Hotel VIK Coral Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Relaxen in de mooie tuinen rondom het zwembad van Hotel VIK Coral Beach in Playa Blanca. Ook op het terras voor je ruime villa kun je genieten van de zon. Alle ruimte want de villa’s zijn vrijstaand. Maak gebruik van de badlakenservice. Je kunt hier all-inclusive verblijven. Gelegen aan zee en op nog geen 5 kilometer van Playa Blanca.

66 reviews over Hotel VIK Coral Beach

• 2018
    8Barbera30-10-2018

Even wennen, omschakelen, zeker de moeite waard!

Lanzarote was een schok. Ik had me niet genoeg verdiept in de omgeving en de natuur van het eiland.. Ik was al 11 jaar niet op vakantie geweest, moest er echt even uit, mams kwam met t idee; goh, wat dacht je ervan om een weekje met je moeder maar Lanzarote te gaan? Ik hoorde alleen maar: “vakantie”, Caribisch eiland, zon, all in, privé villa en zag de Atlantische Oceaan voor me met al haar mooie stranden. Dus mijn antwoord was :JAAA!! Euhm, na de landing, koffers vd band gehaald, gezocht naar onze transferbus, wachtend tot de chauffeur ging rijden en hij ons ‘verblijdde’ met de golden oldies van Madonna, eindelijk onderweg naar Vik Club Coral Beach. Zuid- Lanzarote, bij Playa Blanca. Tijdens de rit om me heen kijkend, begon ik bijna te huilen. Dit was geen tropisch eiland! Aangekomen bij het resort: de zon scheen, het was prachtig, tranen verdwenen en een week om nooit te vergeten was begonnen!

• 8Gertrudis14-10-2018

Prima villa, heel klantvriendelijk, eten een zesje

Buitengewoon klantvriendelijk personeel

• 4Joyce01-10-2018

Geen aanrader!

Hotel is geen aanrader Het domein is ok,word prima onderhouden. Hygiëne in de huisjes is ondermaats Eten was niet goed, geen combinaties Harde bedden Zou nog terug komen naar Lanzarote maar niet meer in dit hotel!

• 8Yvonne09-09-2018

Prima hotel

Het eten was prima en goed warm, personeel is erg vriendelijk. Jerry van de animatie is erg leuk en heeft humor. Het park is prachtig en de tuinen worden mooi bijgehouden. De huisjes zijn mooi ruim, nadeel zijn de harde bedden en de tweede slaapkamer is erg gehorig.

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 22-09-2018

Geachte Mevrouw Yvonne,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie. Ik ben erg blij te zien dat u een fijne tijd heeft gehad. Ik ben u ook erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling hier te schrijven. Alle beoordelingen zijn altijd heel erg belanrijk voor ons. Ik wens u en uw familie het aller beste en ik hoop dat wij u in de toekomst nog eens mogen ontvangen.

• 8Duckers13-08-2018

Prima

Er is genoeg keuze wat het eten betreft. Alles wordt goed schoon gemaakt en bijgehouden. De villa is top qua ruimte grote slaapkamers en badkamer. Tuinen bij de huisjes worden goed verzorgd en bijgehouden. Alleen de badkamer van onze villa,nummer 29, was dringend aan renovatie toe.

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 15-08-2018

Geachte Meneer en Mevrouw Duckers,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken dat u de VIK Coral Beach heeft gekozen voor uw vakantie. Ik ben blij te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad en ik ben u erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling hier te schrijven. Alle beoordelingen zijn altijd heel erg belangrijk voor ons en ik zal zeker de badkamer van u bungalow laten nakijken. Ik wens u en uw familie het aller beste en ik hoop dat wij u in de toekomst nog eens mogen ontvangen. Met vriendelijke groet Christiaan van Manen Guest relations manager [email protected]

Met oudere kinderen

• 9Familie G08-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gastvrij en een goede locatie vooral voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 14 vinden wij. Onze jongste (dochter) is 8 en de jongens zijn 9 en 12 jaar. Alledrie willen ze nog een keer naar dit resort. We zijn er twee weken geweest en hebben ons niet verveeld. Het meubilair is wat gedateerd en hier en daar is er wat kapot of beschadigd maar de mensen zijn alleraardigst, het eten is héérlijk (en warm, en zeer gevarieerd), de huisjes zijn lekker ruim en er wordt goed schoongemaakt. Er is een gratis badlakenservice waardoor je elke dag schone badlakens kunt halen en het (zoutwater) zwembad is eenvoudig maar groot genoeg voor alle gasten en er is altijd wel een plekje te vinden op een ligstoel. Het resort ligt aan de zee en als je geluk hebt heb je hier een mooi uitzicht op. De tuin is heel fraai aangelegd. Met een huurauto kun je het prachtige eiland goed verkennen en leuke activiteiten ondernemen waar Christiaan je graag bij helpt!

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 11-08-2018

Geachte Familie Govers,

Om te beginnen wil ik u danken voor het vertrouwen in mij en de VIK Coral Beach om met u familie hier te komen voor uw vakantie. Ik ben erg blij te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad en ik waardeer zeer dat u de tijd en de moeite heeft genomen om uw beoorderling hier te schrijven. Alle beoordelingen zijn altijd heel belangrijk voor ons. Ik hoop dat ik u woord kan nemen en u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen. Ik wens u en uw gezin het aller beste en verblijf met vriendelijke groet.

Christiaan van Manen Guest relations manager

Met jonge kinderen

• 8anneke22-06-2018

Voor herhaling vatbaar. Gezellig en niet formeel.

Wat een gezellige accommodatie, i.p.v. een hotelkamer hadden we een complete villa met keuken, kamer en twee slaapkamers, alles lag dicht bij elkaar: villa, zwembad (geen gedoe met handdoeken op ligbedden reserveren) en restaurant. Restaurant was de hele dag open en kon je koffie e.d. halen, Geen gezeur met openingstijden: geen file die precies om 5 minuten voor openingstijd al klaar stond. Alle paden waren ook vlak, tuintjes gezellig aangelegd. Dicht bij zee.... Nog minpunten: temperatuur van het eten helaas, maar daar kun je je op instellen, dus toen de lunch een keer echt heet was, was ik blij met mijn glas water. We hadden een par dagen een auto gehuurd om het mooie vulkaaneiland te doorkruisen. Ook daar zorgt het hotel goed voor. Kortom: echt wel voor herhaling vatbaar.

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 24-06-2018

Geachte Mevrouw Anneke,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie. Ik ben blij te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad en ik hoop dat u woord kan nemen dat u weer terug komt. Ik ben u ook erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling hier te schrijven. Alle beoordelingen zijn altijd erg belanrijk voor ons.

Ik wens u en uw familie het allerbest en hoop tot gauw.

• 4Anidre B.20-06-2018

Mwoah.. park en huisjes leuk, de rest was slecht.

Pluspunten: - Ruime huisjes. - Serviesgoed en enkele apparaten zoals waterkoker aanwezig. - Opzet park met de mooie aangelegde tuinen. - Prachtige zonsondergang vanaf park. - Personeel is aardig. - Schoonmaak was goed.

Minpunten: - De bedden in ons huisje (nummer 7) zijn echt heel nodig aan vervanging toe. Je voelde de veren constant in je lichaam prikken. Ze waren bovendien keihard, de kussens ook - De all inclusive formule is hier ronduit slecht. 's Ochtends nog redelijke keus, maar lunch en diner is best wel zielig. Als vegetariër kom je op patat, brood en sla uit. Dag in, dag uit twee keer per dag. Bovendien is de keus voor de rest ook erg beperkt. - veel kost alsnog geld, zoals wifi, kluis en airco. (allen niet gebruikt door ons) - autohuur via hotel veel te duur. - koffie is niet lekker. - erg afgelegen, naar playa blanca lopen via boulevard is 45 minuten. Centrum nog veel verder. - zielig zwembad en ligt pal in de wind.

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 24-06-2018

Geachte Gast,

Ik ben u ook dankbaar dat u de tijd en de moeite heeft genomen om uw beoordeling hier mee te delen. Het pijt mij dat er een paar punten zijn die niet tot uw verwachtingen waren en ik zal zeker doen wat ik kan om de punten waar iets aan gedaan kan worden te verbeteren. Ik ben al bezig om de vegetarische keuzen te verbeteren en we hebben 2 nieuwe koffie apperaten die betere koffie maken.

Ik wens u en uw familie het aller beste.

• 8Hennie11-06-2018

Heel netjes verzorgd en rustig complex

Goed verzorgd en schoon hotel, eten was goed en gevarieerd en wij hebben geen last gehad dat het soms wat lauw was. Ligging is voor mensen die van rust houden en auto willen huren super. Voor mensen die dicht bij strand willen zitten minder . De zonsondergang was daar schitterend. Huisjes heel ruim met mooi zitje om even buiten te zitten of liggen. Wij hebben ons best vermaakt , ondanks dat we overboekt waren en twee dagen in ander hotel hebben vertoeft (lekker dicht bij strand).

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 13-06-2018

Geachte Mevrouw Hennie,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie. Ik ben erg blij te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad. Ik wil ook even gebruik maken van de gelegenheid om u te bedanken dat u de tijd heeft genomen om even een beoordeling hier te schrijven. Alle beoordelingen zijn altijd heel erg belanrijk voor ons omdat ze helpen onze toekomstigen gasten een goed idee te geven wat hun te wachten staat.

Ik hoop dat wij u in de toekomst nog eens mogen welkom heten en tot dan wens ik u en uw familie het aller beste.

Met vriendelijke groet, Christiaan van Manen Guest relations manager [email protected]

• 9Anita29-05-2018

heerlijk genieten

Beste Christiaan, Wij hebben echt genoten een week op jullie park. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel, allemaal heel hulpvaardig. Ook goed vertoeven in de villa met een goed bed. We vonden het een heerlijk rustige omgeving en wilden we naar het centrum dan was dit goed te doen met de bus(bushalte op korte afstand). Mijn man en ik zijn uiterst tevreden huiswaarts gekeerd en denken er zeker aan nog een keer bij jullie terug te komen. Groetjes en een dikke pluim voor het personeel.

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 31-05-2018

Geachte Mevrouw Anita,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken dat u ons hotel gekozen heeft voor uw vakantie. Ik ben erg blij te zien dat u een fijne tijd heeft gehad en ik ben u ook zeer dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw mening hier mee te delen. Alle komentaren zijn altijd heel belanrijk voor ons. Ik hoop zeer dat u inderdaad nog eens bij ons langs komt. Tot de volgende keer met vriendelijke groet Christiaan van Manen Guest relations manager

1 tip over Hotel VIK Coral Beach

• Anidre B., 20-06-2018

Neem je eigen föhn mee. In de huisjes zijn ze niet aanwezig. Ook toiletartikelen moet je zelf meenemen. Omdat het vaak stevig waait op Lanzarote, kun je beter wel (extra) lange/warme kleding meenemen. Zeker in het voorjaar. Wil je uit eten, ga dan naar Sebastyans, net buiten Playa Blanca. Je rijdt er langs als je vanaf het hotel naar de stad gaat. Heerlijk eten, geweldig uitzicht en alles schoon en luxe. Je betaalt iets meer, maar zo de moeite waard!

2 vragen over Hotel VIK Coral Beach

• Corien , 16-08-2018

Is water in het zwembad , zout water?

• Ton Meijer, 30-06-2017

Auto en duiken

Kan ik bij het hotel terecht om een auto te huren? Is er in de buurt een duikschool?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats