Hotel THe Mirador Papagayo

Hotel THe Mirador Papagayo
8,3

13 tips over Hotel THe Mirador Papagayo

amber1976_3, 2-8-2015
WiFi enkel in de lounge; zelf heb ik voor €25,- een week WiFi aangeschaft; dat werkte prima.
max_appels, 19-12-2013
Kamers met zeezicht: prachtig vergezicht over de zee en de papagayostranden
eddy, 23-6-2013
De eiland-toer moet je zeker doen, indrukwekkend was het nationale park Timanfaya.

We hebben een aantal aanbieders voor THe Mirador Papagayo voor je op een rij gezet:

Dorette Evers , 14-5-2013

Timanfaya is prachtig! Je waant je echt op de maan. Neem wel pilletjes mee als je wagenziek bent, want je mag alleen per bus door het gebied en de weg is nogal bochtig.

Bij El Golfo kun je op het zwarte strand olivinasteentjes vinden. Leuk om te doen met kinderen.

De kunstenaar Cesar Manrique heeft een mooi huis/museum achter gelaten. Hij liet kunst en natuur samen komen. Ook zette hij zich in om de negatieve gevolgen van massatoerisme op Lanzarote te beperken.

D'hoey Jef, 21-2-2013
Op de heuvelkam wandelen naar Papagayo is zeer leuk en gemakkelijk te doen + eveneens de verplaatsingen met het openbaar vervoer zijn zeer goed te doen naar o.a. Playa Carmen, Arrecife, Costa Calero, Costa Teguize…
Riesenbeck, 10-2-2013
Neem goede wandelschoenen mee. Drink veel. Blaasonsteking kost je €185. nternetten bij iedere bar gratis en goed. Iberostar€4uur,7dag,€20?week enz. Neem All in 1/2 L water kost €2.25, glas wijn 3,45 enz. Het kan koud zijn op de kamer in deze tijd.

Fernand, 6-2-2013
In een nabijgelegen winkelcentrum (El Pueblo) kan je zowel een auto als een fiets huren.
kurt, 29-7-2012
voor 6€ kan je overdag aan het buffet van het zwembad eten inclusief 1 drankje. doe uitstappen met de auto het is ruig, maar mooi eiland.( vlukanen, grotten)
Linn, 6-7-2012
De eilandtour via Touroperator, prijzig (63 euro p.p.) maar zeker waard! Bijna alle hoogtepunten van het eiland, Nederlandstalige tourgids, inclusief eten en drinken en geen onverwachte kosten.
j_roeven1, 15-5-2012
in het hotel kun je voor 13 euro per nacht per kamer zeezicht bijboeken als je dat achteraf toch zou willen. Uitzicht is schitterend!