Hotel Costa Calero

• Kinderopvang
  • Sauna

286 reviews over Hotel Costa Calero

• 7Ingrid07-03-2020

Mooi hotel met wat kanttekeningen

Costa Calero is een mooi hotel met grote zwembaden en een fijne spa/wellness! Jammer is dat je overal je kamerpas moet laten zien: ga je wat te drinken/eten halen wordt je pasje gescand dus dat moet je altijd bij je hebben! Personeel niet bepaald vriendelijk hierin: we wilde bij de lunch doorlopen en werden terug geroepen! Het eten was voldoende: ontbijt goed maar bij lunch en diner is het eten vaak lauw en stelt niet veel voor! Kamer is gewoontjes (harde bedden en douchekop aan vervanging toe: douchen in bad! Wordt goed schoon gemaakt (hele hotel = hygiëne goed)! Animatie is goed! Shows zijn leuk! Ligging: bij gezellige haven en outlet! Let op er is geen strand in de buurt! Je kunt 4x per dag: gratis shuttlebus nemen naar Puerto del Carmen en je kunt te voet terug langs een kust lopen (3,5 km.)! We mochten 3x gratis gebruik maken van de spa (leverde 2x problemen op)! Ze hebben hele mooie balibedjes maar je mag er nIet op liggen 😉

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    6rita27-09-2019

een teleurstelling

Het hotel is niet meer wat het geweest is. De kamers zijn sterk verouderd. De badkamer is zeker aan vernieuwing toe. Te weinig personeel in restaurant , geen snelle,soms geen afruimen van de tafels. We zijn reeds meerdere malen in het hotel geweest, maar dit maal was het een teleurstelling. Positief is veel keuze uit wijn in flessen bij het avondmaal.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Evert27-06-2019

Een relaxte week in een prachtig hotel

Een prachtig hotel met heel veel ruimte. Vooral rondom de drie zwembaden is er heel veel plek voor je ligbed. een aantal kamers is gerenoveerd, maar ook daar is aan ruimte geen gebrek. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Wij zaten op de vijfde verdieping en hadden een prachtig uitzicht over zwembaden en oceaan. Er is vaak behoorlijk wat wind. Maak met de bus de Gran Tour over het eiland. Wij gingen ook met de shuttlebus naar het drukke Peurto del Carmen en liepen langs de kust terug naar het hotel. Tenerife en Gran Canaria zijn drukker en levendiger

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Conny11-06-2019

Geweldig hotel, in vulkanisch landschap.

Het hotel is een prachtige groene oase temidden van het vulkanische landschap. 3 zwembaden, waarvan we van het enorm grote zoutwaterbad het meest genoten hebben. Toen wij er waren was het heel rustig. De kamer voldeed aan alle verwachtingen; ruim, mooi, lekker bed, balkon, grote kast met hangertjes, kluis en zag er ook schoon uit. Ontbijt en diner ook voortreffelijk, ruime keuze en o.a. veel vers fruit. Overal behulpzaam vriendelijk personeel. De ruimte waarin de shows 's avonds waren, vonden wij wel oubollig. Met shuttlebus ben je vlot in Puerto del Carmen. Lopend met 5 minuten in het haventje, waar o.a. een supermarkt en diverse restaurants/bars.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Hv.d.lustgraaf31-05-2019

Altijd prima

Zijn hier7 keergeweest altijd prima

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jozefine17-04-2019

ons thuis op Lanzarote!

Prima hotel voor wie van wandelen, rust en zee houdt. Gezellig haventje dichtbij met goede supermarkt en restaurantjes. Voordeelkamers zijn meestal slecht gelegen. Je krijgt geen seniorenkorting op een voordeelkamer

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7Marianne27-03-2019

Leuk en mooi hotel

Mooi hotel Vriendelijk personeel Werd bijna niet reclame gemaak voor de activeitrn Alleen een bord waar op alles stond Had all inclusive prestige Liep soms wat chaotisch in het restaurant Heel grote mooie kamer Je hoort alles van de kamer ernaast Als je wilt je kamer langer wilt behouden Moet je per uur 10 euro betalen De mieuwe douche is gevaarlijk voor te vallen Houen plank naat de douche is kletsnat als je gedaan hebt En dus zeer glad

Alleen gereisd in maart 2019

• 8Bas en Irina06-03-2019

prima

prima hotel is goed vriendelijk en behulpzaam personeel wel veel trappen op en af ieder dag

Geboekt bij neckermann
  • 7William05-03-2019

Goed, maar wel wat verbeterpuntjes

Net hotel. Bij aankomst op de kamer (omschrijving op de site "balkon met zeezicht") keken we uit op een muur en een woning. Het hotel bood goede service, en de dag erna kregen we een andere kamer met balkon en zeezicht, ondanks dat dit niet een kamer was zoals blijkbaar gereserveerd door de organisatie. Het hotel heeft prachtige zwembaden, alleen jammer dat ze allemaal veel te koud waren, dus we hebben zo goed als niet gezwommen. Het ontbijtbuffet is heerlijk, lunch en diner waren matig. Veel eten was lauw, of te rauw. Het vlees daarentegen was meestal taai en droog. Elke dag is er iets anders te eten, en keuze genoeg, alleen de kwaliteit laat te wensen over. Verder vriendelijk personeel, mooie ruime en schone kamers. De bedden zijn erg hard, maar we hebben toch goed geslapen. Alles bij elkaar tevreden over het hotel, maar er zijn wat verbeterpunten (maarja, welk hotel heeft dat niet) hotel ligt in een rustig plaatsje.

• 9Paul Delissen01-03-2019

Heel goed

11 dagen vakantie gevierd in Costa Calero. Evenals twee voorgaande keren was het ook dit keer weer prima. Service en hygiëne waren uitstekend als altijd. Personeel is zeer toegankelijk, vriendelijk en gastvrij. Leuk hoe je wordt begroet als je van eerdere bezoeken wordt herkend. Nieuw in de aanbieding is het All-in Prestige pakket dat we ter plekke hebben bijgeboekt. Daarmee koop je o.m. een nieuw en modern ingerichte kamer met zeezicht, onbeperkt toegang tot tot de prachtige spa, exclusieve drankjes in de bars, een mooie wijnkaart in de restaurants, diners a-la-carte in een afzonderlijk restaurant en ook de minibar op de kamer is inclusief. Voor ons was het de meerprijs zeker waard. Enig minpuntje is dat de Prestige kamers zonder uitzondering een verbindingsdeur hebben met de kamer van de buren. Die verbindingsdeur is enkelvoudig en van `papieren´ kwaliteit en maakt de kamers wel heel erg gehorig.

Hotel Costa Calero info

• Animatie programmaAanwezig