Het huisje zag er best redelijk uit, alleen hadden wij ook

Review geschreven door Jolanda

Het huisje zag er best redelijk uit, alleen hadden wij ook

Jolanda
14-1-2005

Het huisje zag er best redelijk uit, alleen hadden wij ook last van kakerlakken van heel klein tot 7 cm groot. Heel vervelend want voordat je naar bed gaat, wil je eigenlijk eerst alles 7 keer checken ofdat er niks kruipt.

Ook hadden we all inclusive geboekt alleen konden we ter plaatse geen tussendoortjes krijgen, alleen wat te drinken.

Het buffet wat we 3 keer per dag kregen viel behoorlijk tegen, weinig keuze.

En bij de rauwkost liep er geregeld een beest langs de bakken op, heel vies.

Door ziekte van de schoonmaakster kregen we 5 dagen geen schoonmaak en schone handdoeken en bedlinnen meer.

Ook zou er een busje rijden naar het stadje, deze reed op onmogelijke tijden.

Als je s'ochtends heen ging en om 11.30 weer terug moest om te gaan eten kon je pas weer om 16.00 heen.

Echt belachelijk.

Het land en de omgeving is super, alleen het complex is een afrader!!!