9 tips over Hotel Beatriz Playa

• Nathalie, 08-02-2019 Rapporteren

Je kunt lekker eten bij Molino en Sirrocco.

• Wolferswoud, 15-04-2013 Rapporteren

Vliegtuigen kijken, fantastisch!

• Ellie Meijer, 30-06-2018 Rapporteren

Wij hadden een e-bike gehuurd ivm flinke wind, geweldig mooie fiets routes, een aanrader.

• Zagwijn, 15-07-2014 Rapporteren

Wij hadden kamer 1025 ja super .je kan met de bus naar het einde gaan van puerto del Carmen daar is een groot winkelcentrum . Wij wandelen 2 uurtjes links van hotel kom je langs vliegveld mooie route langs het strand kan je ver lopen en in plaatsje playa Honda daar zijn ook winkelcentrum leuke winkels de boulevard is heel breed

• Piet, 25-11-2015 Rapporteren

Goede animatie ook erch gezellig vooral s avonds

• Poedelie, 23-10-2017 Rapporteren

Wij maakten een Short South tour naar natuur/vulkaangebied Timanfaya. Erg leuk en je kunt hierbij (optioneel) meteen een kamelentocht maken.

Ook is het erg leuk om aan de boulevard een fiets te huren voor 5 à 10 euro per dag (ca. 100 meter van het hotel) en zo het eiland te verkennen. De het fietspad loopt van de haven van Puerto del Carmen tot voorbij Arrecife.

• Vogels, 15-02-2018 Rapporteren

Als je van duiken houdt, ga dan duiken bij Euro-Divers Lanzarote. Is een nieuwe en de enige Nederlandse duikschool in Puerto del Carmen!! Allemaal nieuw materiaal, erg gastvriendelijk, goede service, warm welkom. Een echte aanrader!!!

• sylvia jos, 21-11-2014 Rapporteren

huur een fiets super leuk, ga langs het vliegveld, naar het plaatsje, playa honda, erg leuk. en maak ook een grandtour, super leuk. om het eiland te zien,ga naar het winkelcentrum,400m verder, en de jongen die fietsen verhuurd (victor) regelt het voor je, super mooie tocht een dag tour!!!

• Vogels, 15-02-2018 Rapporteren

Er zijn weinig stopcontacten op de kamer. Dus neem een grote stekkerdoos mee als je meerdere telefoons/tablets etc tegelijk wilt opladen.