswaardigheden lekker temperatuur

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 18-2-2019

Best regards,

Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Anneke Alberts- ten Klooster,
14-2-2019

Dat het een prima hotel is, erg groot. Desondanks geen wachttijden of lange rijen bij het buffet. Altijd een plek te vinden. Goede service en er is vrijwel alles qua voorziening en faciliteiten. Elke dag thee en koffie op de kamer. Zeer grote kamer en aparte slaapkamer. Twee tv's. Balkon,2x. Fantastisch 👍👍 Echter de gratis WiFi in speciale ruimte is verre van optimaal ....

Gereisd met partner in januari 2019
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 15-2-2019

Dear guest,

Thank you for sharing your impressions about our hotel and letting us know how was your experience. We apologize for the inconveniences with the buffet, but we promise to take note in order to improve this service.

Best regards, Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Het was een hele fijne vakantie!

Petra,
12-2-2019

Hotel, spa en welness, personeel zijn geweldig. Dat vliegtuigen dichtbij over vliegen, is even wennen. Maar het was zeker niet verstorend, maar ik woon vlak naast Schiphol. Dus ik ben eraan gewend.

Gereisd alleenreizend in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 15-2-2019

This is your home!

Fantastisch hotel!

Nathalie,
8-2-2019

Goed hotel op een perfecte locatie. Direct aan zee en een mooie boulevard waar je eindeloos kunt wandelen. Veel gezellige restaurantjes waar je heerlijk kunt eten voor redelijke prijs. Wij hebben 1 dag een fiets gehuurd wat erg leuk was. Ontbijtbuffet was super! Voor de rest lekker buiten de deur gegeten. Perfecte plek voor als je van landende vliegtuigen houdt. Geweldig om zo dichtbij mee te maken. Hele hotel wordt goed schoongemaakt en de bedden liggen heerlijk. Aardig personeel. Hotel is een aanrader.........

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hotel Beatriz Playa & SPA, Director, 14-2-2019

Dear guest,

Thank you very much for your lovely words about our hotel and for appreciating our efforts to make you have a perfect stay. We are glad to read that you had such an amazing experience at our hotel and we hope to see you back very soon. This is your home!

Javier Rodriguez,

Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

We hebben ons prima vermaakt.

Anne,
25-1-2019

Prima verblijft, ligging direct aan het strand en aan een keurige boulevard waar je dagelijks een wandeling kan maken langs eet en drinkgelegenheden. En uiteraard veel winkeltjes. Wanneer je van vliegtuigen houd kun je hier je hart ophalen er komen regelmatig toestellen binnen met nieuwe toeristen. Het is geen storende factor. In de nacht wordt er niet gevlogen, dan hoor het gezellige gekabbel van de golven van de zee.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 30-1-2019

Dear guest,

thank you very much for your lovely words about our hotel and for appreciating our efforts to make you have a perfect stay. We are glad to read that you had such an amazing experience at our hotel and we hope to see you back very soon. This is your home!

Best regards, Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Mag beter schoongemaakt worden in de badkamers.

Karin,
18-1-2019

Kamers redelijk,eten slecht savonds.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 25-1-2019

Dear guest,

thank you for sharing your impressions about our hotel and letting us know how was your experience. We apologize for the inconveniences with the dinner, but we promise to take note in order to improve this service. Anyway,we hope you had a good stay and decide to come back to our establishment in the future.

Best regards, Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Prima hotel, goede services Super kindvriendelijk, genoeg animatie, goede ligging (nadeel is dat je vlak bij vliegveld zit,dus soms een beetje geluids overlast)

Let op: wij hadden al in clusief maar het buffet is niet al te best, wel genoeg keus maar het wordt voor zoon groot publiek berijdt.

De andere restaurant is het hotel waren wel prima maar zijn niet elke dag open en daar moet je snel reserveren anders zitten ze vol.

Mijn tip is neem alleen het ontbijt en ga voor de rest lkkr buiten de deur eten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 19-1-2019

Dear guest,

thank you so much for valuing our services so well and for the recommendations to other Zoover users. it has been a real pleasure to have you as a guest and we hope to see you again very soon. This is your home!

Best regards, Javier Rodriguez, Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA.

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

M. Smidt Peerdeman,
7-1-2019

We hebben het naar ons zin gehad en een gezellig familie Hotel. Heerlijk gegeten, heerlijk bed. En vooral lieve mensen om ons heen. Ook hebben we genoten van het fijne personeel. En de Nederlanders die aanwezig waren. En natuurlijk die 14 stagiaires Mazlum,Daan, enz. Daar waren we helemaal blij mee. Ook de kamers waren prima in orde. We hebben gefietst,gewanddeld, gezwommen en zijn daar 3 weken geweest.

Gereisd met partner in december 2018
Deputy Director of Hotel Beatriz Playa & SPA., Director, 13-1-2019

Dear guest,

there’s nothing better than reading a review like yours and see how you enjoyed the holidays at our hotel. Thank you very much for all your lovely comments about our installations, services and staff (specially our interns), and also for trusting on us to visit Lanzarote. It has been a pleasure to have you as our guests and he hope we can see you back very soon. This is your home!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beatriz Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beatriz Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.