Hotel Costa Calero

269 reviews over Hotel Costa Calero in het Nederlands

een teleurstelling

rita
27-9-2019

Het hotel is niet meer wat het geweest is. De kamers zijn sterk verouderd. De badkamer is zeker aan vernieuwing toe. Te weinig personeel in restaurant , geen snelle,soms geen afruimen van de tafels. We zijn reeds meerdere malen in het hotel geweest, maar dit maal was het een teleurstelling. Positief is veel keuze uit wijn in flessen bij het avondmaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een relaxte week in een prachtig hotel

Evert
27-6-2019

Een prachtig hotel met heel veel ruimte. Vooral rondom de drie zwembaden is er heel veel plek voor je ligbed. een aantal kamers is gerenoveerd, maar ook daar is aan ruimte geen gebrek. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Wij zaten op de vijfde verdieping en hadden een prachtig uitzicht over zwembaden en oceaan. Er is vaak behoorlijk wat wind. Maak met de bus de Gran Tour over het eiland. Wij gingen ook met de shuttlebus naar het drukke Peurto del Carmen en liepen langs de kust terug naar het hotel. Tenerife en Gran Canaria zijn drukker en levendiger

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig hotel, in vulkanisch landschap.

Conny
11-6-2019

Het hotel is een prachtige groene oase temidden van het vulkanische landschap. 3 zwembaden, waarvan we van het enorm grote zoutwaterbad het meest genoten hebben. Toen wij er waren was het heel rustig. De kamer voldeed aan alle verwachtingen; ruim, mooi, lekker bed, balkon, grote kast met hangertjes, kluis en zag er ook schoon uit. Ontbijt en diner ook voortreffelijk, ruime keuze en o.a. veel vers fruit. Overal behulpzaam vriendelijk personeel. De ruimte waarin de shows 's avonds waren, vonden wij wel oubollig. Met shuttlebus ben je vlot in Puerto del Carmen. Lopend met 5 minuten in het haventje, waar o.a. een supermarkt en diverse restaurants/bars.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Gereisd Met partner in mei 2019

ons thuis op Lanzarote!

Jozefine
17-4-2019

Prima hotel voor wie van wandelen, rust en zee houdt. Gezellig haventje dichtbij met goede supermarkt en restaurantjes. Voordeelkamers zijn meestal slecht gelegen. Je krijgt geen seniorenkorting op een voordeelkamer

Gereisd Met vrienden in november 2018

Leuk en mooi hotel

Marianne
27-3-2019

Mooi hotel Vriendelijk personeel Werd bijna niet reclame gemaak voor de activeitrn Alleen een bord waar op alles stond Had all inclusive prestige Liep soms wat chaotisch in het restaurant Heel grote mooie kamer Je hoort alles van de kamer ernaast Als je wilt je kamer langer wilt behouden Moet je per uur 10 euro betalen De mieuwe douche is gevaarlijk voor te vallen Houen plank naat de douche is kletsnat als je gedaan hebt En dus zeer glad

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

prima

Bas en Irina
6-3-2019

prima hotel is goed vriendelijk en behulpzaam personeel wel veel trappen op en af ieder dag

Geboekt bijneckermann.nl

Goed, maar wel wat verbeterpuntjes

William
5-3-2019

Net hotel. Bij aankomst op de kamer (omschrijving op de site "balkon met zeezicht") keken we uit op een muur en een woning. Het hotel bood goede service, en de dag erna kregen we een andere kamer met balkon en zeezicht, ondanks dat dit niet een kamer was zoals blijkbaar gereserveerd door de organisatie. Het hotel heeft prachtige zwembaden, alleen jammer dat ze allemaal veel te koud waren, dus we hebben zo goed als niet gezwommen. Het ontbijtbuffet is heerlijk, lunch en diner waren matig. Veel eten was lauw, of te rauw. Het vlees daarentegen was meestal taai en droog. Elke dag is er iets anders te eten, en keuze genoeg, alleen de kwaliteit laat te wensen over. Verder vriendelijk personeel, mooie ruime en schone kamers. De bedden zijn erg hard, maar we hebben toch goed geslapen. Alles bij elkaar tevreden over het hotel, maar er zijn wat verbeterpunten (maarja, welk hotel heeft dat niet) hotel ligt in een rustig plaatsje.

Heel goed

Paul Delissen
1-3-2019

11 dagen vakantie gevierd in Costa Calero. Evenals twee voorgaande keren was het ook dit keer weer prima. Service en hygiëne waren uitstekend als altijd. Personeel is zeer toegankelijk, vriendelijk en gastvrij. Leuk hoe je wordt begroet als je van eerdere bezoeken wordt herkend. Nieuw in de aanbieding is het All-in Prestige pakket dat we ter plekke hebben bijgeboekt. Daarmee koop je o.m. een nieuw en modern ingerichte kamer met zeezicht, onbeperkt toegang tot tot de prachtige spa, exclusieve drankjes in de bars, een mooie wijnkaart in de restaurants, diners a-la-carte in een afzonderlijk restaurant en ook de minibar op de kamer is inclusief. Voor ons was het de meerprijs zeker waard. Enig minpuntje is dat de Prestige kamers zonder uitzondering een verbindingsdeur hebben met de kamer van de buren. Die verbindingsdeur is enkelvoudig en van `papieren´ kwaliteit en maakt de kamers wel heel erg gehorig.

Een goed verblijf

Mendy
13-2-2019

Costa calero is een goed hotel. Wij verbleven op all inclusieve. Het eten was zeker prima, maar het blijft een buffet restaurant dus niet heel bijzonder. Er was veel keuze, maar niet alles was lekker. De kamers zagen er netjes uit. Er werd erg goed schoongemaakt! Hierdoor hadden wij soms wel last van geluidsoverlast in de ochtend. Tijdens het stofzuigen werd er veel met meubilair geschoven. Hier werden wij regelmatig wakker van. Het oppervlak van het hotel is prachtig. Dit komt door de vele zwembaden, zonneterrassen en het vele groen. Puerto Calero ligt daarentegen niet zo mooi gelegen. Het is een rustig dorpje waar weinig gebeurt, behalve de markt. Je moet hiervan houden en dit wisten wij van te voren. Al met al een aanrader voor families en oudere mensen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Calero in Puerto Calero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Calero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.