Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Mirador Papagayo ligt op Lanzarote. Je kunt hier zowel all-inclusive verblijven als op basis van halfpension of logies. De kamers zijn ruim en de bedden zijn goed. Bij het zwembad vind je voldoende ligbedjes. Hotel The Mirador Papagayo ligt op loopafstand van het centrum van Playa Blanca, maar je kunt ook de shuttlebus nemen.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

216 Reviews over THe Mirador Papagayo

• 8Y&W14-03-2022

Prima hotel, fijne kamer met zeezicht

Genoten van onze week, mooie kamer, vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd ontbijt . Avond eten was wisselend, soms prima ,maar wij kozen er vaak voor om richting haven te gaan voor vele gezellige restaurantjes. Lunchen is top bij Simple & Natural, (op boulevard naar links, richting playa papagayo) super eten, aardige bediening en knusse tent. Kortom top week geweest

• 9Gerard van Kessel20-03-2021

Buitengewoon

Zeer mooi en goede verzorging

• 8Anita Van Heemst24-11-2019

Fijn en uitgerust

Dit hotel heeft een prachtige ligging. Dit 4* hotel ligt 25 km van de luchthaven. Via een boulevard loop je langs het water naar de hele mooie haven. Hier zijn terrasjes en winkeltjes. Bij het hotel is een zwembad met verschillende terrassen, waarvan één zonnedek op de zee uitkijkt. Het eten in het hotel is wisselend, ontbijt prima , lunch weinig variatie en het diner is soms lauw. Veel keuze in vis. De koffie is er super lekker. Het hotel richt zich wat meer op ouderen, nu was het november, dus veel 60 en 70 jarigen. Goed toegankelijk voor slecht ter been. Wij waren met 2 bijna 80 jarigen en dat gaat prima. Het hele eiland is geschikt voor ouderen. Veel laagbouw. Kamers zijn schoon, we hadden een zij zeezicht. Wil je wat extra betalen ,ga dan voor front zee zicht . Daar zit je fantastisch. Ook lekkere douche en de bedden zijn top. Met een bus sta je met 6 minuutjes op t strand. Mooi daar, ook veel te zien. Een aanrader.

• 9mariska11-08-2019

Zeer prettig verblijf

Fantastisch verblijf en super relaxed Boven verwachting! Ik heb met mijn man en zoon 16jr dit hotel geboekt om eens wat anders te zien van de canarische eilanden. Cran Canaria was leuk 10 jaar geleden maar Lanzarote heeft onze verwachtingen overtroffen. Met name Hotel Mirador Papagayo. Rustig gelegen maar met een mooie wandel boulevard naar de haven van Rubicon. Woensdag en zaterdag een gezellige markt met daarom heen leuke shops met leuke kleding van bekende merken. In de avond was het redelijk rustig in de avond door de wind, vaak windkracht 4 of 5. Soms best fris. Overdag prima Hotel is wat afgelegen maar echt een fijn hotel. Vriendelijke medewerkers die verschillende talen spreken. Vnl Spanjaarden/Belgen en Duitser . Heel relaxed! Genoeg ligbedden. Geen herrie in de avond. leuke animatie , wel binnen wat ik wel jammer vond. 1x buiten was een Abba tribute, erg genoten. Eten, voldoende variatie. Top! ga terug

• 9Nikki16-07-2019

Geweldig

Het hotel heeft een erg mooie uitstraling. Bijna alle kamers zijn gerenoveerd in het hotel waar de receptie is. Aan de overkant van de straat zit nog een gedeelte van het hotel, hier zitten familie kamers (weet niet of deze zijn gerenoveerd). Onze hotelkamer zou aan de straatkant zitten, dit wilde we niet. We hebben voor 15,- per nacht een kamer met zeezicht geboekt. Was zeker de moeite waard, wat een mooi uitzicht!

Het eten vonden wij wat minder kwa keuzes. Er was weinig keus in warme maaltijden. Het was vooral gericht op de Spaanse gasten, met weinig variatie. Het eten dat er lag was niet slecht verder. Er scheen elke avond een thema te zijn, maar deze hebben wij maar 1 avond gezien.

Als je van een rustige vakantie houdt en een mooi uitzicht dan is deze plek fantastisch. Anders is het 20-25 min lopen naar de boulevard. Het is een mooi wandeling langs het water maar om het elke avond te wandelen is het te ver, vond ik persoonlijk.

• 8Lemmens10-03-2019

Heerlijke, ontspannen vakantie in een fijn hotel

Mooi, fijn hotel waar alles prima geregeld is. Hotel is verdeeld in twee gedeelten. Gezinnen zitten aan de andere kant vd weg. Prima..verwarmd zwembad, miniclub en speeltuin binnen handbereik. Kamers zijn groot..prima bedden maar niet de slaapbank. Kinderen slapen er oké op maar het is zonde dat ze niet investeren in een echte goede slaapbank. Badkamer is groot maar toe aan renovatie. Ook zijn de muren dun...je hoort de buren erg goed. Het andere deel vh hotel is gerenoveerd en heeft luxere kamers. Zwembad daar is ook erg leuk. Restaurant is top! Heerlijk eten 3x per dag. Veel personeel die ervoor zorgen dat het je aan niets ontbreekt! Strand is stuk verderop. Met kleine kinderen te ver om te lopen. Wel erg leuke boulevard met mooie vergezichten. Wij huurden fietsen en een auto waardoor we er snel waren. Flamingo beach ook erg leuk!

• 8A. Hermans-Huys03-03-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel, goed eten, super behulpzaam personeel.

• 8julien Goovaerts31-10-2018

mooi hotel met lekker eten

rustig wat afgelegen hotel maar toch oploopafstand van centrum bestaat uit 2 delen met elkaar verbonden door tunnel onder straat ,hoofddeel is vernieuwd ,tweede deeel is rustiger .Goed eten,goede dranken

• 8Linda Van de wiel06-10-2018

Fijn hotel!

Wij zijn 10 dagen hier geweest. Wij zaten in een zeer fijne kamer met zeezicht, groot balkon. Fijne bedden . Personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt mooi, maar om het centrum van playa blanca te bereiken moet je toch wel 40 min wandelen over een boulevard. Wij vonden dat leuk maar je kunt ook een shuttle bus nemen . Het zwembad is groot genoeg met voldoende ligbedden. Zelfs in de middag waren er nog bedjes vrij. Het animatieteam was erg leuk, ben niet van de activiteiten maar heb nu een paar x meegedaan. Er hangt een fijne relaxte sfeer in het hotel. De gasten zijn voornamelijk Duits en Engels., ouderen, stelletjes en een enkele familie toen wij er waren. Minpuntjes vonden wik de Wi-Fi, toch niet altijd optimaal, viel vaal weg en , in tegenstelling tot andere recensies, het eten. Dat vonden wij echt van slechte kwaliteit, sommige dingen daargelaten. Wij hadden half pension. Prijzen voor drankjes redelijk.

• 10mj kortekaas05-10-2018

Heerlijk ontspannen

Het hotel ligt super aan een wandelpromenade naar Playa Blanca. Het personeel is een geweldig team dat elkaar vooruit helpt waar nodig, zodat je als gast je heerlijk kunt ontspannen. Ook een compliment voor het keukenpersoneel en de koks die de buffetten snel aanvullen. Wat ook fijn is is dat er geen verschil wordt gemaakt in snelheid van bediening tussen all-in gasten en nog bijbetalende gasten (HP gasten en LO) Wat ook welkom aanvoelt is dat het bedienend personeel al snel weet wat je graag wilt drinken. Als ik dan toch een minpuntje moet aangeven is het dat wij bij aankomst 50 euro borg moesten betalen of creditcardnr. geven. Dit had ik nergens gelezen, maar uiteraard krijg je dit na afloop van je vakantie keurig terug.

Hotel THe Mirador Papagayo info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)