Aparthotel TUI Family Life Flamingo Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel TUI Family Life Flamingo Beach Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Family Life Flamingo Beach Resort voor je op een rij gezet:

24 reviews over Aparthotel TUI Family Life Flamingo Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk relaxt verblijf

Brechtje, 7-3-2018

Het is goed onderhouden, netjes en schoon. Eten is uitgebreid, vers en voldoende keus. Een prettig verblijf, met fijne bedden en goede geluidsdemping. Zeker voor kinderen voldoende te doen en te zien.

prima plek, voor herhaling vatbaar

Fam. Noord, 2-3-2018

Als stelletje zou ik hier niet heen gaan, maar met kinderen is het super, als je van dit type vakantie houdt tenminste. Familie kamer was ruim, schoon en netjes. Mooi uitzicht over de zee. Alles binnen handbereik, boulevard, strand, zwembad,supermarkt. Buffet was prima, personeel vriendelijk. Animatie is niet ons ding, maar heb me er ook niet aan gestoord. Het grote zwembad is wel druk, maar er zijn meerdere zwembaden en ook wat rustigere plekken. Kortom ben je opzoek naar een all inclusieve vakantie met kinderen, dan kan ik het je zeker aanraden. Ben je opzoek naar rust, leegte en authentiek? Dan zou ik verder zoeken. Ohja in de winter zijn er veel Scandinaviërs, in zomer meer Britten.

Te druk, maar mooi complex

L., 26-1-2018

+ mooie en schone kamers en mooi uitzicht vanaf het grote balkon, mooi strand en centrum Playa Blanca ligt niet te ver weg en is zeker de moeite waard om heen te gaan, genoeg winkeltjes en restaurantjes. Eten ook veel keus, tip eet boven, daar is het rustiger. Ook zou ik een auto huren en zelf op pad gaan i.p.v. excursies te boeken is veel duurder, Behalve als je naar de vulkanen wil, boek dan een excursie wij waren blij dat wij dit gedaan hadden, bussen gaan voor namelijk. In de auto sta je in de drukke periode al snel 3 uur te wachten in de zon, geen schaduw in de buurt. Van de Engelsen hebben we geen last gehad, zoals velen wel hebben ervaren.

- Ik vind dit geen hotel voor stelletjes, voor families is dit zeker een mooi hotel. Veel te druk bij het zwembad, we hebben in die 10 dagen niet eens bij het zwembad kunnen zitten. rond 8.00 uur lagen alle bedjes vol met handdoeken. Animatie gericht op Britten, maar op zich voor ons geen probleem. Jammer dat animatie binnen is, weinig plek en op 1 plek kun je daar drinken halen voor alcoholische dranken, je raadt het al 1 hele lange rij. Zelf kan je non-alcoholische dranken pakken, maar oh oh wat een zooi, iedereen kan er bij ook kinderen, je raad het dus al allemaal halve bekertjes vol en een opéénstapeling van bekertjes het hele bar stond er dagelijks vol mee, het drinken is snel op dus uit de machines kwam alleen nog maar water. Op de kaart die je krijgt staat ook maar 1 bar aangegeven, maar naar wat zoeken op het internet kwamen we erachten dat er nog een barretje was en daar was het echt veel rustiger en kon je normaal je drinken halen en zitten en ook daar was animatie. Wij hadden pech met de airco die deed het niet, na vier dagen 'klagen' kregen we eindelijk 2 waaiers, dat hielp gelukkig wel.

Voor ons TE

Machteld, 4-9-2017

het was een mooi schoon hotel met erg vriendelijk personeel en heerlijk eten, maar het zwembad was te klein voor de 300 kamers. Na half acht smorgens was er eigenlijk geen bedje meer vrij. De animatie was op Britten gericht en onze peuter van 2.5 viel overal tussen wal en schip. Voor hem moesten we betalen. Het kinderbuffet stond vol met snoep en koek binnen kinderhandbereik en daarom aten wij meestal in het restaurant boven, Iets minder druk. Voor volwassenen was er weinig te doen. De sportbar was meer een kantine en volwassenen animatie vanaf half tien s avonds ongeveer.Verder was de staat van onderhoud matig. Onze airco is 5 dagen stuk geweest en de communicatie daaromtrent waardeloos. We zijn 2 keer door de zijkanten van het zwembad heengestapt en het gebeurde vaker, want de lifeguards hadden standaard vervanging liggen. Leuk voor gezinnen met kinderen tussen de 5-11 jaar, maar voor jongere kinderen is het teveel, te druk en minder geschikt.

Heerlijke vakantie gehad

D. de Vos, 7-8-2017

Wij zijn van 20 juli tm 2 augustus op vakantie geweest in dit hotel met ons 2-jarige zoontje. Midden in het hoogseizoen dus. Voor de vakantie veel gelezen over de "overlast" van de Engelse mensen. Dit viel ons alles mee, er zitten inderdaad heel veel Engelse gasten maar wij vonden dit geen overlast geven.

Het hotel is prima, heel erg kind-gericht.

Appartementen zijn prima, ruim en netjes schoon.

Enige minpuntje aan het appartement was wel het meubilair op het balkon. Houten, gammele stoeltjes en tafeltje wat echt niet comfortabel was. Maar volgens mij waren ze deze al aan het vervangen bij div appartementen.

Het eten bij de buffetten was ook prima. Ruime keuze aan verschillende gerechten.

Entertainment in de avond is ook volledig Engels. Dit zouden ze misschien beter in wat meer talen kunnen doen.

Bij het grote zwembad werden wel vanaf 6.00 uur 's morgens al handdoeken neer gelegd en was er na 9.00 uur geen bedje meer te krijgen. Wij lagen bijna elke dag bij het Mickey Mouse badje (30 cm diep, dus prima voor onze kleine) en daar hoefde je niet heel vroeg een handdoek te leggen gelukkig.

Het hotel ligt aan een strand waar je voor 12 euro per dag twee ligstoelen en een parasol kunt gebruiken. En aan een leuke boulevard met div. restaurants. Op ongeveer 15 min lopen kom je in het centrum met ook veel leuke winkeltjes en restaurants.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden voor gezinnen met jonge kinderen tot ongeveer 10 jaar. Oudere kinderen en stellen zonder kinderen zou ik het hotel niet aanraden!

Echt familiehotel

H. Westerik, 12-7-2017

We hebben een goede vakantie gehad. Lanzarote blijft een leuk eiland om te vertoeven.

Flamingo Beach is een echt familie hotel, dat ook echt gericht is op de familie. Veel activiteiten voor de kinderen en 's avonds ook een prima animatie voor het hele gezin.

Prima gelegen aan de boulevard en aangelegen strand. Het strand is een prima uitval voor de drukte bij het zwembad. Er zijn 3 bassins beschikbaar, maar het is te klein om alle gasten een plek te geven. Het is dan ook al van 7 uur handdoekje leggen en de stoelen staan erg strak opgesteld. De hygiëne van de toiletten laat nog wel te wensen over. Ook het aantal toiletten is minimaal.

Verder ervaar je toch dat er erg bezuinigd word op het personeel. Zowel receptie als in de restaurants geeft dit veel wachttijd en "rommel" omdat de tafels niet worden afgeruimd.

Via de boulevard is het een mooie wandeling naar Playa Blanca waar het met name ' s avonds erg gezellig is.

De appartementen zijn erg ruim, zien er netjes uit en voorzien van een prima airco. Waar oudere mensen en ouders met kinderen erg goed rekening mee moeten houden zijn de vele trappen / heuvels die genomen moeten worden om bij de appartementen te komen. Het is zeker niet kinder- wandel wagen vriendelijk.

Heerlijke vakantie

M.Kremer, 25-10-2016

Net terug van een heerlijke vakantie bij flamingo beach resort. Eerst een beetje huiverig omdat er zoveel commentaar stond op zover over de Engelsen en het geluid etc. Misschien hadden we geluk met het samenvallen van de Engelse vakanties, maar wij hebben dit niet zo ervaren. Er zijn twee zwemgedeeltes. Het grote zwembad waar inderdaad de hele dag door animatie en (familie) activiteiten worden georganiseerd. Dit gaat met best wat geluid. Een stuk verder nog voorbij bij het Mickey mouse zwembad ligt het tweede zwemgedeelte. Ideaal voor de wat kleinere kinderen. Het eten is prima. Vet of gezond, je hebt zelf de keuze. Bij aankomst krijg je 4 vouchers om tijdens het verblijf ook in de andere restaurants te eten. Niet verplicht, wel een leuke en lekkere afwisseling. Animatie is qua shows prima. Voor de kinderen minder als ze geen Engels spreken. Kamers zijn prima. Strand fantastisch. Wij hebben genoten!

Fantastisch maar Nooit meer

Toine Kennis, 2-10-2016

Als je van Rumoerige engelsen houdt en van hun eten is het een aanrader.Maar voor de gezelligheid moet je hier niet wezen.Het is hier echt ieder voor zich en als je Geen engelsman bent,hoor je hier niet.Veel te geschreeuw van de animatie en hun geluidsbox.Van 10 tot 18 uur rond het zwembad.Puur kindgericht voor de engelsen.Wat een zootje luidruchtige figuren,die geen oog hebben voor hun eigen kinderen.Het eten was meerdere malen gewoon koud.Rob Geus zou hier niet goed van worden.Wordt tijd dat hij hier eens naartoe gaat.Alles aan het eten was vaak engelsgericht.

Heerlijke vakantie gehad met wat minpunten

Fam Mendeszoon-Melgers, 29-9-2016

Het is een heel mooi resort. Het strand is echt heerlijk! Het eten is zeer gevarieerd. We hebben een hele fijne vakantie gehad met ons dochtertje van 5 maanden oud. We hebben wel wat minpunten. De appartementen zijn heel fijn, behalve dat je steeds een trap op moet en alles heel stijl is (met kinderwagen is dat niet zo fijn).

Verder hebben wij ons wel echt geërgerd aan de luidruchtige Engelsen, de keiharde muziek bij het grote zwembad en de animatie die de hele dag door de microfoon schreeuwt. Alle activiteiten zijn op Engelsen gericht helaas. Als je daar een beetje voorbij kan kijken kan je hier een heerlijke vakantie hebben. Op het strand is het heerlijk vertoeven!

Prima ligging helaas een matige ambiance.

Ferry, 31-8-2016

Resort ligt prima t.o.v de zee en alles is net als in de rest van Lanzarote mooi laagbouw. Kamer is top, woonkamer met 2 banken en een grote slaapkamer met aangrenzende badkamer (allemaal vrij recent vernieuwd)

Groot terras voor de kamer met 3 houten stoeltjes.

Je loopt binnen 2 min naar het strand waar bedjes te huur zijn en een boulevard langs loopt.

Wat ons zeer tegenstond was het rumoer rondom het zwembad. Vrijwel alleen maar Engelsen en daar is alles op toegespitst. Keiharde muziek de gehele dag van 10:00 tot 17:00. Geen moment rust. Het handdoekje leggen is hier regel dus vanaf 10:30 is er geen bedje meer vrij. Het eten is matig. Vaak hetzelfde (Kip, kleine beef lapjes) en kwaliteit matig.

Je kunt in verschillende restaurants eten waar door de receptie al een boeking voor gedaan is. Kun je wel wijzigen maar blijft apart om een lijstje mee te krijgen bij inchecken van wanneer je waar mag gaan eten. Er is zoals hieronder al staat geen gezellige bar ofzo waar je avonds lekker kunt zitten. Wij zijn gewend om lekker in zuid Frankrijk of aan het gardameer een leuk terrasje te pakken, als dat je ding is dit resort overslaan.

Wij hebben alle 10 dagen een auto gehad. Eiland kun je vergelijken met een wadden eiland. Binnen 3 dagen heb je het allemaal wel gezien. Weer is altijd top dus dat is een pluspunt.

Al met al voor ons eenmalig en nooit weer. Ben je een type die animatie geweldig vind, drukte in een zwembad juist opzoekt dan is dit een meer dan prima plek om te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel TUI Family Life Flamingo Beach Resort in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel TUI Family Life Flamingo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel TUI Family Life Flamingo Beach Resort scoort een 7.59 uit 10 op basis van 24 reviews.