Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Del Mar & Vina & Cabrera Villas voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Del Mar & Vina & Cabrera Villas in het Nederlands

Heerlijke vakantie ..

Rvl
25-7-2012

Villas del mar,niet hotel! Wij hadden er 16 heerlijke dagen verleefd. Hadden appart. 5, oud kanarische stijl, met donkere meubels. Heel erg ruim en goede bedden . Kleine schoonheidsfouten-meubilair eenbeetje wankel. De keuken:waterk.,koffiezetapp.,koelk. met vriesv, inductiehaard ,bakoven,magnetron en toaster.Alles was erg schoon. Tip zelf theedoek meenemen, je krijgd een/week. Alleen 6 keer servies/bestek, moet je naar ieder eten afwassen. De schoonmaakster was erg vriendelijk . In 16 dagen 2 keer handd. gewisseld en een keer beddengoed, maar dat is in een bungalowpark ook niet anders, immers is men in geen hotel. Er is ook een wasmaschine ,daar de lakens tussendoor gewassen(zelf wasknijpers kopen) MIN:ManagerNOOIT gezien, hij zou om 23.00 erzijn voor sleutelovergave, was er niet, gebeld, sleutel stak in deur Zwembad: erg koud, niet verwarmd (buiten 37 grad!)Erg veel chloor,niet voor mensen met allergie,zoon kreeg contactekzeem(bulten) moesten met zoon naar arts(injecties)

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie villa's in een leuk dorpje

Joyce
10-9-2011

De villa's zijn ruim en schoon (bij aankomst). Echter kwamen wij op donderdag aan en werd deze op dinsdag voor het eerst schoongemaakt. In 2 weken is er 2x gepoetst. Persoonlijk vind ik dit te weinig. Overigens als je een verzoek had, werd hier wel snel op gereageerd (lees: parasol, schoonmaak zwembad). Het zijn mooi villa's. Wij hadden een met 2 pers. een villa met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Ruimte te over! Het dorpje Puerto Calero wil zich profileren als een soort "st. Tropez" op Lanzarote. Er zijn voor namelijk villa's en slechts 2 hotels. Er is een leuk boulevardje met verschillende restaurants. Vooral Amura is een aanrader. (het is wel iets duurder, maar de moeite waard)

Gereisd Met partner in januari 2011

Heerlijke villa

Jet en Paul
13-6-2011

Mooie villa met alle benodigde luxe in Villas del Mar, vriendelijke eigenaar. 2x schoon beddegoed en handdoeken in de week. Eigen zwembad was erg koud. Plaatsje Puerto Calero is erg rustig en veel leegstand bij de winkels. Is een jachthaven waar weing leven is. Eten is in het plaatsje prima in de paar restaurantjes, wel veel ouder publiek eerste week van juni. Grotere plaats zoals puerto del Carmen heeft wat meer keus, veel Engelsen in die plaats. De weinig stranden zijn klein en daardoor snel vol. Hebben met onze huurauto(wel aan te raden) een aantal bezienswaardigheden bezocht op het eiland zoals o.a. Temfay Park met rondrit per bus door mooi vulkanisch gebied.

Gereisd Met partner in Sun May 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke villas

hengernie
26-4-2011

Leuke villas, rustig gelegen. De villas zijn erg ruim (met 2 pers. in een 6 persoons villa) en schoon. In 11 dagen 2x schoongemaakt, 2x schone handdoeken en 1x schoon beddegoed. Matrassen zijn heel erg hard. Aardige beheerder en schoonmaakster. Keuken is voorzien van alle gemakken. Er is ook een wasmachine. Verder een tv en dvd speler (met bvn). Zwembad was nog wel koud en er lagen behoorlijk wat dode insecten in. Het is zeker een plek om naar terug te keren. Puerto Calero is een leuk plaatsje, het is alleen jammer dat er zoveel winkels leeg staan.

Gereisd Met partner in april 2011

Wij hebben het super na ons zin gehad

Frans
17-12-2010

Alles keurig verzorgt wij hadden 3 slaapkamers en twee badkamers .alles was super schoon en heel netjes afgewerkt zelfs in de keuken is alles aanwezig Slaapkamers heel luxe met veel kastruimte Balcon is super groot je kan in of uit de zon liggen want er is een overdekt terras

Gereisd Met partner in november 2010

Voor de liefhebber van rust

esther & maick
21-9-2010

Overigens is de naam van deze accomodatie Villas del Mar en betreft het een bungalowcomplex ipv een hotel!! Accomodatie is heerlijk rustig gelegen en kleinschalig, slechts 9 bungalows. Bungalows zijn niet vrijstaand maar overlast van buren hebben wij niet gehad. Helaas geen airco, terwijl dit wel in de reisgids staat vermeld. Oplichters!! Eigenaar/beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen een 4-kamer bungalow ipv de geboekte 3-kamer, ruimte te over. Bungalow is goed ingericht en schoon, afgezien van de overal aanwezige mieren. Privezwembad is weliswaar klein maar voldoende om in af te koelen. Schoonmaak slechts 2x in 12 dagen. Late checkput was geen probleem en zonder extra kosten.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

Zeer schoon en mooi onderhouden villa's.

D. Verhoef
5-11-2008

De algemene indruk is dus prima. We hadden een drie kamer villa gehuurd, maar bij aankomst kregen we een vierkamer villa toegewezen (huis 2). Deze Het zwembad is, anders dan de documentatie vermeldt, niet verwarmd. Ook met aangename temperaturen van 23 graden is het zwemwater koud. Te koud. Enkele kavels richting zee wordt gewerkt. Ondanks het feit dat de bouwplaats netjes is afgeschermd, is het geluid in en rond de villa goed hoor- en voelbaar. Hier kan niemand iets aan doen, maar echt rustgevend is het niet.Puerto Calero is een mooi havenplaatsje. De lokale horeca moet het hebben van voornamelijk dagjesmensen. s’Avonds is het zeer rustig. Het is geweldig om te zien hoe schitterend de straten en perkjes worden bijgehouden. Dit in schil contrast met Puerto del Carmen. De (te) duren kledingwinkels hebben we aan ons voorbij laten gaan. De restaurantjes niet. Tapas in overvloed, Taberna del Puerto is zeker een aanrader!

Gereisd Familie in oktober 2007

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Del Mar & Vina & Cabrera Villas in Puerto Calero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Del Mar & Vina & Cabrera Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.