Hotel Beatriz Playa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Danita vd Linden

Op basis van logies en ontbijt

Danita vd Linden,
23-9-2018

Hier 8 dagen op basis van logies en ontbijt verbleven. Het is een prima hotel, echter vonden wij het personeel ronduit slecht. Behalve de dames van de schoonmaak. De kamers werden namelijk goed schoongemaakt en dagelijks nieuwe handdoeken. De kamer zelf was super fijn. Het ontbijt was erg uitgebreid en voor ieder wat wils. Wij konden altijd nog na het ontbijt de handdoeken aan het zwembad leggen dus genoeg plek. Vlakbij zitten drie leuke eettentjes. Wil je echt wat meer reuring en mogelijkheden om te eten kan je beter een hotel dichter bij de haven zoeken. Wil je echt rust zit je hier goed en met 8 euro voor een taxi zit je zo in de haven.