16 vragen over Hotel Beatriz Playa

Drinken all in

Wat zijn de tijden van all in is dat tot 23.00 uur of later

• Ilona, 10-06-2018 Rapporteren

Vragen

-Kun je een waterkoker krijgen op je kamer? (Ivm fles baby)

-Ik ben erg benieuwd naar de comfort kamers. Zijn deze op de begane grond? En is dit 1 ruimte of wel 2 kamers?

• Yvonne van der Haar, 05-01-2018 Rapporteren

auto huren

Wat is een goed en betrouwbaar adres om in de directe omgeving van het hotel een auto te huren?

• Yvonne van der Haar, 05-01-2018 Rapporteren

wellness

Wat is de prijs van de spa en wat krijg je daar voor?

• Jennefer, 07-09-2017 Rapporteren

Vakantie in Januari 2018

Wij willen graag boeken voor januari 2018. Nu zijn we benieuwd of er dan animatie is voor de kinderen en in de avond voor ons als ouders? Hoe zijn de zwembaden, is het in januari te doen om te zwemmen? Laatste vraag, we willen een 2 persoons kamer boeken (type 2A), zijn de kamers gerenoveerd en hoe zijn de slaapplekken verdeeld, bijv 2 2 persoonsbedden?

Bedankt voor het antwoorden.

Vogels, 15-02-2018

Misschien een te laat antwoord voor u. Maar voor andere nog wel relevant: Er is 1 zwembad verwarmd. Er is voldoende animatie voor jong en oud.

• Leonie, 18-05-2017 Rapporteren

Zwembad in de winter

Is het zwembad in de winter verwarmd? Wij willen in november gaan met 2 kids. Is dit te doen of veel te koud?

Vogels, 15-02-2018

Er is 1 zwembad verwarmd. Dat is het grootste van de twee.

• Fam. Laros, 22-03-2017 Rapporteren

Renovering kamers boven restaurant

Ik heb vernomen dat er van 06-03-2017 tot 15-06-2017 kamers boven het buffet restaurant worden gerenoveerd.

Heeft iemand anders hier ook iets van vernomen? Is de hoeveelheid overlast bekend? Of wordt dit gebouw nu niet gebruikt voor kamer verhuur, waardoor de hinder mogelijk beperkt is.

Wij gaan zelf eind april begin mei.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Fayna, 28-03-2017

Beste familie Laros,

Boven het restaurant zijn wij inderdaad bezig met het renoveren van de kamers. Er zijn stukken van het hotel afgesloten om de overlast te beperken.

Zelf heb ik hier met gasten over gesproken die een kamer vlak bij de renovatie hadden. De gasten zeiden dat ze er geen tot zelden last van hebben gehad.

Hopelijk uw hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Management Beatriz Playa & Spa

• duin, 21-02-2017 Rapporteren

kamers

aan welke kant van het hotel zijn de 60 plus kamers?

Fayna, 04-04-2017

Ons hotel heeft geen kant voor de 60 plus kamers. U kunt overal in het hotel geplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

Management Beatriz Playa & Spa

• Barbara, 06-02-2017 Rapporteren

Strandlakens verhuur?

Weet iemand of je strandlakens kan huren? Scheelt weer meenemen

Vogels , 15-02-2018

Er is een handdoeken service tegen betaling van € 10,00 borg per handdoek. Tevens mag je een aantal keren per week de handdoek gratis omwisselen.

• Linda, 05-01-2017 Rapporteren

Langebroek met eten?

Klopt het dat de mannen in dit hotel verplicht in lange broek moeten eten?

Myrna Bakker, 07-01-2017

Ja, lange broeken zijn verplicht bij het diner. Ontbijt en lunch mogen wel in korte broek.