vakanties Playa Blanca

11-12-2018

leuke sfeer

Vriendelijk personeel

geweldig amusement

Shows vermakelijk, vooral vuurshow en muzikale show

Lekker eten

Drankjes zoals cola, fanta, zijn niet zo goed

allemaal top

We zullen niet opnieuw vragen

Harold,
    11-12-2018

een geweldig hotel. pas gerenoveerd en zeer schoon. het personeel is erg vriendelijk en aardig. De animatie is erg moeilijk, maar het podium en veel dingen ontbreken nog, dat kan zelfs nog beter. geweldig verblijf, kom graag weer

zeer goed en prettig verblijf!

Reinder,
    7-12-2018

Fantastische week gehad in dit heerlijke hotel. We hadden een suite met uitzicht naar het zwembad, maar er zijn ook suites welke naar de weg gericht staan. Alle medewerkers zijn even vriendelijk en servicegericht. Wij hadden half pension en wij waren erg verrast door de zeer uitgebreide keuze en de zeer attente bediening in het restaurant. Het zwembad is ook in december prima qua temperatuur. Maar verkiest u liever het strand, de afstand tot de boulevard is 200 meter en hier vindt u een aantal strandjes en een leuk haventje na ongeveer een kilometer wandelen.

Fantastische vakantie behulpzaam personeel

Margret Olsthoorn,
    4-12-2018

Hebben erg genoten van het hotel. Vonden de bedden wat hard, werd direct opgelost bij de receptie. Eten was uitstekend. Naar het strand was heerlijk. Zwembadwater wat koud. Personeel was heel aardig en behulpzaam.

Super goed hotel ontbijt avond eten buffetvorm

boubou56,
    4-12-2018

Super gaaf hotel adults only Mooi zwembad goede kamers bad klein maar he kunt prima douchen heerlijk ontbijt en avondetennof eventueel lunch in buffet vorm en s’avonds diverse optredens van artiesten