Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag26°18°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Secrets Lanzarote voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Secrets Lanzarote in het Nederlands

Tevreden !

Sanne
25-7-2019

Hotel is prachtig, personeel wat minder. Zwembad mooi, alleen je hebt bijna nooit een bedje of je moet super vroeg op staan om die te gaan claimen.. eten ging wel. Je hebt er ook nog een super Argentijns restaurantje zitten. Als je naar dit hotel gaat moet je zeker naar dat restaurant is ongeveer 10/15 minuutjes lopen. Voor de rest heb je veel te doen, in het hotel zelf maar ook zeker buiten het hotel, je kan naar andere stadjes met een taxi (helemaal niet prijzig). Dit hotel is ideaal als je zonder kinderen reist. Ik heb erg genoten van mn tijd hier.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Sascha
7-7-2018

Heerlijk relax hotel, dichtbij een leuk haventje. Rust, gezelligheid en centraal gelegen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Niet doen!!!

Mirna Bruins
21-10-2017

Verschrikkelijk slecht!

• Lang wachten om in te checken
  • Maar 1 te kleine sauna
  • Te druk in alle baden
  • Sfeer van een zwembad
  • Waardeloze ervaring bij de duo facial. 1 dame op 2 personen, aanraking echt meer dan slecht!
  • onvriendelijk personeel

In vergelijking met andere sauna’s een echte teleurstelling!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Zeer de moeite waard!

Vroni Wiggers
21-10-2017

Het hotel (Hesperia Lanzarote) was prima, vriendelijk personeel, goede kamer, ruim balkon, diverse grote zwembaden, uitgebreid ontbijt en verschillende mogelijkheden om te eten met o.a. een grandioos toetjesbuffet; leuke verrassing van Submarine Safaris voor mijn verjaardag; niet overdreven toeristisch; leuke eethuisjes op goede loopafstand van het hotel; Puerto Del Carmen goed bereikbaar met waterbus en vervolgens Arrecife met openbaar vervoer goedkoop en snel te bereiken. Leuke excursies gemaakt en veel van dit prachtige eiland gezien. Ook de stranden zagen er goed uit.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was geweldige vacantie

Tanya
      27-5-2017

De plaats, het eten en de kamer waren prima. Rustig gelegen accomodatie, weg van alle drukke winkels en cafe. We hebben genoten en dromen een een terug te keren. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke reis

van daele - muylle
      20-12-2016

mooi hotelcomplex met héél vriendelijk personeel

de beloofde themarestaurants waren niet open...

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemiddeld hotel met de nodige verbeterpunten

Maarten
      4-11-2016

Om positief te beginnen, de keuken is uitstekend, lekkere gerechten van goede kwaliteit. Het personeel is in het algemeen behulpzaam en vriendelijk en ook voldoende aanwezig. Het hotel ligt schitterend.

De verbeterpunten: - Er hangt continu een rioollucht in het blok waar wij zaten die altijd in wisselende sterktes aanwezig is - Er word niets gedaan aan het handdoekje leggen - De tuin, die prachtig ligt is erg rommelig en er word slecht opgeruimd, papiertjes en rommel liggen er vaak dagen ook in de drukke looplijnen - De verlichting in het hele complex en buiten is slecht, meerdere lampen zijn kapot of schijnen minimaal, erg gevaarlijk - Het gebouw zelf word minimaal onderhouden, ook hier ligt veel rommel en is er achterstallig onderhoud. - De all-in stop echt exact om 12.00 op de laatste dag, andere hotels waar waar wij waren zijn meestal coulant als je later vertrekt, maar hier dus niet. Je mag voor €15,- bijboeken zonder drank. Na een klacht werd onze all-in verlengt tot 16.00 - Ze proberen de luxe van 5 sterren uit te stralen bijv. door 's avonds bonbons uit te delen, echter als je dat maar 3x doet tijdens 2 weken heeft dit geen zin - Wifi is abominabel slecht voor een 5* hotel

Het is dus zeker geen 5* hotel, er is veel potentie maar er zijn nog de nodige verbeterpunten om hier tot te komen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

absoluut geen 5sterren; eerder 3

christophe GLAS
      12-1-2015

We gaan al 20 jaar 3 maal per jaar op reis naar 4 of 5sterrenhotels : dit hotel is zonder meer het slechtste waar we ooit geweest zijn: te weinig personeel aan receptie en bars; te weinig onderhoudspersoneel; slechte buffetten met minderwaardige producten; verouderde kamers; ' dove ' manager ... investeer aub geen euro in dit hotel; alles (zelfs een appartement huren) is beter ! na 2 dagen hebben we onze valiezen genomen en zijn we verhuisd van hotel

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

nooit meer ! absoluut geen 5sterren

glas christophe
      11-1-2015

totaal geen aanrader; te weinig personeel (waardoor lange wachtrijen aan bar en receptie en kamers niet alle dagen gekuist); eten is slechts 3sterren waard : niet hygiënisch, minderwaardige kwaliteit van voedsel; gaan klagen bij de ' manager ' dewelke ons vertelde dat we de enige klanten met klachten waren terwijl er naast ons nog mensen met klachten stonden, ga niet naar dit hotel: elke euro is weggesmeten geld

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

helemaal geen aanrader

Johnny Bogers
      30-9-2014

Helemaal geen aanrader voor Belgen en Nederlanders !Nederlands kent niemand! Een “luxe” hotel als dit zou toch “klantvriendelijker” moeten zijn denken we… Om maar enkele ergenissen en ontevredenheden op te sommen -binnenzwembad= niet toegankelijk voor de gasten; enkel in dure extra bijbetalingspaketten. -rokers kunnen zelfs in het buiten-restaurant in open lucht geen sigaretje roken -voor Wi-fi is er extra te betalen(25€ per week)de gratis Wi-fi werkt niet! -op TV: B.V.N.(de Nederlandstalige omroep) kennen ze daar niet……..en willen ze ook niet door hun telecombedrijf laten bijzetten!(we kennen in onze reizen geen enkel hotel die dat niet heeft) zelfs in Turkije of Egypte is dit aanwezig -All-inclusive: Dranken zoals Baily, Mojito, ice tea en nog vele anderen dranken van dezelfde prijswaarden zijn te betalen……niet te snappen!

-geen matrassen op de ligbedden en vele stoelen waarvan de verstelstanden zijn versleten of afgebroken -bus in de buurt= 20 minuten stappen, enkel taxi’s

Gereisd Met partner in september 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
          • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
          • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch
          • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
          • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
          • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
          • Room Service24 uurs service, Aanwezig
          • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
          • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
          • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
          • TennisbaanAanwezig
          • Tennisbaan informatieBuiten
          • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Secrets Lanzarote in Puerto Calero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Secrets Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.