Hotel Costa Calero

• Animatieprogramma
  • Sauna

268 reviews over Hotel Costa Calero in het Nederlands

• 9Evert27-06-2019

Een relaxte week in een prachtig hotel

Een prachtig hotel met heel veel ruimte. Vooral rondom de drie zwembaden is er heel veel plek voor je ligbed. een aantal kamers is gerenoveerd, maar ook daar is aan ruimte geen gebrek. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Wij zaten op de vijfde verdieping en hadden een prachtig uitzicht over zwembaden en oceaan. Er is vaak behoorlijk wat wind. Maak met de bus de Gran Tour over het eiland. Wij gingen ook met de shuttlebus naar het drukke Peurto del Carmen en liepen langs de kust terug naar het hotel. Tenerife en Gran Canaria zijn drukker en levendiger

8Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk

• 8Conny11-06-2019

Geweldig hotel, in vulkanisch landschap.

Het hotel is een prachtige groene oase temidden van het vulkanische landschap. 3 zwembaden, waarvan we van het enorm grote zoutwaterbad het meest genoten hebben. Toen wij er waren was het heel rustig. De kamer voldeed aan alle verwachtingen; ruim, mooi, lekker bed, balkon, grote kast met hangertjes, kluis en zag er ook schoon uit. Ontbijt en diner ook voortreffelijk, ruime keuze en o.a. veel vers fruit. Overal behulpzaam vriendelijk personeel. De ruimte waarin de shows 's avonds waren, vonden wij wel oubollig. Met shuttlebus ben je vlot in Puerto del Carmen. Lopend met 5 minuten in het haventje, waar o.a. een supermarkt en diverse restaurants/bars.

7Ligging

7Zwembad
    10Hygiëne

• 9Jozefine17-04-2019

ons thuis op Lanzarote!

Prima hotel voor wie van wandelen, rust en zee houdt. Gezellig haventje dichtbij met goede supermarkt en restaurantjes. Voordeelkamers zijn meestal slecht gelegen. Je krijgt geen seniorenkorting op een voordeelkamer

9Service
    10Zwembad

Met vrienden

• 7Marianne27-03-2019

Leuk en mooi hotel

Mooi hotel Vriendelijk personeel Werd bijna niet reclame gemaak voor de activeitrn Alleen een bord waar op alles stond Had all inclusive prestige Liep soms wat chaotisch in het restaurant Heel grote mooie kamer Je hoort alles van de kamer ernaast Als je wilt je kamer langer wilt behouden Moet je per uur 10 euro betalen De mieuwe douche is gevaarlijk voor te vallen Houen plank naat de douche is kletsnat als je gedaan hebt En dus zeer glad

6Prijs/kwaliteit
    7Eten
    7Zwembad
    7Hygiëne

Alleenreizend

• 8Bas en Irina06-03-2019

prima

prima hotel is goed vriendelijk en behulpzaam personeel wel veel trappen op en af ieder dag

9Service
    7Kindvriendelijk
    8Zwembad
    8Hygiëne

Geboekt bij neckermann

• 7William05-03-2019

Goed, maar wel wat verbeterpuntjes

Net hotel. Bij aankomst op de kamer (omschrijving op de site "balkon met zeezicht") keken we uit op een muur en een woning. Het hotel bood goede service, en de dag erna kregen we een andere kamer met balkon en zeezicht, ondanks dat dit niet een kamer was zoals blijkbaar gereserveerd door de organisatie. Het hotel heeft prachtige zwembaden, alleen jammer dat ze allemaal veel te koud waren, dus we hebben zo goed als niet gezwommen. Het ontbijtbuffet is heerlijk, lunch en diner waren matig. Veel eten was lauw, of te rauw. Het vlees daarentegen was meestal taai en droog. Elke dag is er iets anders te eten, en keuze genoeg, alleen de kwaliteit laat te wensen over. Verder vriendelijk personeel, mooie ruime en schone kamers. De bedden zijn erg hard, maar we hebben toch goed geslapen. Alles bij elkaar tevreden over het hotel, maar er zijn wat verbeterpunten (maarja, welk hotel heeft dat niet) hotel ligt in een rustig plaatsje.

5Eten
    4Zwembad
    8Hygiëne

• 9Paul Delissen01-03-2019

Heel goed

11 dagen vakantie gevierd in Costa Calero. Evenals twee voorgaande keren was het ook dit keer weer prima. Service en hygiëne waren uitstekend als altijd. Personeel is zeer toegankelijk, vriendelijk en gastvrij. Leuk hoe je wordt begroet als je van eerdere bezoeken wordt herkend. Nieuw in de aanbieding is het All-in Prestige pakket dat we ter plekke hebben bijgeboekt. Daarmee koop je o.m. een nieuw en modern ingerichte kamer met zeezicht, onbeperkt toegang tot tot de prachtige spa, exclusieve drankjes in de bars, een mooie wijnkaart in de restaurants, diners a-la-carte in een afzonderlijk restaurant en ook de minibar op de kamer is inclusief. Voor ons was het de meerprijs zeker waard. Enig minpuntje is dat de Prestige kamers zonder uitzondering een verbindingsdeur hebben met de kamer van de buren. Die verbindingsdeur is enkelvoudig en van `papieren´ kwaliteit en maakt de kamers wel heel erg gehorig.

8Kindvriendelijk

• 8Mendy13-02-2019

Een goed verblijf

Costa calero is een goed hotel. Wij verbleven op all inclusieve. Het eten was zeker prima, maar het blijft een buffet restaurant dus niet heel bijzonder. Er was veel keuze, maar niet alles was lekker. De kamers zagen er netjes uit. Er werd erg goed schoongemaakt! Hierdoor hadden wij soms wel last van geluidsoverlast in de ochtend. Tijdens het stofzuigen werd er veel met meubilair geschoven. Hier werden wij regelmatig wakker van. Het oppervlak van het hotel is prachtig. Dit komt door de vele zwembaden, zonneterrassen en het vele groen. Puerto Calero ligt daarentegen niet zo mooi gelegen. Het is een rustig dorpje waar weinig gebeurt, behalve de markt. Je moet hiervan houden en dit wisten wij van te voren. Al met al een aanrader voor families en oudere mensen.

7Ligging

Met vrienden

• 2018
    10Tiny31-12-2018

Fan-tas-tisch

Een groot complex met fantastische voorzieningen, superaardig personeel, prima eten, nergens werd moeilijk over gedaan. Het is inderdaad rustig gelegen maar de dagelijkse gratis pendelbus maakte veel goed. We zijn uitermate tevreden over dit hotel vooral omdat we merkte dat iedereen zijn/haar stinkende best doet om het de gasten naar de zin te maken. Natuurlijk mag het eten wat gevarieerder, maar ondanks dat vrijwel alles moet worden aangevoerd, waren er toch diverse verrassende gerechten gepresenteerd. Ronduit geweldig waren de tuinen zowel binnen als buiten. Wij hebben genoten van alles dat er was, loslaten is voor ons een onderdeel van een vakantie en bij dit hotel konden we daardoor optimaal genieten.

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Prijs/kwaliteit

38 tips over Hotel Costa Calero

• stef-anneke, 26-02-2012

Je moet zeker een keertje gaan eten in een vd restaurantjes ad jachthaven. Lekker zeetong voor amper €10 !!

• JNo1979, 13-05-2014

In dit hotel kan je tot 12:00 uur uitchecken. Indien je pas 's avonds vertrekt kan je bij de receptie een pasje krijgen, zodat je (indien je uiteraard wel All-inclusive hebt) kan lunchen en nog wat kan drinken.

• JNo1979, 11-05-2014

Met een waterbus is het mogelijk om voor € 6 p.p. (enkele reis) tussen de havens Puerto del Carmen/Puerto Calero te varen. Leuke ervaring en goedkoper dan een taxi. Ze varen om het 1,5 uur.

43 vragen over Hotel Costa Calero

• fvévé, 08-01-2019

Eigen fiets

Mogen fietsen mee op de kamer? Of is er een degelijke fietsberging voorzien?

• T Schaap, 21-01-2018

Wellness pakket

Wat houdt het wellness pakket precies in?

• Mike, 11-09-2017

Wifi in hotel

Hallo, volgende gaan wij naar Costa Calore nu is onze vraag hoe de wifi daar is??

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen