Appartement Arena Dorada

Appartement
Appartement Arena Dorada

7 reviews over Appartement Arena Dorada in het Nederlands

Prijs kwaliteit in evenwicht.

Fam. De Vries
25-4-2019

Appartement dicht bij het centrum maar toch rustig gelegen. Lekker licht van binnen , altijd een zonnetje op je balkon. Schoonmaak kan beter.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Jacob
20-7-2017

Appartement was prima ingericht. Alle meest denkbare faciliteiten waren aanwezig. Veel overlast van Engelsen en Ieren, luidruchtig en overdag al vroeg dronken. Om 07:00 uur waren alle ligbedden bij het zwembad reeds bezet met handdoeken. Er was geen enkele controle, regels waren er op papier meer dan genoeg, maar alles was toegestaan. Hoewel er vele Nederlandse touroperators zijn die dit complex aanbieden, waren wij de enige Nederlanders op dit complex. Daarnaast nog één Duits echtpaar. En verder alleen maar Engelsen en Ieren. Volgende keer zoeken wij wel iets anders

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima plek

Ruud Fokke
19-7-2015

Locatie is perfect, personeel vriendelijk en servicegericht. Strand en boulevard om de hoek. Inrichting is basic maar bedden zijn super. Geen enkel moment overlast of geluid van omgeving gehoord. Wifisnelheid is soms variabel...

Gereisd Met partner in Thu Jul 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek!

Yvonne1990
23-6-2013

Accommodatie was prima. Personeel was vriendelijk en we kregen optijd nieuwe handdoeken. All-incl. hoef je hier niet te doen. Er zijn veel goedkope restaurantjes in de buurt. Wel vind ik de restaurants dringen erg aan dat je bij hun komt eten. Ontbijt is goed. Leuke barman die wel van een grapje houd :)

Gereisd Met partner in augustus 2012

Lawaai, onbeschoft!

frascativino
22-8-2012

De appartementen zijn favoriet bij de Ieren die veel lawaai maken, ´s nachts thuiskomen met veel herrie en vanaf 7.00 uur ´s morgens alle bedjes bij het zwembad al bezet hebben.Topdrukte met jonge kinderen. Er is geen airco, het is er in de zomer bloedheet in het appartement. Zeer sobere keukenuitrusting. Schoonmaak is uitstekend.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dicht bij strand, ruim appartement

louise
11-10-2011

100 meter en je staat op het strand. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Happy hour bij zwembad van 14.30-17.30: voor 2 wijntjes betaalde ik 1,60! Neem geen HP, genoeg voordelige restaurants in de buurt!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Geweldig hotel

Marcel
6-10-2011

Centraal gelegen hotel 50 meter van het strand. Leuke tijd gehad. Dichtbij winkels en supermarkt. Heerlijk rustige omgeving. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arena Dorada in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arena Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.