Sorteren

Reviews over Playa Famara

souvenirs souvenirs

BALENCOURT
    9-3-2013

En lisant l'enthousiasme des Hollandais à propos du site, je ne peux que confirmer le plaisir de cet endroit que nous avons connu dans les années '70( ! ) avec de très jeunes enfants et nous y sommes retournés plusieurs fois avec toujours le même plaisir. Projet norvégien à l'époque, le site s'est légèrement "internationalisé" (Espagne, Pays-bas), pas toujours avec réussite. Dans les années '80 un 3 chambres se négociait à 50.000 euro - 400.000 aujourd'hui?-(eh oui!). Et le prix des locations de l'époque était ridiculement bas. Les prix d'aujourd'hui correspondent à 1 an de location à l'époque. Les avions atterrissaient à Gran Canaria et il fallait prendre un vol intérieur Iberia pour rejoindre Lanzarote. Ca c'était avant, mais le site restera magnifique comme l'île avec toutes ses curiosités.

Famara heeft inmiddels ons hart gestolen

Rob Oele
    28-10-2007

Famara heeft inmiddels ons hart gestolen. De bungalows zijn erg groot, comfortabel en hebben heel veel privacy door de enorme tuinen van lavasteen. Voor je heb je een groots uitzicht op een soms ruige zee met een lang strand en vaak spectaculaire zonsondergangen. Achter je ligt de imposante en steile Risco de Famara die naar 500 meter opklimt. Links van je ligt op bijna 2 km het dorpje La Caleta zonder enig spoor van massatourisme. De surfscene geeft het een apart sfeertje en er zijn een paar hele goede restaurants met een echte Spaanse keuken. Een huurauto is een must als je wat meer van het eiland wilt zien. De oude hoofdstad Teguise met mooie en sfeervolle gebouwen ligt op een klein kwartiertje rijden. Echt een bestemming als je het "andere Lanzarote" wilt beleven. Je moet wel alles zelf regelen (via internet).

Nergens meer in de nederlandse reisgidsen te vinden is dit

H. van Haaster
    3-11-2005

Nergens meer in de nederlandse reisgidsen te vinden is dit prachtige complex. Hou je van rust en een prachtige natuur dan moet je hier zijn. De bungalows zijn heel bijzonder en de onze was heel luxe ingericht:vaatwasser, afwasser, luxe keukeninrichting, drie slaapkamers, twee badkamers. Bereikbaarheid is prima, maar je moet wel een auto hebben. Dit regelt de receptie voor je tegen een zeer vriendelijke prijs. Tegenwoordig een heel nieuwe website:

Voor de liefhebbers (en die zijn er blijkbaar) heb ik het

Hetty
    5-2-2005

Voor de liefhebbers (en die zijn er blijkbaar) heb ik het gevonden op de site: http://www.surflanzarote.com/lanzarote_surfing_custom_accommodation.htm

Het is inmiddels 10 jaar geleden, dat ik er in februari was. Fantastisch: bijna het hele strand voor jezelf, gigantisch mooi tafereel. Hoewel wij Playa Papagaio ook erg mooi vonden en er een paar keer met de huurauto heen gingen (boeking via Arke).

Nu nergens meer in NL te boeken.

Advies: losse vlucht, huurauto en via internetsite boeken.

Zeer rustig gelegen

Arthur en Henny
    24-9-2003

Zeer rustig gelegen. Zie ook beschrijving van Herman en Stephaniek. Er staan nog 8 vervallen bungalows op het terrein. Vraag bij boeken of ze die aan het renoveren zijn. Schoonmaken had beter gekund. WC zelf maar ontsmet. Strand in de nabijheid zeer geschikt voor wandeling (ongeveer 1,5 uur heen en weer. Let wel op het getij; anders moet je door het water of over stenen.

Playa Famara scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews