Appartement Atlantis Las Lomas

9 tips over Appartement Atlantis Las Lomas

Jessica, 24-8-2016

Tapas bij de haven

Sangria!

Cuavas los verdes (green caves) heel mooi!

timanfaya het vulkaan gebied.

Huur een auto of doe een grand tour, of zoals wij allebei!

Met een bus tour hoef je niet in de file te staan voor timanfaya wat met de auto zo'n 2 tot 3 kan duren en je krijgt veel informatie over het land wat heel interessant is.

Vooral met kinderen is texas rancho heel leuk, een dierentuin met een waterpark in 1.

Priwer, 10-8-2014

Snorkelen bij Playa Chicka.

Eten bij Restaurant El Cangrejo Rojo, met mooi uitzicht over de haven en zee.

Summer, 21-7-2014
Ze houden bij de receptie rekening met voorkeuren tav ligging (ik zat direct achter de bar en mocht een ander appartement uitzoeken.) Maar als je het opgeeft bij boeken doen ze hun best je te geven wat je vraagt. Het voorste deel is het drukst (bij het grote zwembad), daarachter iets minder en aan de zijkant bij de 2 kleine baden is het lekker rustig en mooier. Ik denk dat je daar ook beter slaapt, omdat je geen last hebt van het rumoer op straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Las Lomas voor je op een rij gezet:

Erik, 2-7-2014
Wij hebben wel wifi gekocht. Je kan dan slechts 1 apparaat tegelijk gebruik laten maken van deze code maar het ontvangst was super! En wij zaten het ver weg van de receptie.
Peter en Lily Driesen, 16-3-2014
Doordat de prijs redelijk laag was, hebben we voor veertien dagen een auto gehuurd bij Cicar voor 189 euro. In NL geboekt, dus op het vliegveld stond de auto klaar. Daarmee hebben we heerlijk tripjes over het eiland kunnen maken.
P Smit, 4-3-2014
Restaurant Duo Amigo. aan beging boulevard, gerekend vanaf oude centrum, op1e verdieping echt SUPER.

Monique, 18-1-2014

Huur een fiets, en fiets helemaal langs de kust en vliegveld (unieke ervaring) naar Arrecife…. onderweg kom je diverse cafeetjes tegen waar je wat kan drinken en/of eten.

Ook een wandeling naar het naastgelegen dorpje Puerto Calero is zeer de moeite waard (wel goede schoenen aantrekken)

w_dolk, 14-12-2012
Wandeling langs de kust van Puerto del Carmen naar Puerto Calero (5 km) is boeiend en zeker aan te bevelen. Evenzo geldt dit voor de wandeling van Puerto del Carmen naar de hoofdstad Arrecife (15 km).
jan sluyk, 10-2-2012

Bij de receptie,worden prachtige tochten over het eiland verkocht.Neem een 8uur durende bustocht,voor e.45,00 all in.

We deden een 8 daagse reis met SunWeb, alles prima geregeld.Fantastische reisleider!!!

Voor alles zeer veel dank.