Appartement Acuario Sol

Appartement info

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Acuario Sol

• 8Anouk24-03-2008

Centraal gelegen (maar geen last van uitgaansleven), voor 2 sterren is de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Service matig (1 keer schone handdoeken), wel elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in maart 2008

• 8v beek19-02-2008

mooie appartementen niet overdreven luxe maar zeer schoon ligging is perfecr dicht bij boulevard en uitgaans leven rustig wij hadden geen last van lawaai

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Familie Jonkman uit Middelburg06-01-2008

Wij hebben met ons gezin de hele kerstvakantie (241207 t/m 060108 doorgebracht in Acuario Sol 2. Heel fijne vakantie gehad daar. Heerlijk weer ook af en toe wat bewolking. Rustige ligging en toch overal (strand boulevard e.d) dichtbij. AS 1 is minder. Wij zaten in AS 2 in app 317 drie hoog met een schitterend uitzicht op zee en de hele dag zon op ons balkon echt heeeeerlijk. Minpuntjes:Zwembad was koud en de inrichting sober, maar schoon. Weinig druk op het water in de douche. Wel: Om de dag schone handdoeken en vaak schoonhouden van het app. Als je niet om luxe geeft ia AS2 een aanrader op een super goede lokatie.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Raike29-11-2007

Fijn appartement in het nieuwe gedeelte. Vorig jaar waren wij in het zelfde.Alleen jammer dat de warm water voorziening onder de maat is. 10 liter warm water om je bad op te vullen!! Gewoon een lachertje.Maar de rest vergoed veel.

Zakelijk gereisd in november 2007

• 8Carolien17-08-2007

Aquario Sol 2 is keurig (daar zaten wij). ruim en netjes. Ook goed schoon en geen ongedierte. Receptie is vriendelijk. goede locatie. Niks op aan te merken. Handig ook de Poolbar met genoeg en lekker eten.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7André de Vos11-08-2007

Als je zo naar mijn beoordeling kijkt oogt het negatief, maar dat is niet zo! Daar kom ik zo op terug, eerst de negatieve dingen:

• Klein appartement
    • Zit een bad in, maar in het appartement zit maar een boiler van 15liter, dus je kan het bad maar voor een vijfde deel met warm water vullen, voor je 20 minuten moet wachten voordat je weer warm water heb.
    • Niet elke dag werd er een dweil door het huisje gehaald en dat is toch wel lastig met al dat zand.
    • Bedden waren niet best, kraakte erg en waren niet egt stabiel.
    • De inrichting was armmoedig.

Als ik zo zit te tikken kom ik er eigenlijk achter dat het appartement vrij weinig was, maar je bent er bijna toch niet. Je eet, slaapt en douched er meer niet!

Ik kijk alleen terug op een topvakantie, omdat Lanzarote (Puerto del Carmen) echt SUPER was en dat overschaduwd het appartement misschien. Het weer was super, strand was super gewoon een topvakantie!

Zeker nog eens terug naar Lanzarote alleen geen Acuario Sol denk ik!

Gereisd met partner in juli 2007

• 6B. Huijs26-07-2007

We hebben maar 1x in de week schone handdoeken gekregen. er werd wel elke dag opgeruimd. de ligging is perfect, 5 minuutjes lopen en je bent op de boulevard

Gereisd met partner in juli 2007

• 8van Broekhoven Bergen op zoom06-04-2007

vannacht terug gekomen van Puerto del carmen. heerlijk!goed weer en uitgerust. Accomodatie vond ik erg goed.heel schoon.we hadden kamer 114.Dan zit je 's morgens al lekker in het zonnetje te ontbijten.bedden wat hard maar niet slecht.om de dag de schoonmaak en handdoeken. ideaal gelegen.vlakbij de boulevard en lekkere restaurants.Trattoria naast hotel baccerola is erg goed.Ook een hele goede aanrader is La Ola.Een trendy lounge restaurant.heeeel mooi en goed betaalbaar.je hebt uitzicht op zee.Je kan jezelf daar ook laten masseren.grappig.Biefstuk was heerlijk!!!De boulevard is lang en leuk.oude haven is ook erg de moeite.buskaartje kost 1 euro over de hele boulevard van 6 km.leuke shoppingcenter. Kortom..voor herhaling vatbaar. O ja,bij Way West betaal je de duurste cola.3e70. En de koffie van Segafredo bij die ene trattoria is heerlijk!!!

Gereisd met partner in april 2007

• 7conny04-04-2007

We hebben het erg naar ons zin gehad,de inrichting vond ik een beetje armoedig,maar je bent toch bijna altijd buiten. T weer was niet altijd geweldig maar in ieder geval beter dan in nederland. Alleen jammer dat de hostess ons niet even gewaarschuwd heeft,om de dag voor vertrek de borg op te halen die je betaald voor een kluisje? was toch 12 euro!

Gereisd met partner in maart 2007

• 8Manon13-12-2006

Prima appartementje, wij zaten er van 16-23 november. Ligging is perfect, vlakbij de gezellige boulevard en supermarkt om de hoek. Appartement heeft alles wat je nodig hebt! Geen overbodige luxe. Totaal geen last gehad van de verbouwing aan de overkant! Als wij weer naar Puerto Del Carmen gaan, dan zeker weer Acuario Sol!

Gereisd in december 2006

Appartement Acuario Sol info