Hotel THe Mirador Papagayo

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Mirador Papagayo ligt op Lanzarote. Je kunt hier zowel all-inclusive verblijven als op basis van halfpension of logies. De kamers zijn ruim en de bedden zijn goed. Bij het zwembad vind je voldoende ligbedjes. Hotel The Mirador Papagayo ligt op loopafstand van het centrum van Playa Blanca, maar je kunt ook de shuttlebus nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor THe Mirador Papagayo voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel THe Mirador Papagayo

• 9mariska11-08-2019

Zeer prettig verblijf

Fantastisch verblijf en super relaxed Boven verwachting! Ik heb met mijn man en zoon 16jr dit hotel geboekt om eens wat anders te zien van de canarische eilanden. Cran Canaria was leuk 10 jaar geleden maar Lanzarote heeft onze verwachtingen overtroffen. Met name Hotel Mirador Papagayo. Rustig gelegen maar met een mooie wandel boulevard naar de haven van Rubicon. Woensdag en zaterdag een gezellige markt met daarom heen leuke shops met leuke kleding van bekende merken. In de avond was het redelijk rustig in de avond door de wind, vaak windkracht 4 of 5. Soms best fris. Overdag prima Hotel is wat afgelegen maar echt een fijn hotel. Vriendelijke medewerkers die verschillende talen spreken. Vnl Spanjaarden/Belgen en Duitser . Heel relaxed! Genoeg ligbedden. Geen herrie in de avond. leuke animatie , wel binnen wat ik wel jammer vond. 1x buiten was een Abba tribute, erg genoten. Eten, voldoende variatie. Top! ga terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Nikki16-07-2019

Geweldig

Het hotel heeft een erg mooie uitstraling. Bijna alle kamers zijn gerenoveerd in het hotel waar de receptie is. Aan de overkant van de straat zit nog een gedeelte van het hotel, hier zitten familie kamers (weet niet of deze zijn gerenoveerd). Onze hotelkamer zou aan de straatkant zitten, dit wilde we niet. We hebben voor 15,- per nacht een kamer met zeezicht geboekt. Was zeker de moeite waard, wat een mooi uitzicht!

Het eten vonden wij wat minder kwa keuzes. Er was weinig keus in warme maaltijden. Het was vooral gericht op de Spaanse gasten, met weinig variatie. Het eten dat er lag was niet slecht verder. Er scheen elke avond een thema te zijn, maar deze hebben wij maar 1 avond gezien.

Als je van een rustige vakantie houdt en een mooi uitzicht dan is deze plek fantastisch. Anders is het 20-25 min lopen naar de boulevard. Het is een mooi wandeling langs het water maar om het elke avond te wandelen is het te ver, vond ik persoonlijk.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Lemmens10-03-2019

Heerlijke, ontspannen vakantie in een fijn hotel

Mooi, fijn hotel waar alles prima geregeld is. Hotel is verdeeld in twee gedeelten. Gezinnen zitten aan de andere kant vd weg. Prima..verwarmd zwembad, miniclub en speeltuin binnen handbereik. Kamers zijn groot..prima bedden maar niet de slaapbank. Kinderen slapen er oké op maar het is zonde dat ze niet investeren in een echte goede slaapbank. Badkamer is groot maar toe aan renovatie. Ook zijn de muren dun...je hoort de buren erg goed. Het andere deel vh hotel is gerenoveerd en heeft luxere kamers. Zwembad daar is ook erg leuk. Restaurant is top! Heerlijk eten 3x per dag. Veel personeel die ervoor zorgen dat het je aan niets ontbreekt! Strand is stuk verderop. Met kleine kinderen te ver om te lopen. Wel erg leuke boulevard met mooie vergezichten. Wij huurden fietsen en een auto waardoor we er snel waren. Flamingo beach ook erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 8A. Hermans-Huys03-03-2019

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel, goed eten, super behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8julien Goovaerts31-10-2018

mooi hotel met lekker eten

rustig wat afgelegen hotel maar toch oploopafstand van centrum bestaat uit 2 delen met elkaar verbonden door tunnel onder straat ,hoofddeel is vernieuwd ,tweede deeel is rustiger .Goed eten,goede dranken

• 8Linda Van de wiel06-10-2018

Fijn hotel!

Wij zijn 10 dagen hier geweest. Wij zaten in een zeer fijne kamer met zeezicht, groot balkon. Fijne bedden . Personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt mooi, maar om het centrum van playa blanca te bereiken moet je toch wel 40 min wandelen over een boulevard. Wij vonden dat leuk maar je kunt ook een shuttle bus nemen . Het zwembad is groot genoeg met voldoende ligbedden. Zelfs in de middag waren er nog bedjes vrij. Het animatieteam was erg leuk, ben niet van de activiteiten maar heb nu een paar x meegedaan. Er hangt een fijne relaxte sfeer in het hotel. De gasten zijn voornamelijk Duits en Engels., ouderen, stelletjes en een enkele familie toen wij er waren. Minpuntjes vonden wik de Wi-Fi, toch niet altijd optimaal, viel vaal weg en , in tegenstelling tot andere recensies, het eten. Dat vonden wij echt van slechte kwaliteit, sommige dingen daargelaten. Wij hadden half pension. Prijzen voor drankjes redelijk.

• 10mj kortekaas05-10-2018

Heerlijk ontspannen

Het hotel ligt super aan een wandelpromenade naar Playa Blanca. Het personeel is een geweldig team dat elkaar vooruit helpt waar nodig, zodat je als gast je heerlijk kunt ontspannen. Ook een compliment voor het keukenpersoneel en de koks die de buffetten snel aanvullen. Wat ook fijn is is dat er geen verschil wordt gemaakt in snelheid van bediening tussen all-in gasten en nog bijbetalende gasten (HP gasten en LO) Wat ook welkom aanvoelt is dat het bedienend personeel al snel weet wat je graag wilt drinken. Als ik dan toch een minpuntje moet aangeven is het dat wij bij aankomst 50 euro borg moesten betalen of creditcardnr. geven. Dit had ik nergens gelezen, maar uiteraard krijg je dit na afloop van je vakantie keurig terug.

• 10Monique09-08-2018

Fantastisch! Niets op aan te merken :)

Fantastisch hotel! Wij waren met z'n 3-en en zaten in één van de gerenoveerde kamer. Echt prachtig! Extra slaapkamer voor ons kleine meisje. Zeer ruime kamer, keurig netjes, prima bedden en niet te vergeten een geweldig uitzicht! Daarnaast nog een heerlijk zwembad met genoeg ligbedden. Handdoekje leggen is ook niet toegestaan en ook zeker niet nodig, voldoende ligbedden aanwezig. Aan de andere kant van het hotel bevindt zich nog een zwembad, waar je heerlijk rustig kunt zwemmen. Eten is zeer uitgebreid en erg lekker. Er is 's avonds leuke animatie, kinderdisco, leuke shows. Allemaal prima geregeld. Ligging is ca. 2 km van het centrum, maar dit is geen probleem en rijdt regelmatig een Shuttle bus, die je keurig naar het centrum brengt en weer ophaalt op vaste tijden. Wij komen hier zeker een keer terug. Absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2017
    9Roger Vanderwaeren04-07-2017

zeer comfortabel appartement-hotel

De Mirador Papagayo gelegen aan de gelijknamige zandstranden nabij Playa Blanca (Lanzarote) is een zeer comfortabele appartement-hotel met alle mogelijk modern comfort, dit geldt in het bijzonder voor de familie-suite die wij betrokken. Ook de gemeenschappelijke delen zijn hun 4* meer dan waard Vriendelijk en attent - verjaardagsgeschenk ! - personeel. Gevarieerde en lekkere buffetmaaltijden met showcooking, zowel het ontbijt als het diner, schappelijke drankprijzen. Gratis wifi en computergebruik. De enigszins perifere ligging wordt goedgemaakt door de gratis shuttle-diensten en de nabijheid van het openbaar vervoer. Daarnaast is er nog de kilometers lange goed onderhouden zeedijk naar Playa Blanca voor de wandelaars en (e)-fietsers (te huur). IJskast en diepvries kunnen makkelijk en goedkoop worden aangevuld middels de supermarkten in de nabije omgeving. Daarnaast stelt het hotel gratis mineraal water ter beschikking. Eén nadeel de soms stormachtige wind en de moordende juni zon.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Neeltje16-05-2017

Heel goed!

Een prachtig gelegen resort pal aan zee, wel moet worden vermeld dat de familie-suites aan de overkant van de weg geen zeezicht hebben en ook geen lift maar heel veel trappen!! Wij hadden zo'n kamer geboekt, maar hebben tegen bijbetaling een suite met zeezicht genomen in een ander gebouw met lift deze kamer met een gedeeltelijk afgescheiden slaapkamer was prachtig en pal aan zee, ook was er een inloopkast voor de kleding en een kluisje, een slaapbank en tafel met 2 stoelen en koelkastje,2 flatscreens,kortom een heel mooie kamer! Het eten was ook uitgebreid en goed maar niet verfijnd, het personeel heel vriendelijk, er waren verder geen Nederlanders wel veel Engelsen en Fransen. Wij hadden half-pension, de drankjes waren niet duur. De zwembaden zijn niet al te groot maar wel mooi met genoeg ligbedden. We hebben erg genoten ook van het mooie weer en willen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2017

13 tips over Hotel THe Mirador Papagayo

• pknoy, 09-04-2012

Aan te bevelen is een mooie wandeling langs de boulevard (begint bij het hotel) naar het centrum van Playa Blanca en neem (voor ruim 3 euro) de taxi weer terug naar het hotel). Ook een bezoek aan het Nationaal Park Timanfaya is een aanrader en mag niet ontbreken in het reisprogramma! Daarnaast zijn wij met onze huurauto naar de meest belangrijkste 'attracties' op het eiland geweest, waaronder de Mirador del Rio (Noordkaap), de twee grotten in het noord-oosten, de cactustuin en vele mooie dorpjes

• max_appels, 19-12-2013

Kamers met zeezicht: prachtig vergezicht over de zee en de papagayostranden

• Riesenbeck, 10-02-2013

Neem goede wandelschoenen mee. Drink veel. Blaasonsteking kost je €185. nternetten bij iedere bar gratis en goed. Iberostar€4uur,7dag,€20?week enz. Neem All in 1/2 L water kost €2.25, glas wijn 3,45 enz. Het kan koud zijn op de kamer in deze tijd.

13 vragen over Hotel THe Mirador Papagayo

• Liane, 23-10-2016

Zwembad verwarmd / kinderdidsco

Wie is hier in december geweest en kan mij vertellen of er een zwembad dan verwarmd is? En wordt er in de kerstvakantie ook veel kinderanimatie geboden, waaronder een kinderdisco? Bedankt!

• petra, 25-06-2016

duikcentrum

Wij gaan in augustus naar dit hotel. Is er een duikcentrum bij het hotel en zo ja wat is de naam ervan? Alvast bedankt voor de reactie .

MVG Petra

• patrick, 09-06-2014

info

Hallo,wij zouden een weekje willen gaan naar Papagayo ,zitten er veel Engelsen en doet men er ook aan handdoek leggen op de stoelen s'morgens want dat haat ik gewoon.....en wij willen voornamelijk rust....is dit hotel rustig ......hartelijk dank op wie wil reageren hier op

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal