Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Flamingo Beach Resort voor je op een rij gezet:

29 reviews over Aparthotel TUI BLUE Flamingo Beach Resort in het Nederlands

Ronduit een horrorvakantie.

Harry
16-5-2019

Reisorganisatie en hotel hebben niet doorgegeven dat hotel in renovatie is. Kakkerlakken volop in appartement aanwezig. Reisorganisatie zelf totaal onbereikbaar.

Mooi en overzichtelijk resort vlakbij strand

L.
28-11-2018

Prachtig resort en zeer ruime kamers met eigen keuken. In het begin wat geluidsoverlast en kapotte airco. We mochten naar een andere kamer, maar wij hebben gekozen voor een late uitcheck. Het probleem met de airco werd meteen opgepakt. Zeer vriendelijk personeel en animatie is ook geweldig voor jong en oud. Eten zeer gevarieerd. Enige nadeel vonden wij dat het zwembad niet heel groot is en er mega opblaasbare dieren en boten in worden toegestaan.

Gemiste kans!

Verweij
20-8-2018

Helaas is ons verblijf bij dit hotel niet goed bevallen en hebben we na 3 vakanties binnen een half jaar besloten om touroperator voorlopig links te laten liggen. 1: Met onze boeking in maart duidelijk aangegeven dat één persoon van ons gezelschap zeer slecht ter been is en dat we graag in de buurt van de receptie wilde zitten. Onze kamers waren de op 2 na laatste en op 3 na laatste achter in het park. Helaas overheen gelezen en excuses van de dame bij de receptie. We moesten ons maandagmorgen om 9.00 uur melden bij de receptie (We arriveerden op zaterdag) maandagmorgen konden ze een nieuwe kamer regelen. We moesten wel voor 10 uur onze kamer verlaten en mochten dan om 15.00 uur onze nieuwe kamer betrekken. We hebben een kleine 5 uur bij de receptie gezeten (baby van 7 maanden, oma slecht ter been etc. Helaas heb ik nog maar 100 tekens want ik heb nog zoveel te schrijven over alles wat stuk was, niet serieus genomen worden etc.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Heerlijke vakantie!!

K. Suttorp
23-7-2018

Net terug van een heerlijke vakantie bij dit hotel. Inderdaad veel Engelsen maar totaal geen last van. Ook dit zijn normale gezinnen met kinderen. Het is redelijk druk maar niet te. Het hoofd zwembad is best druk maar genoeg andere baden waar je heerlijk kan liggen en zelfs in het hoogseizoen waar wij in zaten konden we gewoon nog bedjea krijgen om 10.00 uur. Handdoekje leggen zag je erg weinig. Het eten was heerlijk. Voldoende keus en voor iedereen zit er wel wat tussen. Ook voor de kids prima. Kamers waren erg netjes. Vriendelijk personeel en het strandje voor het complex echt top. Al met al een super vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Wij komen nog eens terug!

Fam
14-7-2018

Heerlijke vakantie gehad! Alles op steenworp afstand; zwembad, prachtig strandje, kleine boulevard, supermarkt, restaurants, ideaal! We hadden mooi uitzicht over zee vanaf het balkon! Heerlijke bedden in appartement! Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich geweldig vermaakt. Klopt inderdaad veel Engelsen en animatie aan t zwembad, maar wij hebben ons niet gestoord. Lekker mee gedaan wanneer we zin hadden en voor de rest gelaten. Voor de kids op deze leeftijd is taal niet belangrijk, samen spelen kan altijd. Resort is goed te rijden met een buggy en alles is dichtbij. Personeel zeer (kind)vriendelijk! We waren positief over de hygiëne zowel In appartement als bij restaurants. Altijd schone tafels. Bedjes in de ochtend snel bezet, we voelden ons geen andere keuze dan hieraan mee doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk relaxt verblijf

Brechtje
7-3-2018

Het is goed onderhouden, netjes en schoon. Eten is uitgebreid, vers en voldoende keus. Een prettig verblijf, met fijne bedden en goede geluidsdemping. Zeker voor kinderen voldoende te doen en te zien.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima plek, voor herhaling vatbaar

Fam. Noord
2-3-2018

Als stelletje zou ik hier niet heen gaan, maar met kinderen is het super, als je van dit type vakantie houdt tenminste. Familie kamer was ruim, schoon en netjes. Mooi uitzicht over de zee. Alles binnen handbereik, boulevard, strand, zwembad,supermarkt. Buffet was prima, personeel vriendelijk. Animatie is niet ons ding, maar heb me er ook niet aan gestoord. Het grote zwembad is wel druk, maar er zijn meerdere zwembaden en ook wat rustigere plekken. Kortom ben je opzoek naar een all inclusieve vakantie met kinderen, dan kan ik het je zeker aanraden. Ben je opzoek naar rust, leegte en authentiek? Dan zou ik verder zoeken. Ohja in de winter zijn er veel Scandinaviërs, in zomer meer Britten.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Te druk, maar mooi complex

L.
26-1-2018
  • mooie en schone kamers en mooi uitzicht vanaf het grote balkon, mooi strand en centrum Playa Blanca ligt niet te ver weg en is zeker de moeite waard om heen te gaan, genoeg winkeltjes en restaurantjes. Eten ook veel keus, tip eet boven, daar is het rustiger. Ook zou ik een auto huren en zelf op pad gaan i.p.v. excursies te boeken is veel duurder, Behalve als je naar de vulkanen wil, boek dan een excursie wij waren blij dat wij dit gedaan hadden, bussen gaan voor namelijk. In de auto sta je in de drukke periode al snel 3 uur te wachten in de zon, geen schaduw in de buurt. Van de Engelsen hebben we geen last gehad, zoals velen wel hebben ervaren.

• Ik vind dit geen hotel voor stelletjes, voor families is dit zeker een mooi hotel. Veel te druk bij het zwembad, we hebben in die 10 dagen niet eens bij het zwembad kunnen zitten. rond 8.00 uur lagen alle bedjes vol met handdoeken. Animatie gericht op Britten, maar op zich voor ons geen probleem. Jammer dat animatie binnen is, weinig plek en op 1 plek kun je daar drinken halen voor alcoholische dranken, je raadt het al 1 hele lange rij. Zelf kan je non-alcoholische dranken pakken, maar oh oh wat een zooi, iedereen kan er bij ook kinderen, je raad het dus al allemaal halve bekertjes vol en een opéénstapeling van bekertjes het hele bar stond er dagelijks vol mee, het drinken is snel op dus uit de machines kwam alleen nog maar water. Op de kaart die je krijgt staat ook maar 1 bar aangegeven, maar naar wat zoeken op het internet kwamen we erachten dat er nog een barretje was en daar was het echt veel rustiger en kon je normaal je drinken halen en zitten en ook daar was animatie. Wij hadden pech met de airco die deed het niet, na vier dagen 'klagen' kregen we eindelijk 2 waaiers, dat hielp gelukkig wel.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Voor ons TE

Machteld
4-9-2017

het was een mooi schoon hotel met erg vriendelijk personeel en heerlijk eten, maar het zwembad was te klein voor de 300 kamers. Na half acht smorgens was er eigenlijk geen bedje meer vrij. De animatie was op Britten gericht en onze peuter van 2.5 viel overal tussen wal en schip. Voor hem moesten we betalen. Het kinderbuffet stond vol met snoep en koek binnen kinderhandbereik en daarom aten wij meestal in het restaurant boven, Iets minder druk. Voor volwassenen was er weinig te doen. De sportbar was meer een kantine en volwassenen animatie vanaf half tien s avonds ongeveer.Verder was de staat van onderhoud matig. Onze airco is 5 dagen stuk geweest en de communicatie daaromtrent waardeloos. We zijn 2 keer door de zijkanten van het zwembad heengestapt en het gebeurde vaker, want de lifeguards hadden standaard vervanging liggen. Leuk voor gezinnen met kinderen tussen de 5-11 jaar, maar voor jongere kinderen is het teveel, te druk en minder geschikt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad

D. de Vos
7-8-2017

Wij zijn van 20 juli tm 2 augustus op vakantie geweest in dit hotel met ons 2-jarige zoontje. Midden in het hoogseizoen dus. Voor de vakantie veel gelezen over de "overlast" van de Engelse mensen. Dit viel ons alles mee, er zitten inderdaad heel veel Engelse gasten maar wij vonden dit geen overlast geven.

Het hotel is prima, heel erg kind-gericht. Appartementen zijn prima, ruim en netjes schoon. Enige minpuntje aan het appartement was wel het meubilair op het balkon. Houten, gammele stoeltjes en tafeltje wat echt niet comfortabel was. Maar volgens mij waren ze deze al aan het vervangen bij div appartementen.

Het eten bij de buffetten was ook prima. Ruime keuze aan verschillende gerechten.

Entertainment in de avond is ook volledig Engels. Dit zouden ze misschien beter in wat meer talen kunnen doen.

Bij het grote zwembad werden wel vanaf 6.00 uur 's morgens al handdoeken neer gelegd en was er na 9.00 uur geen bedje meer te krijgen. Wij lagen bijna elke dag bij het Mickey Mouse badje (30 cm diep, dus prima voor onze kleine) en daar hoefde je niet heel vroeg een handdoek te leggen gelukkig.

Het hotel ligt aan een strand waar je voor 12 euro per dag twee ligstoelen en een parasol kunt gebruiken. En aan een leuke boulevard met div. restaurants. Op ongeveer 15 min lopen kom je in het centrum met ook veel leuke winkeltjes en restaurants.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden voor gezinnen met jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar. Oudere kinderen en stellen zonder kinderen zou ik het hotel niet aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Lactosevrij, Oosters, Spaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel TUI BLUE Flamingo Beach Resort in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel TUI BLUE Flamingo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.