Hotel Aequora Lanzarote Suites

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Hotel SENTIDO Lanzarote Aequora in Puerto del Carmen is een heerlijk 4-sterren hotel. Een hapje eten kan in het à la carte restaurant of in een van de twee buffetrestaurants met thema-avonden. De kamers zijn schoon en netjes. Voor een duik in het zwembad moet je wel tegen koud water kunnen. Het centrum is ongeveer 4 km verwijderd van het hotel.

156 reviews over Hotel Aequora Lanzarote Suites

• 8John Slabbekoorn15-02-2020

Fijn complex, 4-sterren past bij de prijs/verwacht

Hotel met voldoende faciliteiten, vriendelijk personeel en zeer enthousiast animatieteam. Vlakbij het strand, winkeltjes en supermarkt op loopafstand. Div zwembaden met voldoende stoelen. Eten niet bijzonder maar voldoende afwisselend, altijd wel iets naar je smaak te vinden. Wij missen ‘s morgens de pannenkoekjes, die worden niet consequent aangeboden. Van de 5 dagen die we er nu zijn 1x gezien. Koffie smaak = matig, die hebben we elders wel beter gehad (misschien zijn we wel te verwend?). All inclusive is beschikbaar, wij hebben halfpension zodat we op het strand onze lunch kunnen nuttigen (broodjes uit de super, of restaurantje aan de boulevard). De kamer is ruim, we hadden wel wat meer kastjes gewild, 1 ruime kledingkast en 1 opbergkastje is wat weinig (voor 13 dagen spullen bij ons). Al met al een prima hotel, een leuk animatieteam dat ‘s avonds diverse eigen samengestelde shows uitvoert. Weinig NL, veel Frans en Engels.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Snelders25-01-2020

voor een weekje prima

Goede 4 sterren accommodatie met apart buffet restaurant voor ouder met kinderen tot en met 12 jaar. Prijs-kwaliteit is erg goed. Ontbijt erg goed, avondeten matig (maar ik ben erg kritisch). Alle animatie voor jong en oud is voor ons compleet overbodig, maar de vele Engelse en Duitse gasten vinden het leuk. Leuk voor een weekje. Receptie zeer behulpzaam. Auto altijd vooraf regelen, lokaal is veel duurder. Medewerker van het autoverhuurbedrijf in de hotel receptie is niet flexibel.

MB - S.A, Sales & e-Commerce Manager, 11-02-2020

Beste klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

MB

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Fred van den Bogaard12-01-2020

volgend jaar weer

Prima Hotel wanneer je lekker een weekje wilt uitrusten. We zaten in een kamer vlak aan het zwembad, wat alleen voor volwassenen bedoeld is. Heel relaxed, ook vlakbij een bar, waar je vanaf 12.00 uur je drankjes kunt halen. Al inclusive, dus makkelijk. 2 eetzalen met ook een keus om zonder schreeuwende kinderen te eten. Prima verblijf.

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 14-01-2020

Geachte Fred,

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen

Met vriendelijke groeten MDL

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Bart01-01-2020

Goed hotel, personeel top, avondeten flop

Mooi gerenoveerd hotel met leuke indeling van gebouwen rond zwembaden.

Allereerst willen we het personeel bedanken. Iedereen is er supervriendelijk en werkt hard, dat is meteen ook de grootste troef van dit hotel.

Receptie/check-in/check-out: Vriendelijk personeel. Bij check-in krijg je heel wat informatie in sneltempo meegedeeld. Er zijn heel wat tijdstippen, regeltjes, info over waarborg handdoeken, huren van de safe ... Je start aan je vakantie, dan heb je niet echt veel boodschap aan een resem informatie. De safe zou anno 2020 inclusief moeten zijn, ook een waarborg voor handdoeken is overbodig. Bij check-out vraagt men niet naar hoe je verblijf geweest is en blijft het enkel bij het zakelijke aspect, nl. de rekening. Gemiste kans.

Kamers: ruim en comfortabel ingericht, voldoende lichtinval, airco-policy zorgt ervoor dat je het moeilijk koel kan houden in de kamer (zelfs in de winter).

Hygiëne: dikke pluim voor het schoonmaakp

Beste Bart,

Wij willen u bedanken voor u review.

Reacties als deze zijn erg handig voor ons om voor verbetering te kunnen zorgen.

Bij aankomst proberen wij zoveel mogelijk interessante en handige informatie te geven die u tijdens u verblijf en vakantie nodig kan hebben. Helaas hebben wij klachten ontvangen wanneer er niet genoeg informatie gegeven werd, vandaar onze intentie het u zo makkelijk mogelijk te maken.

Over de handdoeken borg, wij hebben geprobeerd dit te vermijden, maar jammer genoeg zijn wij geforceerd een borg te vragen aangezien vele handdoeken niet meer terug ingeleverd werden.

Zou u mij meer informatie kunnen geven over wat u bedoeld met de Airco-policy?

Met vriendelijke groet,

MB

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9A. HUYSMANS28-12-2019

Echt heel goed

Mooi hotel, heel goed service en heel mooie en propere kamers.

Alleen gereisd in januari 2019

• 9Hilde04-12-2019

Zeer goed

Zeer mooie kamers, vriendelijk personeel, kamers erg proper

Beste Hilde,

Bedankt voor uw vriendelijke en positieve woorden. Dit word erg gewaardeerd door ons allemaal.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Mw26-11-2019

Mooi en schoon hotel

Mooi en net hotel. Wij hadden suite met 2 slaapkamers, ruim en schoon. Ontbijt was divers en voldoende. Verschillende zwembaden, waarvan bij poolbar en kindersplashbad verwarmd. Wij vonden het niet handig dat de zwembaden niet bij elkaar lagen, ook bij kinderbad geen drinken, dat moet je dan weer bij poolbar halen. De speelhal is leuk alleen jammer dat de helft van de apparaten niet werkt. 5 minuten lopen naar strand, daar zijn ook aantal restaurants en winkels. Puerto del carmen is heel uitgestrekt, drukkere boulevard is toch wel half uur lopen en naar de haven uur dus wij pakten savonds vaak taxi naar de haven of het winkelcentrum daar ook goede restaurants en mooi uitzicht. Bij de haven ook een leuke speeltuin voor kleine kinderen.

Beste MW,

Wij willen u bedanken voor u vriendelijke woorden over u verblijf in ons hotel.

Ook informeren wij u over het feit dat er minstens 2 bars geopend zijn overdag, en er overal water beschikbaar is voor onze klanten. In de drukkere periodes met veel kinderen, activeren wij voor onze all-inclusive klanten een Drinking Station met frisdrank,

De machines in de "speelruimte" worden verzorgd door een ander bedrijf, maar wij letten er altijd op dat alles correct funcioneert. Soms kan het inderdaad gebeuren dat er een paar machines niet correct werken.

In dat geval zouden wij van u willen vragen of u contact kan opnemen met de receptie en er op die manier iets aan gedaan kan worden,

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Fam. Paarlberg14-11-2019

Fantasties

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Geweldige verzorging heelijk eten en een kamer met balkon en een geweldig uitzicht naar de zee. We komen hier zeker weer .

Beste Fam. Paarlberg,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en het delen van uw ervaring .

Wij zijn erg blij te horen dat u opnieuw u vakantie in Æquora Lanzarote Suites wilt vieren!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Iris09-11-2019

Goed hotel

Mooi en erg schoon hotel! We zijn hier vorig jaar al eens geweest, maar omdat er een paar dingen mis gingen met de boeking, hebben we nu direct geboekt via de NL manager. Hadden nu op verzoek een junior family suite met het terras direct aan het kinderzwembad, echt een aanrader! Fijne bedden, goede schoonmaak, vriendelijk personeel, lekkere cocktails en het strand op 5min loopafstand. Voor de kinderen een fijn zwembad, speeltuintje en leuke animatie. Het eten vonden wijzelf iets minder, vaak hetzelfde en weinig vegetarische keuzes. Tip: huur een auto om het eiland te verkennen!

SVD, Sales & e-Commerce Manager, 12-11-2019

Beste Iris,

Bedankt voor het schrijven van uw goede review over uw verblijf bij ons in Æquora Lanzarote Suites.

We zijn erg blij te lezen dat u zo tevreden bent over de kamer, en de service van onze medewerkers en Erik. Ik zal Erik namens u bedanken.

Ik zou u graag nog willen informeren dat als u nogmaals bij ons komt overnachten, contact op te nemen met Erik over dat u vegetarisch bent. Wij kunnen namelijk speciaal voor u vegetarische gerechten klaar laten maken door de keuken.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Sannah van Delft

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Erica sjoers31-10-2019

Fantastisch hotel met geweldig personeel! Schoon en fris en fijne behulpzame medewerkers, onze tweede x hier en zeker niet de laatste x

SVD, Sales & e-Commerce Manager, 09-11-2019

Beste Erica,

Bedankt voor het plaatsen van uw fantastische review over ons hotel Aequora Lanzarote Suites.

We zijn erg blij om te lezen dat ook uw 2de verblijf bij ons weer naar uw wens was.

Ik wil u graag informeren over onze membercard waar u lid van kan worden. Deze membercard wordt vaak gebruikt door gasten die geregeld bij ons terug komen in het hotel. Met deze kaart spaart u punten en met die punten ontvangt u een aantal dingen extra bij uw volgende verblijf.

Als wij u voor de derde keer mogen verwelkomen willen wij u graag hier meer over informeren.

We kunnen niet wachten om u snel weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet, SVD

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

5 tips over Hotel Aequora Lanzarote Suites

• Jan & Joyce, 09-02-2015

Als je kamer wil verlengen omdat je een late terugvlucht hebt, doe dit dan op tijd! Er zijn maar beperkte mogelijkheden. Verlengen tot 17:00 uur kost 20 euro.

• Syl, 04-03-2015

bezoek 'El Golfo' in het Westen, heel mooi plekje als je de grilligheid van de natuur kunt waarderen.

• jan, 10-04-2015

De wandeling naar Port de calero is erg afwisselend, het gaat van de boulevard tot langs de rotskust naar het havenplaatsje Ook een wandeling langs het vliegveld is leuk.

8 vragen over Hotel Aequora Lanzarote Suites

• Pieter Nijs, 02-02-2019

Mindervalide toegankelijk

Heeft dit Hotel ook mindervalide kamers? Met de nodige aanpassingen

• Regtering, 04-02-2018

Toegankelijkheid

Is het hotel goed toegankelijk voor mensen die minder goed te been zijn?

• Onbekend, 14-10-2017

Tv zenders

Zijn er nederlandse tv zenders te ontvangen in de kamers?

Hotel Aequora Lanzarote Suites info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats