Hotel Beatriz Playa

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Animatie
  • Sauna

Heerlijk eten met live-cooking bij Hotel Beatriz Playa & Spa. Geen hypermodern hotel, maar de kamers worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij het ontbijt heb je ruime keuze en ook bij het zwembad is altijd een bedje vrij. Hotel Beatriz Playa is gelegen op het Spaanse eiland Lanzarote vlakbij het vliegveld.

274 reviews over Hotel Beatriz Playa

• 2019
    7Elisabeth de Vries25-09-2019

Het was goed, maar ik heb het wel gezien.

Bij aankomst heb ik zelf de vloer schoon gemaakt, want die was erg vies. Dat het hotel vlakbij het vliegveld is. Hoewel de overlast van geluid wel meevalt; dit kwam ook omdat we overdag veel weg waren.

Dear guest,

thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconveniences that you describe with our cleaning services. We are sure that this has been a misunderstading and that our reception team would have helped you to manage this situation. In any case, we hope that you had a lovely stay at our hotel and decide to come back very soon. This is you home!

• 5B.Stevenhaagen16-09-2019

Niet voor herhaling, teleurstellend.

Niet wat wij ervan verwacht hadden. Voor niet all inclusive gasten geen aanrader, wij hadden half pension. weinig gelegenheid om te lunchen als je in het hotel bent,men probeert te pushen om up te graden naar all inclusive. prijs voor lunch in het algemene restaurant ongeveer 17 euro pp ex drank. consumptieprijzen aan de hoge kant, € 2,90 voor plastic bekertje bier bv. Kamers zijn verouderd, badkamer schimmel in de voegen en kakkerlakken. kamers zijn dringend aan renovatie toe. Geen wifi op de kamer, zelfs niet tegen betaling, wij lagen in kamer 40 en 42 slecht bereik voor mobiele telefoons en pads. Tip: boek een huurauto in het complex dat 300 meter van het hotel ligt, scheelde 80 euro met het bedrijf in de hal van het hotel voor een periode van 1 week !!

Dear guest,

we regret that our hotel has not lived up to your expectations, as well as some of our services. Many people visit us every day and are satisfied with our services and facilities. We promise to review these incidents that you tell us to try to solve them as soon as possible. We hope you decide to give us another opportunity to make your experience in our hotel better.

Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7L15-09-2019

Hotel redelijk (gehorig) Lanzarote is prachtig!

Groot hotel, maar wel met veel sfeer. Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel. Ruime kamers, echter zeer gehorig (1104 = derde verdieping boven een disco welke elke avond door je kamer galmt tot 00.00 uur). Het betreft enkel gehorig van de disco, waarbij het voelt alsof je letterlijk naast de muziekboxen slaapt, als de microfoon erbij wordt gepakt dan wordt het nog erger.

Ruime badkamer, ruim balkon. Vlakbij de boulevard ! Ideale ligging om een stuk te fietsen naar Porto del Carmen (het toeristische gedeelte).

Restaurant (buffet) is ruim opgezet met aan twee kanten een spiegeling van het eten. De keuze van vlees in mijn optiek niet reuze maar vriendelijk personeel. Zwembad zijn wij niet geweest gezien de zee max 2 minuten lopen was. Schone omgeving!

Dear guest,

thank you for sharing your experience at our hotel with us. We are glad to know that our staff was friendly and helpful. Also, we are happy to know that you consider our rooms to your liking. We are looking forward to seeing you again soon.

• 10Harrie13-09-2019

Was gezellig alles goed voor mekaar

Dear Harrie,

thanks for giving us the highest score and for dedicating a few minutes of your time to share your opinion about our hotel. We are glad to know that your felt at home in our hotel. We hope that you had enjoyed all the facilities and services. We are looking forward to seeing you again soon.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Ceuk08-09-2019

Leuk hotel

gedateerd hotel. all inclusive geldt niet voor alles. eerste nacht kregen wij kamer 3001 waardeloos. hadden zeezicht geboekt maar keken op muren. na klagen kregen wij kamer 3012 met zijzeezicht een stuk beter. in kamer 3001 was veel stuk zie foto's.

Beatriz Hotel Beatriz Playa & Spa, Director, 01-10-2019

Dear guest,

thank you for sending us this review about your stay at our hotel. We regret the small incidents that you had during your stay, and we hope that our staff were able to solve it and made you have d a great stay. Please, come back soon.

Best regards, Javier Rodríguez, Director of Beatriz Hotel Beatriz Playa & Spa.

• 6Dagmar28-08-2019

Top, alleen doordat ik nieuwe mensen heb ontmoet

Ik had halfpension geboekt. Normaal is het eten op Lanzarote goed. Het eten in het restaurant was voornamelijk erg vet, ongezond en niet heel lekker. Voor de rest ben je bij halfpension verplicht om een hele fles wijn te bestellen(die dan vervolgens voor je wordt bewaard als je hem niet helemaal opdrinkt) ipv een glas. Daarbij waren de drankjes relatief duur voor lokale begrippen. Tav de all inclusive cocktails; geen tot minimaal alcohol erin dus gewoon een zoete limonade. Verder moet je je bijv voor een likeur 43 €5 bijbetalen ook al heb je all inclusive. Tav de locatie zelf; het is een rustig dorpje waar niet veel te beleven valt. Bijna iedereen ligt bij het zwembad waardoor het strand is uitgestorven. Ook ‘s avonds is er bijna niemand op de boulevard te bekennen. Als je behoefte hebt om onder de mensen te zijn en ergens anders te eten ben je noodgedwongen om een taxi oid naar bijv Puerto del Carmen te nemen. PdC heeft mijn voorkeur

Manager, Director, 12-09-2019

Dear Dagmar, thank you for sharing with us your experience in our hotel. We hope that you and your family had a great time at the hotel. We regret that our price of cocktails was not to your liking. We are pleased to know that your experience has been mainly positive. We are looking forward to seeing you again soon. Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 1Mariska24-08-2019

Waardeloos, nooit meer

Nooit meer touroperator en nooit meer Beatriz Playa. Ruime junior suite geboekt, bestaande uit woonkamer met aparte slaapkamer, totaal 80m2. Volgens beschrijving slaapkamer met 2 1-persoonsbedden en woonkamer met slaapbank en een extra bed. Geschikt voor 4 personen (1 volwassen , 2 kinderen van 15 en 1 van 11 jaar). Aangekomen blijken er inderdaad 2 1-persoonsbedden, een bedbankje en nog ander een uitgeschoven ‘bedbankje’ van nog geen 1.60m lengte te zijn. Geen extra ‘normaal’ bed te bekennen. De bedbank was echter zo klein dat hier een kind van 15 echt niet op kon slapen. Bij de receptie om een extra bed gevraagd, dit was niet mogelijk. Konden wel een ‘upgrade’ naar een familiekamer van 45m2 nemen, moest dan nog wel even €30 per dag voor betaald worden (dit was officieel helemaalgeen upgrade maar zelfs een goedkopere kamer!) Meer dan een uur met touroperator aan de telefoon gezeten maar ook die laten de gasten volledig aan hun lot over.

Manager, Director, 12-09-2019

Dear Mariska, We regret that you had such an unfortunate experience, as you say, in our hotel. Every day, many people visit us and are satisfied with our service, we regret that this could not have been your case. We will review the incidents you comment on in order to be able to repair them as far as possible. We hope you change your mind and decide to visit us again. Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Inge Ravestein22-08-2019

Wij hebben erg genoten van onze vakantie.

Het is handig om All In te boeken.

Manager, Director, 12-09-2019

Dear Inge, thank you for sharing with us your experience in our hotel. It is nice for us to know that our guests have been able to enjoy a pleasant in our hotel. We are looking forward to seeing you again. Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Sd14-08-2019

Prima

Het verblijf, het hotel is niet waard met wat wij voor betaalde! De ligging is voor families prima, uitstekend zelfs. Lekker aan de rustige boulevard, Zeezicht etc.. Wil je de drukke kan je deze makkelijk opzoeken.

Manager, Director, 12-09-2019

Dear guest, Thank you for sharing with us your experience in our hotel. We are glad to know that our location was good for families. In addition, you can also be entertained during your stay with us. We regret that value for money was not to your liking. We look forward to seeing you again soon. Best regards, Javier Rodríguez, Director of Hotel Beatriz Playa & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Tom Van Bunderen11-08-2019

Goed hotel mits enkele verbeteringen

Goed hotel,vlakbij de luchthaven gelegen.kamers zeer ruim en schoon.eten zeer lekker en voldoende keuze.Jammer dat de a-la-Carré restaurants slechts op bepaalde dagen open is,en daarom snel volzet.wij konden er spijtig genoeg niet gaan eten.Zwembadzone heeft te weinig ligcapaciteit,waardoor niet iedereen een plaatsje vindt.Ook hier is handdoek leggen spijtig genoeg de trend,ook al staat aangegeven dat dit niet is toegestaan.Wij hadden de All-in formule,maar moesten nog wel bijbetalen voor koffie en thee op onze kamer.Dit vinden we niet kunnen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Hotel Beatriz Playa info