Géén boekingskosten
SpanjeLanzarotePlaya BlancaAparthotels Playa BlancaAparthotel TUI BLUE Flamingo Beach Resort

TUI BLUE Flamingo Beach Resort

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

32 Reviews over TUI BLUE Flamingo Beach Resort

• 8Mary29-03-2022

Heerlijk eten met mooi appartement

Mooie appartement met heerlijk eten en zeezicht, je loopt het hotel uit zo de boulevard op, is super

• 8Diane03-12-2021

Prima appartement!

De maand december is een rustige periode, dus geen overlast gehad van andere mensen. Het appartement heeft een lekker boxspringbed en een heerlijke douche. Het keukentje is compleet en er staan 2 nieuwe fijne banken. Verrast waren we bij aankomst, er stonden 2 flessen wijn, een fles water, chips en koekjes.

• 6Martin26-07-2021

Goed hotel, slechte service

De slechte service in dit hotel deed veel af aan een prettige beleving. Alles was teveel gevraagd of werd als lastig ervaren. Eén keer je all inclusief bandje vergeten werd direct vertaald met in rekening brengen drankjes. Bij klachten werd er steeds een nieuwe invalshoek gekozen om de klacht niet op te lossen. Het hotel was echt wel redelijk met prima kamers, goed en gevarieerd eten, en schoon. Over de hotel accommodatie zelf kan als enige gezegd worden dat het minder toegankelijk is voor mensen die slecht ter been zijn. Op het moment dat wij er waren zat men duidelijk in de opstart na corona, een aantal genoemde voorzieningen(1 restaurant, bedjes op strand, welnes enz) waren nog niet opgestart. Jammer maar deze gaan we niet nog een keer aandoen.

• 6Harry16-05-2019

Ronduit een horrorvakantie.

Reisorganisatie en hotel hebben niet doorgegeven dat hotel in renovatie is. Kakkerlakken volop in appartement aanwezig. Reisorganisatie zelf totaal onbereikbaar.

• 8L.28-11-2018

Mooi en overzichtelijk resort vlakbij strand

Prachtig resort en zeer ruime kamers met eigen keuken. In het begin wat geluidsoverlast en kapotte airco. We mochten naar een andere kamer, maar wij hebben gekozen voor een late uitcheck. Het probleem met de airco werd meteen opgepakt. Zeer vriendelijk personeel en animatie is ook geweldig voor jong en oud. Eten zeer gevarieerd. Enige nadeel vonden wij dat het zwembad niet heel groot is en er mega opblaasbare dieren en boten in worden toegestaan.

• 5Verweij20-08-2018

Gemiste kans!

Helaas is ons verblijf bij dit hotel niet goed bevallen en hebben we na 3 vakanties binnen een half jaar besloten om touroperator voorlopig links te laten liggen. 1: Met onze boeking in maart duidelijk aangegeven dat één persoon van ons gezelschap zeer slecht ter been is en dat we graag in de buurt van de receptie wilde zitten. Onze kamers waren de op 2 na laatste en op 3 na laatste achter in het park. Helaas overheen gelezen en excuses van de dame bij de receptie. We moesten ons maandagmorgen om 9.00 uur melden bij de receptie (We arriveerden op zaterdag) maandagmorgen konden ze een nieuwe kamer regelen. We moesten wel voor 10 uur onze kamer verlaten en mochten dan om 15.00 uur onze nieuwe kamer betrekken. We hebben een kleine 5 uur bij de receptie gezeten (baby van 7 maanden, oma slecht ter been etc. Helaas heb ik nog maar 100 tekens want ik heb nog zoveel te schrijven over alles wat stuk was, niet serieus genomen worden etc.

• 9K. Suttorp23-07-2018

Heerlijke vakantie!!

Net terug van een heerlijke vakantie bij dit hotel. Inderdaad veel Engelsen maar totaal geen last van. Ook dit zijn normale gezinnen met kinderen. Het is redelijk druk maar niet te. Het hoofd zwembad is best druk maar genoeg andere baden waar je heerlijk kan liggen en zelfs in het hoogseizoen waar wij in zaten konden we gewoon nog bedjea krijgen om 10.00 uur. Handdoekje leggen zag je erg weinig. Het eten was heerlijk. Voldoende keus en voor iedereen zit er wel wat tussen. Ook voor de kids prima. Kamers waren erg netjes. Vriendelijk personeel en het strandje voor het complex echt top. Al met al een super vakantie!

• 9Fam14-07-2018

Wij komen nog eens terug!

Heerlijke vakantie gehad! Alles op steenworp afstand; zwembad, prachtig strandje, kleine boulevard, supermarkt, restaurants, ideaal! We hadden mooi uitzicht over zee vanaf het balkon! Heerlijke bedden in appartement! Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich geweldig vermaakt. Klopt inderdaad veel Engelsen en animatie aan t zwembad, maar wij hebben ons niet gestoord. Lekker mee gedaan wanneer we zin hadden en voor de rest gelaten. Voor de kids op deze leeftijd is taal niet belangrijk, samen spelen kan altijd. Resort is goed te rijden met een buggy en alles is dichtbij. Personeel zeer (kind)vriendelijk! We waren positief over de hygiëne zowel In appartement als bij restaurants. Altijd schone tafels. Bedjes in de ochtend snel bezet, we voelden ons geen andere keuze dan hieraan mee doen.

• 9Brechtje07-03-2018

Heerlijk relaxt verblijf

Het is goed onderhouden, netjes en schoon. Eten is uitgebreid, vers en voldoende keus. Een prettig verblijf, met fijne bedden en goede geluidsdemping. Zeker voor kinderen voldoende te doen en te zien.

• 8Fam. Noord02-03-2018

prima plek, voor herhaling vatbaar

Als stelletje zou ik hier niet heen gaan, maar met kinderen is het super, als je van dit type vakantie houdt tenminste. Familie kamer was ruim, schoon en netjes. Mooi uitzicht over de zee. Alles binnen handbereik, boulevard, strand, zwembad,supermarkt. Buffet was prima, personeel vriendelijk. Animatie is niet ons ding, maar heb me er ook niet aan gestoord. Het grote zwembad is wel druk, maar er zijn meerdere zwembaden en ook wat rustigere plekken. Kortom ben je opzoek naar een all inclusieve vakantie met kinderen, dan kan ik het je zeker aanraden. Ben je opzoek naar rust, leegte en authentiek? Dan zou ik verder zoeken. Ohja in de winter zijn er veel Scandinaviërs, in zomer meer Britten.

Aparthotel TUI BLUE Flamingo Beach Resort info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)