Reviews over Playa Blanca

Afgelegen, maar top accomodatie!

Mau,
    2-12-2018

Het allerlaatste complex van de lange boulevard. Dus afgelegen. Daar kies je zelf voor. Zeer schoon. Aardig personeel. Kleine supermarkt voor verse broodjes. Privezwembadje bij het huisje met zout zeewater. Wordt wekelijks leeg gemaakt en gereinigd. Verwarming van bad kost 12 euro p/dag. Indien gewenst. Mooi park. Niks op aan te merken.

Perfecte locatie

Carli Van den berg,
    19-11-2018

Heerlijke vakantie in zeezicht villa, de rust het uitzicht, het mooie park en voor ons de perfecte locatie. Met een huurauto naar de fijne stranden met uitzicht op de vulkanen. Koepeltentje wel zo fijn ivm de wind. Thuiskomen in schone villa met adembenemend mooie zonsopkomst en ondergang. De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel maakt dit park tot iets bijzonders. Als je van zwemmen houdt heb je ten eerste je eigen te verwarmen zwembadje maar de zee voor het park is fantastisch. Soms beetje een toer om erin te komen. Maar bij eb goed te doen. Voor ons de perfecte locatie

Elke Puttemans, Guest Relations, Reception / Reservation, 8-12-2018

Beste gast,

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen bij ons in Villas Kamezi.

Wij stellen het erg op prijs dat u ons deze leuke feedback hebt gegeven en dat u heeft genoten van de vakantie

Wij doen steeds ons uiterste best om onze gasten zo goed mogelijk te ontvangen en elk van hen een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groetjes,

Even wennen, omschakelen, zeker de moeite waard!

Barbera,
    30-10-2018

Lanzarote was een schok. Ik had me niet genoeg verdiept in de omgeving en de natuur van het eiland..

Ik was al 11 jaar niet op vakantie geweest, moest er echt even uit, mams kwam met t idee; goh, wat dacht je ervan om een weekje met je moeder maar Lanzarote te gaan?

Ik hoorde alleen maar: “vakantie”, Caribisch eiland, zon, all in, privé villa en zag de Atlantische Oceaan voor me met al haar mooie stranden.

Dus mijn antwoord was :JAAA!!

Euhm, na de landing, koffers vd band gehaald, gezocht naar onze transferbus, wachtend tot de chauffeur ging rijden en hij ons ‘verblijdde’ met de golden oldies van Madonna, eindelijk onderweg naar Vik Club Coral Beach.

Zuid- Lanzarote, bij Playa Blanca.

Tijdens de rit om me heen kijkend, begon ik bijna te huilen. Dit was geen tropisch eiland!

Aangekomen bij het resort: de zon scheen, het was prachtig, tranen verdwenen en een week om nooit te vergeten was begonnen!

Prima villa, heel klantvriendelijk, eten een zesje

Gertrudis,
    14-10-2018

Buitengewoon klantvriendelijk personeel

Prima hotel

Yvonne,
    9-9-2018

Het eten was prima en goed warm, personeel is erg vriendelijk. Jerry van de animatie is erg leuk en heeft humor. Het park is prachtig en de tuinen worden mooi bijgehouden.

De huisjes zijn mooi ruim, nadeel zijn de harde bedden en de tweede slaapkamer is erg gehorig.

Christiaan van Manen, Guest Relations Manager, 22-9-2018

Geachte Mevrouw Yvonne,

Om te beginnen wil ik u hartelijk danken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie. Ik ben erg blij te zien dat u een fijne tijd heeft gehad. Ik ben u ook erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling hier te schrijven. Alle beoordelingen zijn altijd heel erg belanrijk voor ons.

Ik wens u en uw familie het aller beste en ik hoop dat wij u in de toekomst nog eens mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet

Christiaan van Manen