Hotel Bandama

3 reviews over Hotel Bandama in het Nederlands

Klein en gezellig

Hans
12-12-2013

Zojuist terug van 3 weekjes Bungalows Bandama. De huisjes zijn eenvoudig, schoon en netjes ,ingericht met toaster , waterkoker , koffiezetapparaat, magnetron/grill , koelkast en twee pitten om elektrisch op te koken. Zwembad - niet verwarmd - wel heel schoon. Mensen bij de receptie zijn heel aardig en behulpzaam. Na een opmerking m.b.t. snelheid van het internet werd er snel en accuraat opgetreden en was het internet daarna prima.Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in november 2013

Prima uitvalsbasis om Lanzarote te verkennen.

Frits
11-7-2010

Heerlijk rustig parkje, leuk aangelegd. gezellig! Prima kamers. Geen luxe, maar ruim voldoende om tot rust te komen. Zo'n 10 minuten lopen totaan het 'bruisende' gedeelte. Lekker wandelingetje langs de boulevard. 10 Minuten de andere kant op ligt het vliegveld. Zeker de moeite waard om even te gaan kijken, ook voor niet-vliegtuigspotters is dit een aparte ervaring.

Gereisd Met partner in april 2010

Perfecte locatie in Lanzarote

Paul
9-5-2010

Perfecte uitvalsbasis om Lanzarote te verkennen. Slechts 10 minuten van de luchthaven. Kleinschalig bungalow park. Circa 20 huisjes. Eenvoudig, rustig en schoon. Voorzien van de noodzakelijkheden voor een aangenaam verblijf. Supermarkt op circa 100 meter.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 09 2010 14:16:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bandama in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bandama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.